Ensimmäiset joululahjat ostettu!!!:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ei ei!
Ei tuollaisesta asiasta tehdä ilmoitusta palstalle :O
Palstalle saa kirjoittaa viikkoa-kahta ennen joulua että rahat loppu ja lahjoja ei ole ostettu eikä ole yhtään rahaa ja kunnon nyyhkytarinaa perään kuinka ei ole raha lahjoihin ja ruokiin.

Ihan hyvä varautua. Mutta en jaksais. Menee musta elämä vähän "hukkaan" kun koko ajan elää tulevassa: miettii jo joulua, kun vasta on keskikesä.

Mulla ei oo tullu vielä edes syksy mieleen.

Mä oon kyllä ajatellut kans ostaa tänä vuonna lahjat ajoissa, koska kolmannen lapsen la 5.12. oot kyllä ajoissa, koska itse ajattelin lähinnä joskus syys-lokakuussa alkaa niitä lahjoja hankkimaan =)

Mulla la lokakuun lopussa. Sekin varmaan saa nyt jo joululahjoja kattelemaan. Ristiäiset todennäköisesti ois joskus joulukuussa niin ei viitti sinne kaikkea jättää..

meillä on sellainen kaappi jonne kerätään pikkuhiljjaa kaikenlaista lahjoiksi sopivaa pitkin vuotta aleista ym.olemme useana vuonna tehneet koreja" joihin tulee kahvia,suklaata,jolukoristeita, koristepiareita ym.monesti turvaudutaan kaappiin"myös ex tewmpore kylään lähtiessä kun tarvii viemisiä

Minäkin ostin viime viikon lopulla parit lahjat, kun sattui sopivasta löytymään. En varsinaisesti etsinyt mitään, mutta kun kohdalle sattui, niin mikäs siinä, eipä tartte niitäkään enää ajatella.

Yhteistyössä