Ensimmäistä kertaa raskaana?


Moikka!

Onko täällä muita esikoisia odottavia? Itse olen synt. -75 ja ensimmäistä siis odotan, raskausviikkoja on vähän päälle 19. Tämä vauva on todella odotettu ja ihanalta tuntuu. :heart: Muita kavereita samassa tilanteessa vaan ei ole, joko he ovat jo saaneet lapsia tai sitten he sinkkuilevat... Olisi kiva kirjoitella muiden samassa tilanteessa olevien kanssa! Joten laitapa viestiä!

Iloista Joulua kaikille! :xmas:
 
Et ole ainoa raskaana oleva, meille on tulossa toinen. Jos erityisesti ensimmäistä lastaan odottavien kommentteja odotat, niin eivätköhän ne tähän ketjuun pian löydä joulukiireiltään.

Onnea odotukseen!
 
Onnittelut raskaudesta Emmali :wave:

Meilläkin ollaan tukevasti raskaana, toinen vauva syntyy helmikuussa. Tuolta odotuspuolelta löytyy keskusteluketju yli kolmekymppisille esikoista odottaville :) Itsekin siihen ketjuun kuuluin vuosi sitten kun esikoista odotin :)
 
emmali tuolla odotus puolella on noita la:n mukaan pinottuja. kylläm siellä löytyy varmasti samassa tilanteessa olevia. oliskos toukokuun pino??? tai sitten kesäkuun. on hiukan vaikee laskeskella sun la:ta.
itse kirjoittelen kesäkuun pinossa.
tinni ja ryyni 16+4
 
Ensimmäistä odotellaan!!! Raskaus sai alkunsa mikroinjektio hoidoilla (ICSI) ja myös eka kerralla. Pakkasessa meillä myös neljä pakkasukkoa. Nyt viikkoja vasta 9+5, joten jännittämistä vielä riittää... niin ja ikää 32v. :wave:
 

Yhteistyössä