Ensimmäinen Ticketti nyt huutonetissä... Hinta 50e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
siis tollasia ankeita pukujako kaikki nyt silmät kiiluen hakee??! morjens...

noita juuri. Olisi edes jotain kivoja niin ymmärtäisin hysterian. Minä löysin kirpparinlta kivemmat ja halvemmalla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
siis tollasia ankeita pukujako kaikki nyt silmät kiiluen hakee??! morjens...

noita juuri. Olisi edes jotain kivoja niin ymmärtäisin hysterian. Minä löysin kirpparinlta kivemmat ja halvemmalla =)

ja mä ostin huomattavasti hienomman ja kestävämmän.. ( toi näytti nimittäin aika ohkaselta )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vielä tuohon linkkiin liittyen tai siis saman myyjän se vihreä puku.... Postikulut on 6,70 päälle. Eli kokonaishinta 56,70e. Reps..... Reps......

Niin vielä eikös tuo menisi ihan maksikirjeenä... Jos niinkuin haluaa halvalla saada?

http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,13091/category_id,18/manufacturer_id,45/option,com_virtuemart/Itemid,54/

Alkuperäinen kirjoittaja =/:
Alkuperäinen kirjoittaja onko tää sama puku?:
http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,13091/category_id,18/manufacturer_id,45/option,com_virtuemart/Itemid,54/

Ei

Yleensähän nuo Hullut Päivät/3+1-päivätuotteet ovat erikoiserää, eli valmistettu hieman halvemmalla (?) ja vähän erilaisena.

On sama puku tuolla Sisukkaan sivuilla. Meillä kyllä tykätään paljon T2H koska on juuri niin yksinkertasen kauniita värejä. Voi asusteilla "värittää" millaiseksi haluaa! =)

Lähetin eilen kysymyksen Stokalle ja pyysin tarkempia tietoja puvusta. Tässä vastaus: "Kiitos mielenkiinnostanne hullujen päivien tuotteita kohtaan. Valitettavasti mekin näemme tuotteet vasta tiistai-keskiviikko välisenä yönä joten ticketin omia mallinumeroita ei meillä tuotteesta ole. Tässä kuitenkin kaikki ne tiedot jotka meillä jo olemassa: Värit: aniliiinin punainen, oranssi, vihreä, turkoosi.3000 vesipilari. tuulen ja vedenpitävyys.Puku tulee meille nimellä Ticket to heaven rain set Jotkut tavarantoimittajat räätälöivät meille hulluille päiville erän tuotteita mitä ei saa muualta ja ne tulevat vaan hulluille päiville. Silloin niihin ei pysty etukäteen tutustumaan esimerkiksi tavarantoimittajan omilla sivuilla. Toivottavasti tästä oli apua. Tervetuloa Hulluille päiville !"
Mielestäni näyttää hyvin vahvasti tuolta sisukkaan versiolta.

no mä oon ainakin sen verran pipi päästäni että mulla sen myyjän nikki tallessa ja varmasti käyn noita tietämättömiä jelppimässä sen verran että kerron mistä trokaamisesta kyse...

Alkuperäinen kirjoittaja no just joo:
no mä oon ainakin sen verran pipi päästäni että mulla sen myyjän nikki tallessa ja varmasti käyn noita tietämättömiä jelppimässä sen verran että kerron mistä trokaamisesta kyse...

b

Alkuperäinen kirjoittaja no just joo:

Joo lisää "kysymyksiä" vaan myyjälle, itse kävin jo laittamassa yhden.

Mitä väliä paljollako pukua myydään? Eikö ostaja päätä minkä hinnan maksaa? Huutonetissä sanotaan näin; Huom! Asiaton kommentointi, vaihto- ja ostotarjoukset sekä kysymykset tuotteen myynnistä ohi huutokaupan ovat kiellettyjä, ja saattavat johtaa kysyjän tunnuksen poistamiseen. Eikö noi kysymykset ole asiatonta kommentointia siinä suljetussa kohteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja onko tää sama puku?:

Hullut Päivät puvussa on erilaiset jalkalenkit. Se on sellaiset jäykär kumiset ei tollaiset kuminauhalenkit...

Mitä väliä paljollako pukua myydään? Eikö ostaja päätä minkä hinnan maksaa? Huutonetissä sanotaan näin; Huom! Asiaton kommentointi, vaihto- ja ostotarjoukset sekä kysymykset tuotteen myynnistä ohi huutokaupan ovat kiellettyjä, ja saattavat johtaa kysyjän tunnuksen poistamiseen. Eikö noi kysymykset ole asiatonta kommentointia siinä suljetussa kohteessa?

Mitä asiatonta on siinä että kyselee onko puku ostettu Hulluilta Päiviltä?

se oli suljettu vasta niitten kysymyksien jälkeen :)

kysytty siitä saman myyjän toisesta puvustakin että onko hulluilta päiviltä, ei vastaa.

Yhteistyössä