ensimmäiset menkat keskenmenon jälkeen...

elikkäs kauan mennyt ennen kun on ensimmäiset menkat alkaneet?? Itellä km 02/10, vuoto kesti noin 2viikkoa eikä sen jälkeen oo vielä menkkoja näkynyt. Nyt kp:t km:n ensimmäisestä päivästä laskettuna 45... kauankohan niitä menkkoja joutuu vielä odottelemaan...? Kokemuksia...
 
Millaiset menkat muilla on olleet keskenmenon jälkeen?
Mietin kun itselläni oli ensin KM vuoto n.3 viikkoa. Sitten 5vrk vuodon päättymisestä alkoi (luultavasti) menkat jolloin reilua menkkavuotoa n.viikon ja sitten vielä toinen viikko tiputtelua..Onkohan tämä nyt ihan normaalia?!?
 
Leisku: Mulla km-vuoto oli viikko tiputtelua ja 5päivää kunnon vuotoa. Sitten viikko taukoa ja taas viikko tiputtelua ja 5päivää vuotoa (vuoto kuin normimenkat). Sitten oli 10 päivää jolloin oli muutama tiputtelupäivä seassa ja uudestaan 6päivää tiputtelua ja 5 päivää vuotoa (verrattavissa km-vuotoon). Tämän jälkeen tiputteli vielä pari päivää ja nyt viikon oon ollut ilman mitään. Lisäksi ainakin mulla joka kerta keskenmenon jälkeen kuukautiset muuttuneet runsaammiksi ja kivuliaammiksi. En tätä normaaliksi kutsuisi, mutta on yleistä että menkat muuttuu keskenmenon jälkeen..
Jaksamisia :hug:

Ja lisäys vielä eli mulla menkat kestäneet viimesen vuoden noin 7-12 päivää, pillereiden aikaan tais olla noin 5 päivää eli pysyvästi näyttää pidenneen..
 
Mulla oli ensin noin pari viikkoa vuotoa, tosin jälkimmäinen vain pientä tiputteluvuotoa. Siitä kolmen viikon kuluttua, eli viisi viikkoa tyhjennyksestä taisi olla menkat, jotka oli normaalia kivuliaammat ja runsaammat, mutta kesti n.4 vrk kuten normaalistikin.

Jaksamisia täältäkin päin :hug:
 
Moikka!

Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno varhaisraskaudenultrassa rv 7+1, joka vastasi rv5. Eli hyvin alussa oli keskeytynyt.

Lääkkeellistä tyhjennystä kokeiltiin 2 kertaa ja lopulta tehtiin kaavinta 19.3. Ensimmäiset kuukautiset alkoivat 15.4. Oli huomattavasti kivuliaammat ja runsaammat, mutta kesti sen normaalin 5-6 päivää.

Tänään tikutin jo haalean ovisviivan :)
 

Yhteistyössä