ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

Paino on palautunut ennalleen, mutta on pysynyt saman nyt sit kaks viikkoa.

Viikko sitten viikonlopun syömiset vaikutti nyt tähän painoon, koska näköjään viime viikon tiputtelin niitä viikonlopun syömisiä. Onneksi kuitenkaan ei tän enempää tullut painoa lisää. Harmittaahan se kun jumittaa paikoillaan, mutta omaa syytähän se on :kieh:

Viikonloppu meni taas syömisten kanssa plus miinus nolla eli söin varmaan just sen verran etten lihonut enkä laihtunut.

Tämä viikko taas sitten niin kuin ennenkin eli laihistellen. Kyllä minä sen 65 vielä jouluna aion painaa.

Vaaka menee kaappiin piiloon niin ei tule joka päivä siinä hypittyä jota teen ja sehän ei taas oo hyvä juttu kun paino saataa vaihdella päivän aikana niin paljon.
 
Jaahas, viikko taas takana ja no, ei kyllä tullut kovin tarkkaan laskettua ja siinäpä sitä ollaan.. kuitenkin 200g- joten alaspäin mennään! Ihana asia.. =)

Eli paino tällä hetkellä 69,8kg lähtö oli 72kg ja kaks viikkoa takana pudotusta. Olen tyytyväinen!

Kuhan nyt jaksais pysyä skarppina tän asian kanssa ni hyvin menisi!

Eilen kävin kävelylenkin tekemässä ja se pitäskin tehä joka päivä.. oon vain niin laiska liikkumaan :ashamed:
 
Aika "hauska" lukea näitä tekstejä, lohduttavaa, kun muillakin meinaa vähän jumittaa painon kanssa. Hauskuus taitaa kuitenkin olla oikeasti kaukana, kun tuloksia ei synny toivottuun tahtiin!

Tänä aamuna olin lukemassa 70,8 kg, n. 0,5 kg miinusta edellisestä punnauksesta, eli kaikestansa se tekee -4,5 kg. Olin oikeastaan tosi yllättynyt, että miinuslinja oli vieläkin jatkunut, vaikka itsekuri ei ole ollut paras mahdollinen alkuun verrattuna niiden kaapissa vaanivien herkkujen takia. Ja menkatkin just alkamassa...

Verenpisara; sain ekan jumppavideon! Itse asiassa se ei kyllä kauheasti minua vakuuttanut. Odotan kuitenkin innolla seuraavaa rasvanpolttovideoa, onko odottamisen arvoinen?? Sille ois joka tapauksessa paljon enemmän tarvetta kuin tälle ekalle vatsa-selkäjumpalle. Mielipiteitä?? Kuinka pitkä väli noissa toimituksissa on?

Lippu korkialle siskot!
:wave:
 
Minäkin liityn joukkoon! :wave:

Tavitteena olisi kesään mennessä pudota painoa n.20KG!Eli,jos pääsisin niihin mittoihin,mitä olin ennen lapsia.

Nyt painoa 83kg,pituutta 168cm.Kolmesta raskaudesta(ja herkuttelusta) jäänyt kiloja roikkumaan.6 vuoden aikana olen lihonut sen 20kg,ja nyt haluan siitä eroon!Läskit painottuvat tuonne alas,eli takamus-lantio-reidet :( Ja kohta ylävartaloonkin,jos en tee asialle mitään!

Ruokavaliota tässä muutan,ja kuntoilun olen aloittanut Twist Stepperillä eilen :)

Tästä se lähtee..Toivotaan niin!Tsemppiä kaikille!
 
Mulla se vatsalihasjumppa on tarpeen kun sukuvikana pömppömaha :/ Se rasvanpoltto on minusta ainakin ihan hyvä vaihtoehto, jos jää muu liikunta väliin. Olen sykemittarilla katsonut kulutuksen ja ihan on hyvä sillä helpoimmalla tasolla ja karmea tostuus tulee siinä esiin eli mun huonokunto. Ekaa tasoa ja sitä lyhyttä ohjlemaa en suorita vieläkään kunnialla läpi joten on vähän kunto rapistunut. Ne tulee noin kuukauden välein.
Minulle ainakin tuo sarja on oikein hyvä ja vaikka niistä kaikista ei olisikaan juuri nyt hyötyä aion kuitenkin joskus myöhemmin niitä hyödyntää =)
Mutta näissäkinhän on eilaisia mielipiteitä kuka tykkää mistäkin =)
 
Heippa!

Toinen päivä laihdutusta takana,jee :saint: Ja tänään ei lähtenyt karkkihyllystä YHTÄÄN MITÄÄN mukaan,se on ennätys mulle se!Mieskin on mukana "menossa" ja on päättänyt,ettei karkkia syödä vasta kuin viikon päästä lauantaina..Itse kyllä ajattelin vähän syödä jo nyt tulevana la:na :kieh:Tänään teki älyttömästi mieli suklaata ja olin jo pakottamassa miestä iltakaupoille,mut onneksi hän oli tiukkana ja jäi suklaat saamatta :) Lauantaina sitten joku pieni patukka..

Steppailin tänäänkin niin,että hiki virtasi.Oon vaan niin hemmetin kärsimätön,että jo heti peilistä vilkuilen näkyiskö tuloksia..No joo :headwall:
Mitähän tästä tulee,kun olen niin lyhytjännitteinen ihminen,mut kai se vain on otettava elämäntapana tämä ruokavalion muutos ym.ja olla ajattelematta asiaa sen koommin.Antaa vain päivien ja kuukausien kulua..

Viime keväänä aloittelin myös painonpudotusta,mutta se kaatui siihen,että käsi meni poikki ja oli kipsissä 2kk.Siinä tuli sitten herkut mieleen ja liikunta oli vähäistä.TOIVOTTAVASTI nyt ei tapahdu mitään esteitä tällä kertaa!
 
Vaaka oli piilossa ja tänään kaivoin sen esiin. Vähän ottaa päähän, mutta oma moka kun mokelsin taas kalorien laskun suhteen.

Painoni noin 66,5 eli -600g

En ole kyllä liikkunut koko viikolla joten siihen nähden hyvä tulos. Jospa se ens viikolla alkais jo luvulla 65 =) Ja pysyy paremmin poissa kun tippuu vähempi kerralla.

Pää pystyyn ja ens viikolla taas uusi tulos... vaaka menee kaappiin piiloon taas viimestään maanantaina.
 
Paino pysynyt saman tämän viikon. Selkä ollut kipeä ja yksi ilta veti kivun jalkaan, alkaakohan mullakin issias vaivat :( Kuntopyörällä poljin yksi ilta ja muutamana tein vatsalihasliikkeitä sekä reisi/pakaraliikkeitä. Kävelylle ajattelin mennä, jos vain mies kotiutuu ajoissa valoisan aikaan ja saan leivät kohoamaan. Ruisleipää meinasin paistaa leivinuunissa.
 
Oli ajatuksissa et jos tiistaihin mennessä olisi paino sen 69 tai vähän alle ni tänään näytti puntari aamulla 68.2kg.. Kyllä olin onnellinen! Tällainen tuo motivaatiota niin hulluna lisää! Tuon mukaan olen laihtunut nyt 3,8kg kohta kolmen viikon aikana :)

Ihanaa!! Vaikka oon kyllä väliin herkkuja syönyt, mut oon jättänyt sit muun ruoan vähemmälle. Kai se auttaa. JA onhan tässä täysimetys kaverina.

Välillä mietin et miten tuo imetys kestää, et loppuuko maidon tulo, mut tuntuu vliin et sitä ihan pakkautuu. Oon kyllä yrittänyt juoda paljon vettä, et jos se sitten auttaa ja ainakin vielä lapsi ollut tyytyväinen ja paino noussut hyvin! Kaippa se sitten riittää!

Pitäkäähän kuria itsellenne.. kyllä se väliin tekee tiukkaa, vaan mitäs siitä, kuhan paino nyt tippuu niin et pääsee tavoitteisiin! Halaus kaikille ja tsemppiä edelleen näihin koitoksiin!!!! :hug: Kyllä se siitä!
 
Viikonloppu tuli ja meni. Napaankin meni ei sallittuja aineksia.

Alkoholipitoisia juomia ja muutama tortilla ja puolikas raffelpussi. Eilen sitten äiti oli tehnyt kermaperunoita ja hirvenlihaa :p Periaatteessa syömisten suhteen ei pitäisi tulla takapakkia paitsi toi raffelpussi ei ole hyvä syöminen. Juomien suhteen onkin sitten vähän huonommin.

Mulla ei ole lupa valittaa perjantaina, jos näyttää huonompaa tulosta. Aion kuitenkin skarpata ja jumpata enempi kuin yhden kerran. Aamun aloitan reippaalla kävelylenkillä ruokakaupaan. Suuntaansa menee noin 15-20min.

Mutta perjantaina viimeistään =)
 
Suklaata tekee mieli!Ja täytyy myöntää,että vkl.na sitä hiukan söinkin :ashamed: Mies osti kaappiin tummaa suklaata,et josko se veisi himon..mut ei se vie!Ei vie mikään..

Tunnin lenkillä kävin lauantaina,muuten olen steppaillut.Kyllä tulee heti hyvä mieli,jos on kuntoillut ja huono omatunto,jos vain lösöttää..Jospa sitä jäisi koukkuun kuntoiluun :)

Paino oli aloittaessa 82,5 viikko sitten,nyt näyttää 81-81,5kg.Niin odotan sitä aikaa,kun paino alkaisi edes seiskalla..

Tsemppiä kaikille!!
 
Hellurei!

mukana olen vielä, vaikka hiljasta on ollut täällä päässä. Aika on vain mennyt niin nopeasti, ettei ole ehtinyt kirjoittelemaan.

Laihdutus urakka on silti jatkunut, vaikka välillä on ollut herkkupäiviäkin, mutta onneksi paino on silti pudonnut. Tänä aamuna paino oli 70,8!! JIPPII! Lähenen 70 rajaa ja toivottavasti pääsen kohta puolin se allekin.

Tsemppiä kaiklle!!!
 
Huomenna kaivelen vaakan kaapista joka on ollut maanantaista asti siellä. Ihme kyllä helpompi viikko kuin viime viikko vaakan kaipuun suhteen. Vieroitusoireet eivät olleet siis pahat :D Tänään ollut ainoastaan sellainen päivä, että olis tehnyt mieli kaivaa vaaka kaapista ja hypätä siihen, mutta vasta huomenna kuitenkin.

Syömisen suhteen ei nyt ole ihan täsyin mennyt putkeen, mutta en voi valittaakaan. yhtenä iltana söin poppiksia tosin itsetehtyjä ja eilen pakastepizzan. Muutama salmiakkikin on mennyt, mutta ei kamalasti. Kalorien suhteen siis ei olis pitänyt tulla kovin isoa ylimenoa joten puolen kilon pudotusta odotan kuitenkin tässä.

Liikunta on jäänyt todella vähiin. Maanantaina kävelylenkki ja siihen se jäi en vain ole saanut itteeni niskasta kiinni.

Nyt sitten tuntuu, että flunssa ois iskemässä kun pojalla on se pöpö tällä hetkellä. Toivon mukaan ei kuitenkaan iske =)

Mutta huomenna vaakapäivä sitten =)
 
Vaivaset 200g on pois lähtenyt eli paino nyt 66,3.

Kyllä tekee tiukkaa tää painon pudotus :headwall:
En ole luovuttanut. Lähteköön vaikka 100g keralla vaikka kuin ottas päähän. On se kuitenkin tyhjää parempi toikin =)
 
Selkäkivut jatkuvat. Maanantaina kävin lääkärissä. Joku lihas on nyt jumissa ja painaa hermoa. Lääkekuuri ja määräys fysikaaliseen hoitoon. Alkuviikko meni ihan muuten hyvin mut torstaina oli selkä totaalisen jumissa ja sain hieronta-ajan. Perjantaina olin notkea jo aamusta mutta eilen illalla oli kamalan kipeä taas. Tänään on ollut ihan hyvä jo. Liikuntaa ei siis yhtään kykene harrastamaan ennenkun selkä antaa sen verran periksi et kävelylle pääsisi. Mulla on kuulema notkoselkä ja sanoi hieroja mitä liikkeitä ei sais circuitissa tehdä. No nyt tietää ja osaa varoa. Paino onneksi pysynyt samassa.
 
Voi hajotuksen hajotus.. :headwall: Vaan ei muuta ku taas jatkuu normaaliin malliin. Viime viikko oli täynnä herkkujen syöntiä, mut nyt on kaapit tyhjänä, jotenka on hyvä taas jatkaa. Ärsyttää nuo takapakit..van kyllä niistä selvitään!
 
tiipeli
Moikka!

Etsiskelen tässä vertaistukea....ensi kesäksi mielin minäkin kuntoon.
Painonpudotuksen ei tarvitsisi olla suuri, pysyvästi kolmisen kiloa riittäisi, mutta se urheilu/kuntoilupuoli.....Ja se, että mahtuisi vanhoihin vaatteisiin takaisin. Täytyy sanoa, että se on suurin tavoite/haave. Kun tuntuu, että vaatteet kutistuu kaapissa. Paino siis tällä hetkellä n. 65kg, käyn huomenna puntarilla, koska olen aina mitannut aamupalan jälkeen ja nyt oon syöny lounaankin. Pituus on 170cm (tosin viimeksi kun käytin poikia neuvolassa, se oli 169....ehkä sitä on painunut kasaan, kun ei ole venytellyt :eek: ). Paino on siis tippunut koko ajan kevään ja kesän mittaan raskauden jäliltä, mutta nyt on alkanut taas uhkaavasti kivuta ylöspäin. Ennen raskautta painon olen jo saavuttanut, mutta vielä on se noin 3kg jäljellä ennen esikoisen raskautta aikaa, jolloin tosin olin hieman "lihonnut" (en ole koskaan lihava ollut, mutta siis olin hieman suurempi kuin vaatteeni...
:whistle: ) parin kilon verran. Niin ja imetän vielä, joten paino varmaan alkaa kipuamaankin ylöspäin kun imetys loppuu jossain vaiheessa ellen muuta syömis- ja liikkumistapojani.

Niin että olisko täältä tukea, vai yritänkö etsiä jonkin muun "kesäksi kuntoon" pinon??
 
uusi ilmoittautuu mukaan :wave:

kesän alkaessa täytyy olla kunnossa..painoa tarvii pudottaa n.4kg..takamus-lantio-vatsa on ne mun ongelma kohdat. pituus 170cm ja paino tällä hetkellä 61kg. raskauksien aikaan painoa on tullut 20-30kg..aina lähtenyt ihan hyvin,mutta kun en ole kovinkaan innostunut liikunnasta niin löysää nahkaa ja muuta "kivaa" on jäänyt keskivartaloon paljon!

tarkoitus on nyt aluksi katsoa mitä suuhunsa pistää,stepperiä tulee käytettyä joitakin kertoja viikossa,muuten ei hirveesti tule liikuttua..

miehen kanssa kyllä ollaan ostamassa kotikuntokeskusta,jos siitä olisi apua :D

ja muutenkin pitäs saada itseään niskasta kiinni ja painua ainakin illalla lenkille :whistle:

mutta oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille :wave:
 
Tiipeli ja Seniorita tervetuloa mukaan!

Itselläni takana mässyviikonloppu, joten vasta perjantaina uskoltaudun seuraavan kerran puntarille. :ashamed:

On tää laihduttaminen kyllä vaikeeta! :'( Välillä tuntuu, että onnistuuko tää ollenkaa, mutta sitten kun katon vanhoja kuvia, niin sieltä saan inspiraatiota, että olen onnistunut aikaisemminkin, niin miksi en nyt raskauden jälkeenkin.

Kaikille tsemppiä!
 
Täällä vielä yritellään sinnitellä, vaikka sinnikkyys on ollut kyllä ihan minimissä...kipeenä olen ollut tässä muutaman päivän, veto ja itsekuri ihan nollissa. Lisäksi keittiöremppa menossa, eli kaaos kotona on lisännyt kaaosta päässä = ei vaan jaksaisi...

Kävin tuossa aamulla puntarilla, ja kyllähän tämä motivaation puute näkyi painossa, eli edellisen kirjoituksen jälkeen oli tullut +200g. Paino kävi kyllä välillä jo 70,3 kg:ssa, nyt siis 71kg. Vähän masentaa, mutta kyllä nyt vaan on oltava taas tiukempi herkuttelujen suhteen! Sitä rasvanpoltto-jumppavideota odotellessa...

Ympäristö on kyllä huomannut muutoksen, paljon tullut positiivisia kommentteja. Toisaalta kaverit ovat sanoneet, ettei enempää kannattais laihdutella, etten mene liian luisevan näköiseksi. Olen näes tällainen romuluinen, ja edellisen kerran laihdutusurakan jälkeinen 64kg:n paino sai kaverit kauhistumaan, ei näyttänyt kuulemma hyvälle enää. Eli taidan pysäyttää pudotuksen 70kg:aan, kilo siis jäljellä!

Ja uusille tervetuloa joukkoon!
 
Mulla on nyt selkä ollut ihan hyvässä kunnossa, joten nyt vois alkaa polkee kuntopyörällä ja tekemään vatsaliikkeitä ja ens viikolle yrittää saada nimi circuit - listaan. Viikonloppuna raitille. Vihjailin tuossa miehelle että pukki vois tuoda nilkkapainot tai gymstickin, tai sit ne kävelysauvat...
 
Eilen kävin sit hyötylenkin huonekaluliikkeessä. Lenkkiä tuli yhteensä tunnin verran. Pikkusen vaan meinaa harmittaa kun on flunssaa tässä ja se vie sit kaiken innon. No ei se nyt kovin terveellistäkään ois rehkasta.

Olen huomannut vaikutuksen kun en ole kolmeen neljään viikkoon tehnyt vatsalihaksia. On alkanut roikkumaan tuolta tietystä paikasta maha joka jo oli pienentynyt. Kuvittelin sen lähteneen vain kilojen mukana, mutta syynä olikin noi vatsalihasliikkeet. Pakko alkaa taas tekemään kun pääsee elävien kirjoihin enempi =)

En tiedä uskallanko vaakalla käydä huomenna kun ei ole paino tainnut tippua mihinkään suuntaan :/ No huomenna sen näkee.
 
Eli paino on nyt 65,3.

Ihan hyvin siihen nähden, että parina päivänä mussutin mokkapaloja. Mulla ei pitäis olla koskaan mitään herkkuja, koska kiusaus on aina suuri :/

Taitaa kuitenkin häämöttää tuo 65 ennen joulua, jos vain ei tule takapakkia =)

Nyt pitää lähteä ostamaan sellanen aivan ihana Hello Kitty oloasua kun oon tohon Hello Kittyyn ihan hurahtanut.
 
Tänään sit otin itteeni niskasta kiinni ja tein juuri äsken vatsalihakset. Vielä kun jaksais rasvanpolton tälle päivää tehdä niin olen tyytyväinen =) Illalla sitten rentoutuu saunassa. On tässä ollutkin monen viikon paussi jumppien kanssa ja sen kyllä huomas kun hiki tuli normaalia enempi vatsojen kansaa kuin sillon aikasemmin kun oli jotain säännöllisyyttä. Laiskuutta ja nuhaa ollu tässä.

Nuhasta olen nyt päässyt aika lailla ohi ja toivon mukaan ei iske uudelleen. Viime viikonloppu meni syöpötellessä, mutta en jaksanut ajatella.

Mutta hiljalleen vaan eteen päin. Katotaan joulun alla sitten mitä vaaka näyttää =)
 

Yhteistyössä