Ensimmäinen tuli 37 viikolla, mutta..

  • Viestiketjun aloittaja pussipiru
  • Ensimmäinen viesti
pussipiru
onko täällä ketään jolla olisi tullut kaksi tai useampi lapsi paljon etuajassa, siis kaikki?!? olen miettinyt kun poika tuli 3 viikkoa aikaisemmin, että onko isompi mahdollisuus että muutkin tulee??nyt toista odottelen viikolla 36 :heart:
 
Se riippuu paljo siitä syytä, miksi tuli silloin jo. esmi mulla esikoinen synty viikolla 35 ja sanoivat, että riski on että tää toinenkin tulis keskosena. Mulla syy oli virtseputkentulehdus, mutta samalla sanoivat että syy vois olla kasn mun raskausdiebetes. Niin ja paikat mulla oli esikoisesta ajoissa pehmenneet. Enmpäsitten tiiä.
 
Mulle on käynyt niin että esikoinen syntyi 37+1 ja keskimmäinen syntyi 39+2 ja tämän kolmannen kanssa veikatiin että tulisi ennenaikaisena ja synnytys voi olla melko nope, mutta kuinkas kävikään? Tämä kolmas syntyi viikolla 40+4 ja synnytys oli pisin! Että eipä taida nuo synnytykset tiettyä kaavaa noudattaa. Kätilökin sanoi että noi synnytykset on jokainen erilaisia että eivät ne noudat mitään kaavaa.
 
suurperheellinen
Esikko tuli 2 1/2 vkoa etuajassa(napanuora kaulan ympäri ja ei saanut henkeä),mutta muut olleet lähes kaksi viikkoa yli.Eli ei automaattisesti merkkaa mittään.
 
vempula
Meillä esikoinen syntyi 37+5.
Toinen lapsi 41
Kolmas 37+2
Enpä osaa sanoa,mistä johtuu.Esikoisella oli pieni istukka & hyvin lyhyt napanuora.Kokoa oli 2,5kg 47 cm
Toinen lapsemme oli 4040 & 50cm.
Kolmas taasen 3670 & 50cm =)
Supistelu herkkä olen.Nyt tämän viimeisen lapsemme odotuksesdsa jouduin jäämään lopullisesti sairaslomalle supistelujen vuoksi jo 20 raskausviikolta.
 
meillä kans tuo poika synty tasan 37 ja tässä odottelen toista viikolla 30 ja oon miettiny samaa. kun eivät osanneet mitään syytä sanoa miks eka syntyi silloin, oli kyllä jo 3,5 kg. tässä sitten oon tätä toisen painoakin miettiny...
 

Yhteistyössä