Ensimmäinen päivä "teholaiharia" takana ja olo on aika mahtava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolmisen viikkoa viimeksi dieettasin ja jumppasin ahkerasti, painoa lähti viitisen kiloa mutta peilikuvasta päätellen olisi voinut lähteä enemmänkin! Tiukentaa siis kivasti!

Nyt myös vedän kolme viikkoa tuolla, sitten pidän ipanan synttäreiden verran taukoa ja jos intoa riittää, niin juhannuksen kulmille jatkan hippojen jälkeen. :P

Niin ja tänään olen syönyt:

aamu: kaurapuuroa, raejuustoa, mehukeittoa ja omega 3

lounas: tonnikalaa, oliiviöljyä, vihanneksia, raejuustoa

välipala: maitorahkaa

päivällinen: kanaa, riisiä, kasviksia

iltapala: maitorahkaa, mehukeittoa, vehnäleseitä ja omega 3 (tää on vielä syömättä)

Muokkaus: painoa haluaisin pudottaa noin 10 kiloa, mutta tarvetta ei sinänsä ole kuin muutamalle kilolle. Olen siis ihan normaalipainoinen tyyppi, mutta tuon vararenkaan mieluusti muuttaisin läskistä lihakseksi. :D

Viimeksi muokattu:
Mä yritin tällä viikolla kovasti aloittaa laihduttamista, mutta näköjään joka kerta kun oikein yrittämällä yritän niin se menee lopulta kahta kauheammaksi syömiseksi :D

Ja hei, millä höystettynä maitorahkan sais alas kurkusta niin että se olis vielä terveellisyyden rajoissa? Oon yrittänyt kolmena päivänä syödä rahkaa mehukeitolla, mutta sitä on joutunut lisäämään niin tolkuttomasti (eikä sittenkään ole meinannut saada nieltyä) että se terveyspointti taitaa vähän kärsiä... Lopulta lisäsin vielä marjamysliä, joka tais tuhota koko "laihdutusrahkan" idean... =)

[QUOTE="KooKoo";26200289]Mä yritin tällä viikolla kovasti aloittaa laihduttamista, mutta näköjään joka kerta kun oikein yrittämällä yritän niin se menee lopulta kahta kauheammaksi syömiseksi :D

Ja hei, millä höystettynä maitorahkan sais alas kurkusta niin että se olis vielä terveellisyyden rajoissa? Oon yrittänyt kolmena päivänä syödä rahkaa mehukeitolla, mutta sitä on joutunut lisäämään niin tolkuttomasti (eikä sittenkään ole meinannut saada nieltyä) että se terveyspointti taitaa vähän kärsiä... Lopulta lisäsin vielä marjamysliä, joka tais tuhota koko "laihdutusrahkan" idean... =)[/QUOTE]

Vuosien totuttelun jälkeen, mää syön maitorahkani semmoisenaan. :P
Mutta ymmärrän, se on aika kamalaa ennenkuin siihen tottuu, jos tottuu. Itse höystäisin marjoilla tai hedelmillä..? Hedelmät on tietysti sokerisempia, mutta tuskin nyt yksi banaani päivässä pahitteeksi on.

Ja tiedän tunteen kun joka päivä aloittaa laihiksen! Enää en viitsinyt lykätä vaan joskus se on tartuttava itseä niskasta kiinni tai sitten vain hyväksyä itsensä ja tapansa sellaisina kuin ne on. :)
Mutta sitten kun saat päätöksen pitämään, niin kyllä se siitä! Ja älä väkisin sitä maitorahkaa syö! Vaihda se vaikka raejuustoon. :)

Yhteistyössä