Ensimmäinen parisuhteeni mutta onko miehen käytös normaalista poikkeavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua alkais ahdistaa jos mies joka käänteessä käyttäytyis kun palvelija, mä avaan itte oveni jos edellä menen ja puen itteni. Kukkia vois tuoda mut en niitä joka viikko haluais, rupeis ärsyttään pidemmän päälle. Mut tuosta ei tosiaan ilmene mitenkään kotitöiden jakautuminen eikä yhteiselo (ihan kuin sellaista ei edes olisi) joten vähän tarinan todenmukaisuus arveluttaa.

Mies ei ole palvelija vaan on kohtelias ja naisia kunnioittava herrasmies. Puen kyllä itse itseni, mutta mies haluaa avata minulle ovet. Miksi kukkien tuominen joka viikko ärsyttää? Etkö ole romanttinen? Asuimme yhdessä ja tavallaan edelleen asumme, mutta tällä hetkellä elämme kaukosuhteessa töiden takia. Kotityöt jaettiin tasan ja siivoamme ja hoidamme kotia yhdessäja tulemme tekemään näin kun työkomennot päättyvät.

Mies ei ole palvelija vaan on kohtelias ja naisia kunnioittava herrasmies. Puen kyllä itse itseni, mutta mies haluaa avata minulle ovet. Miksi kukkien tuominen joka viikko ärsyttää? Etkö ole romanttinen? Asuimme yhdessä ja tavallaan edelleen asumme, mutta tällä hetkellä elämme kaukosuhteessa töiden takia. Kotityöt jaettiin tasan ja siivoamme ja hoidamme kotia yhdessäja tulemme tekemään näin kun työkomennot päättyvät.
Kukat säännöllisesti tuotuna on niin klisee...

Mutta miten miehen isä kohtelee vaimoaan?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Onko sulla työkavereina yhtään miestä?
Miks miesystäväs pitää työpäivän aikana muistuttaa sulle että hän rakastaa, pelkääkö hän että muut vievät mennessään sut?

99% työkavereista on miehiä ja osastollamme on minun lisäkseni kaksi naista töissä. Mies on terveellä tavalla mustasukkainen ja viestit kesken työpäivän ovat meidän suloinen tapamme osoittaa rakkautta. Mies ei muistuta eikä pelkää menettävänsä minua, koska en halua muita.

99% työkavereista on miehiä ja osastollamme on minun lisäkseni kaksi naista töissä. Mies on terveellä tavalla mustasukkainen ja viestit kesken työpäivän ovat meidän suloinen tapamme osoittaa rakkautta. Mies ei muistuta eikä pelkää menettävänsä minua, koska en halua muita.
Selvä homma...mustasukkainen. Ja usko pois, se tulee pahenemaan tuosta.

Vaikka mä olisin hierojana miesten lätkäjoukkueessa niin ei mun miehen, ja harvan muunkaan naisen miehen tartteis viestitellä töihin rakkauttaan.
Sitä ei vaan tapahdu muuta kuin alkukuukausina.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Mun hyvällä ystävällä oli mustasukkainen mies, ja se just koki ne miehen tuppautuvat viestittelyt ihanan romanttisiksi ja toitotti että voi kun rakkaudellista...no totuus oli aikanaan avioliitossa ihan toista, ja hän joutui jättämään sen miehen.

Mutta nyt olen sanottavani sanonut.

• Tykkää
Kukat säännöllisesti tuotuna on niin klisee...

Mutta miten miehen isä kohtelee vaimoaan?

Minusta kukkien tuominen säännöllisesti ei ole klisee vaan romanttista. Miehen isä kohtelee vaimoaan rakastavasti ja kunnioittaen samalla tavalla kuin mies kohtelee minua.
Mun hyvällä ystävällä oli mustasukkainen mies, ja se just koki ne miehen tuppautuvat viestittelyt ihanan romanttisiksi ja toitotti että voi kun rakkaudellista...no totuus oli aikanaan avioliitossa ihan toista, ja hän joutui jättämään sen miehen.

Mutta nyt olen sanottavani sanonut.

Oliko mies suomalainen? Mies ei ole sairaalloisen mustasukkainen, mutta johtuen aika- ja kulttuurierosta haluamme viestitellä toistemme kanssa ja molempien mielestä on ihana kuulla miten toinen rakastaa ja välittää.

Minusta kukkien tuominen säännöllisesti ei ole klisee vaan romanttista. Miehen isä kohtelee vaimoaan rakastavasti ja kunnioittaen samalla tavalla kuin mies kohtelee minua.

Oliko mies suomalainen? Mies ei ole sairaalloisen mustasukkainen, mutta johtuen aika- ja kulttuurierosta haluamme viestitellä toistemme kanssa ja molempien mielestä on ihana kuulla miten toinen rakastaa ja välittää.
Suomalainen oli.

Sen vielä sanon, että sinuna testaisin hyvällä tavalla sitä mustasukkaisuuden määrää. En tarkoita että teidän pitäis osallistua Temptation Islandiin enkä tarkoita mitään oikeaa, ilkeää härnäämistä.

Mutta sinuna tekisin juttuja, joista normaali mies ei vielä huolestuisi, mutta liian mustis huolestuu.
-Et vaikka seuraavan viikon aikana vastaile työpäivän aikana viesteihin, sanot jälkikäteen että oli kiire
-laitat viestiä että soitellaan iltaisin vasta 21-22 maissa (no mä en teidän aikaerosta tiedä). Syyksi kerrot että koska menet illalla syömään kaveris kans, seuraavana päivänä syy on että olet kiireinen/väsynyt/siivoat/jne.

Normijamppa olis vaan että "aha", ja tyytyväisenä katsois illalla jalismatsia kaljatölkin kanssa ja pyytäis kaverinsakin katsomaan, ja sit soittelisitte 21-22 maissa. Epänormaali hyppii seinille että mitä se morsmaikku tekee, missä se on nyt jne.

-jos teknisesti mahdollista, niin ottaisin kännykästäni näkyvyyden pois. En tiedä toimiiko ulkomailta käsin, mut olen huomannut/kuullut, että lähes kaikki mustasukkaiset ihmiset käyttävät nykyisin myös teknologiaa siippansa seuraamiseen.
Jos alkaa tulla sen jälkeen kyselyä "missä oot", niin se tyyppi on seurannu sua netissä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Mies tuo joka viikko kukkia, muistaa juhlapäivinä (syntymäpäivä, joulu, ystävänpäivä) ja halusi juhlia kun olimme olleet kolme kuukautta yhdessä sekä vuosipäivää. Mies pitää minusta huolta kun olen kipeä, tekee ruokaa, avaa ovet ja laittaa takin päälleni ja on todella kiltti ja huomaavainen. Työpäivän aikana kyselee kuulumisia ja joka päivä sanoo rakastavansa vain minua. Mies kyselee vointiani ja on kiinnostunut perheestäni. Mies maksaa aina ravintolassa ja kaupassa ruokaostokset. Jos ulkona sataa niin ottaa nopeasti sateenvarjon esille ja suojelee minua laittaen minut aina etusijalle. Yhdessä olemme olleet kohta 1,5 vuotta.

Käyttäytyykö teidän muiden miehet näin?
Joko provo tai ulkomaalainen...tää ei ole tyypillistä suomalaismiehille ja hyvä niin..ärsyttävää tollanen ylihuolehtiva liibalaaba touhu.

• Tykkää
Reactions: Echo
Joko provo tai ulkomaalainen...tää ei ole tyypillistä suomalaismiehille ja hyvä niin..ärsyttävää tollanen ylihuolehtiva liibalaaba touhu.
Joo. Mulle tuli fiilis että äijä on huolellisesti opetellu perinteiset "tästä nainen ilahtuu" -muuvit.

• Tykkää
Mut se on kyl oikeeta rakkautta kun kerranki mun mies ei ollu jättäny likapyykkikasan kalsareihin jarrutusjälkiä, ja nosti vessanpytyn kannen. (y)
#arkionparasta
#reallove
#meselvitäänkaikesta

Viimeksi muokattu:
Ap sano et on ulkomaalainen. Mut mun mielestä tää kuulostaa jostain syystä kovasti samalta tyypiltä kuin se a-sexuaali kielimuuriongelma tapaus....:whistle:

• Tykkää
En ole kauhean romanttinen, käytännöllinen ennemminkin. Mulle riittää arjen romantiikka, eli halaus ja pusuttelut silloin tällöin ohimennessä. Kukat on kivoja joskus mut en mä haluu jatkuvasti kuihtuneita kimppuja nakkailla roskiin. Ja tilat ei riittäisi siihen et ruukkukukkia raahaisi joka viikko. Mutta ei siinä mitään pahaa ole, kivahan se vain on jos molemmat siitä pitää.

• Tykkää
Mikäs se oli?
Apua, löytäsinköhän mä sitä enää.... En muista tarkkaan otsikkoo. Sen mies oli joku ulkomaalainen ja kumpikaan ei puhunu samaa kieltä mut sit seuraavana päivänä muikkeli osaskin jo sata sanaa ja ne molemmat oli a-sexuaaleja mut niin rakastavat toisiaan ja yms. Hyökkäs heti vastaan kun pientäkin kyseenalaistusta oli tai muuten oli utelias miten olivat yhteenpäätyneet.

• Tykkää
Apua, löytäsinköhän mä sitä enää.... En muista tarkkaan otsikkoo. Sen mies oli joku ulkomaalainen ja kumpikaan ei puhunu samaa kieltä mut sit seuraavana päivänä muikkeli osaskin jo sata sanaa ja ne molemmat oli a-sexuaaleja mut niin rakastavat toisiaan ja yms. Hyökkäs heti vastaan kun pientäkin kyseenalaistusta oli tai muuten oli utelias miten olivat yhteenpäätyneet.
Jaahah :D

Yhteistyössä