Ensimmäinen kerta neljään vuoteen, että saan olla kotona ihan yksin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeeee

Vieras
Se on siis tulossa, kuukauden sisään, tarkkaa aikaa ei olla vielä keksitty. Lapset menee miehen kanssa mummolaan ja koko talon on ihan mun, yksin mun!!! Kutsun lähimmät ystäväni ja pidetään oikein kunnon pirskeet; sauna lämpiämään, juomat kylmään ja musiikit soimaan. Sitten vielä kaupungin rientoihin illalla. Enkä malta odottaa! Kaikki ystävät ihan yhtä täpinöissään, kun ei olla aikoihin porukalla kokoonnuttu (johtuen siitä, että kaikilla pieniä lapsia), mutta nyt on sen aika.

Kertokaapa, mitä te olette tehneet, kun olette saaneet olla ihan yksin kokonaisen päivän, yön ja vielä seuraavanki päivän iltaan asti?

Mä haluisin olla kyllä oikeesti yksin jos olis mahdollisuus. Tai ehkä voisin pyytää jonkun kahville tai käydä jossain, mutta en olekkaan yhtää bilettäjä tyyppiä :) Koen että yksinolo aika menis hukkaan jos talo on täynnä väkeä ja ääntä :)

Katsoisin varmaan telkkaria, näpertäisin jotakin askartelujuttuja, lukisin lehtiä, pötköttelisin sängyssä, söisin jotain hyvää.. Todennäköisesti myös vähän siivoisin, koittaisin kuitenki järjestää niin että olisin siivonnut ennen "omaa-aikaa" jottei sotkuisuus häiritse eikä koko aika mene siivoukseen.

No lapset menee nukkumaan joka ilta kahdeksalta, jää se 2-3h omaa, rauhallista aikaa siis, joten sitä en kaipaa. Kaipaan sitä, että voin olla ystävien kanssa ilman, että kenelläkään on lapsia vahdittavana. Siivoukseen en tuhlaa kyllä minuuttiakaan, kun se ei mitään mun lempipuuhaa ole :)

kdedeNauti! Minä yleensä luen tai katson huonoja tv-sarjoja ilman, että kukaan arvostelee vieressä. Syö herkkuja, joita ei tarvitse jakaa kenenkään kanssa, ja jos lopulta tulee tylsää (mulla yleensä parin vuorokauden jälkeen), ni sitte ota yhteyttä kavereihin.

Yhteistyössä