ensimmäiset geishakuulat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen tilannut dilodoja ja geisha-kuulia Hot Lips- liikkeestä netin kautta ja huomaamaton paketti oli, lähettäjänä HL-property lukee päällä et jos postimies ei ole joku yliaktiivinen seksieläin, niin tuskin tietää, mitstä tilaus on tullut =) noita voi kyllä hake aihan alan liikekeistäkin suoraan, mut jos ujostuttaa, niin nettiliikkeet kyllä pakkaa huomaamattomasti, koska ne tietää, et joku voi asua jossain perähikiällä ja sit porukka jauhaa kylän salessa, et arvatkaa mitä marke tilas...

Jokainen liike tietääkseni toimittaa huomaamattomasa paketissa, mm. kaalimato, lähettäjänäkin luki jokin ihan muu nimi.

Itse kysymykseen en osaa vastata, itsekin tilasin vastikään ensimmäiset ihan "normaalin" kokoiset, silikoniset kuulat ja mielestäni ovat todella isot :/ No, olen kohta synnyttämässä, joten ehkäpä ne ovat ihan sopivat :)

Kaalimadosta olen tilannut ja tulee paketti 2-3 päivässä postiin. Osta narulliset esim. Joy-balls tyyppiset jotka ovat hygienistä silikonia. Ihan halvimpia, lue huonoja, ei kannata edes harkita.

Olen yhden lapsen synnyttänyt, aikaa jo reilusti yli viisi vuotta.
Kaalimadon sivulta katselin noita, mutta valikoima on valtava ja kuulien halkaisija vaikuttaa aika isolta. Täytyy illalla syventyä tarkemmin ja tilata jostain jotkut pallerot. :D