Kiitti tervetulotoivotuksista!
Kiva
Hiskias kun muistat mut, mä muistan sut myös
Missä vaiheessa sun kierto pitäis alkaa, että päästäänkö ihan piinailemaan yhessä?
Nyt en muista millaisella kaavalla teillä on menty ja mikä on mennyt pieleen ja millä tyylillä nyt yritätte?
omannalle iso lämmin halitus koiran poismenosta
Koiran ja kolmen kissan mammana tiedän miten rakkaita nuo karvalapset on :heart:
Toivotaan että menetystä seuraisi onni tästä hoidosta.
Kaikille PAS-hoitolaisille tasaisesti tsemppiä. Olen vähän kuutamolla koko passeista, joten en oikein osaa kommentoidakaan : /
Miriam1, saattaa olla että meillä tosiaan sama lääkäri.
Puhelimessa olen vasta hänen kanssaan jutellut, ensi viikolla on sitten aika, pillerikierron 19.pvä, jottei enää tarvi mennä uudelleen ultraan ennen ivf:n alkua.
Vaihdettiin lääkäriä klinikan sisällä, meillä tehty nuo kolme julkisen puolen hoitoa ostopalveluna ko. klinikalta. Jotenkin tuntui luontevalta jatkaa siellä, koska kaikki tiedot jo valmiina.
Lääkäriä vaihdettiin siksi, että tämä alkuperäinen olisi tehnyt neljännenkin ivf:n suht samalla tyylillä kun nämä kolme edellistäkin.
Jos kolme hoitoa takana, KAIKKI samalla lopputuloksella = 1 alkio, niin olen ihan valmis kokeilemaan mitä tahansa uutta.
Vika hoito oli kaiken kukkuraks aika rankka ja piiiitkä, Menopuria meni parhaimmillaan 450 yksikköä päivässä ja sitä pisteltiin kaksi viikkoa..
Voihan olla että muutan mieleni kunhan kuulen mitä hän on suunnitellut, mutta tässä vaiheessa avoimin mielin