Erittäin runsaat kuukautiset ekan lapsen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mama70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mama70

Vieras
Esikoiseni syntyi kesällä ja kuukautiset alkoivat jo kolmen kuukauden kuluttua synnytyksesta ja ovat olleet siitä lähtien erittäin runsaat. Ennen raskautta vuoto oli hyvin niukkaa ja kesti vain kolmisen päivää.
Onko kellään samanlaista kokemusta ja jos niin onko toivoa että kroppani palaa entiseen kuukautisten suhteen ?

Sanompa vaan, että työkaverini kerran valitti samaa, että lapsen syntymän jälkeen kuukautiset muuttuneet tulviviksi, ja hällä lapset ovat varmaan jo kouluikäisiä. :/

En tiedä palautumisesta, koska mulla on aina olleet runsaat.. Nyt sain (en ole vielä kokeillut) reseptin Caprilon-nimisiin tabletteihin, joita otetaan runsaaseen vuotoon tarvittaessa ja joiden pitäisi hillitä vuodon määrää. Ei kuitenkaan lisää veritulpan riskiä. Auttaisiko sullekin?

Mulla on ihan sama juttu kuin alkuperäisellä. Ensikoiseni syntyi kesällä ja kuukautiset alkoivat jo elo-syyskuussa. Vuoto on ollut siitä lähtien todella runsasta. Joudun käyttämään päivällä yösiteitä ja vaihtamaan niitä todella usein. Kävin tämän vuoksi gynellä ja hän sanoi, että yleensä käy toisinpäin, eli kuukautisvuoto vähenee synnytyksen jälkeen. Suositteli avuksi hormoonikierukkaan, jota ei minulle voida laittaa mielialaongelmien vuoksi. Ainut hyvä puoli asiassa on se, että kivut ovat nyt huomattavasti lievemmät kuin ennen.

Hirvittää ajatus lapsen hankkimisesta, Minulla kun on muutenkin runsaat kuukautiset ja jos ne synnytyksen jälkeen lisääntyisivät, niin sehän olisi ihan kamalaa. Joudun nytkin käyttämään tampax super plus tamponia ja yösidettä yhtä aikaa,myös päivällä ja nekään ei aina estä vuotamasta ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hirvittää:
Hirvittää ajatus lapsen hankkimisesta, Minulla kun on muutenkin runsaat kuukautiset ja jos ne synnytyksen jälkeen lisääntyisivät, niin sehän olisi ihan kamalaa. Joudun nytkin käyttämään tampax super plus tamponia ja yösidettä yhtä aikaa,myös päivällä ja nekään ei aina estä vuotamasta ohi.

Huomasitko, että YLEENSÄ vuodot vähenevät.

aion heti ostaa kun tulee Suomen markkinoille uus läääke, jolla ei tuu kuukautisia ollenkaan. Pms-oiereet häviää ja runsaat vuodot. Näin luvattii. Oli Seiskassa lääkäripalstalla.

Yhteistyössä