Enpä olisi uskonut tätä aloitusta tekeväni: mutta naapurin yh kyttää miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä ota niin vakavasti. Jos miehesi päättää naapurin matkaan lähteä niin sen tekee huolimatta siitä mitä mieltä sinä olet asiasta ja kuinka paljon laitat kapuloita rattaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Tai sitten kyseessä on vain ihminen joka ei tule toimeen samaa sukupuolta olevien ihmisten kanssa.. Mä oon vähä samanlainen, paljon enemmän miespuolisia kavereita kuin naisia.. Tuskin se kuitenkaan noin avoimesti "yrittäisi" miestäsi, kyllä varmasti tietää,että huomaat asian.

No enhän mä muuten tietäisi, mutta mies kertoi, että juttelee kyllä hänelle. Ja sitten itse näin sattumalta tuon, kun toi kahvit.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi hyvänen aika. :) Jokainen joka on ystävällinen sun miehelle kyttää sitä. Huono itseluottamus?

Ei jokainen, vaan jos mä en kelpaa tälle naapurille edes hein verran, mutta miehelle viedään pullakahvit, niin onhan se erikoista.

Mä oon se meistä sosiaalisempi ja helposti juttelen puistossa ja pihalla ja ei kukaan muu naapuri tai puiston äiti (tai isä) oo tuolleen käyttäytynyt.

Kaikkien tulis käyttäytyä kuin sinä pienessä rajoittuneessa päässäsi ajattelet? No ei onneksi!

No höpsistä, joko sulla on huono itsetunto tai olet lievästi vainoharhainen (+mustat sukat omaava)

unoha koko juttu..

Mun miehelle työkaverit (naispuoliset) soittelee jopa sunnuntai-iltaisin enkä korvaani lotkauta, mitä suotta,
reagoidaan vasta sitten kun sen aika on, suotta etukäteen ruveta..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Tiedän yhden tapauksen, jossa naapurin yh rikkoi perheen.

just. ja sillä miehellä ei ollut mitään osuutta siihen, että jätti oman perheensä?

Ei, palstamammojen miehethän ovat tunnetusti aivottomia ja tahdottomia idiootteja, jotka menevät just sinne, minne kulloinkin paikalle ilmestyvä naispuolinen henkilö heidät vie. :D

Oikeasti: jos mies lähtisi yh:n tai kenen hyvänsä matkaan, niin en kyllä syyttäisi sitä yh:ta, vaan miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja yleistys:
Ei välttämättä kyttää, kunhan kuvittelet! Aikoinani eronneena asuin omakotitalossa ja naapurin rouva EI KOSKAAN puhunut mulle sanaakaan, vaikka oli siinä parin metrin päässä omalla pihallaan lastensa kanssa, kun tein itse puutarhatöitä. Tuijotti vaan. Hänen miehensä tuli usein pihalleni kanssani juttelemaan eikä tod. koskaan edes flirtannut! Ei ne sinkut ja yh:t aina lihan perässä ole!!!!

Mutta kun mä juttelin, ei vastannut. Siis ihan heitä yritin sanoa. Ja oon yrittänyt useamman kerran. Hän ei vastaa.

Tää yh muutti vasta tässä touko-kesäkuussa tänne. Tämä on pienkerrostalo.

Kun asuttiin rivitalossa, meidän seinänaapuri, noin 45-vuotias yksinäisenä elelevä naisihminen, tyrkkäsi itsensä aina jutulle mun miehen kanssa. Naurettiin miehen kanssa usein, että lyödäänkö vetoa, että kun hän menee takapihalle hommiin, niin ihan varmana naapurin neiti on hetken päästä siinä höpöttämässä, ja niihän siinä melkein aina kävi. Kyllä hän mullekin jutteli, mut jos mä olin pihalla, niin ei hän vartavasten mun takia sinne ilmestynyt. Mukava ihminen, ei siinä mitään, mut huvitti vaan tällaisen vanhemman naisen kiinnostus mun miestä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Pelkäätkö, että miehesi on sitten niin helposti vietävissä??? Missä on luottamus mieheesi ???

En pelkää, mutta on aika läpinäkyvää toimintaa. Ja ei tuo naapuri oo ulkoisesti mieheni tyyppiäkään.

Mutta olisi aika noloa, jos mies menisi sinne esim. jotain lamppua vaihtamaan jatää naapuri yrittäisi muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Tiedän yhden tapauksen, jossa naapurin yh rikkoi perheen.

just. ja sillä miehellä ei ollut mitään osuutta siihen, että jätti oman perheensä?

Varmaankin se yh sieppasi miehen kun vaimon silmä vältti :xmas:

Minäkin ex-yh tein tämän tempun. Kuulemma vien miestä kuin kinnasta :D Siis ihan väkisten. On tässä tekemistä. Painan 60 kiloa ja äijä on yli satakiloinen :laugh:

Mutta kun mä juttelin, ei vastannut. Siis ihan heitä yritin sanoa. Ja oon yrittänyt useamman kerran. Hän ei vastaa.

Tää yh muutti vasta tässä touko-kesäkuussa tänne. Tämä on pienkerrostalo.
Anna naapurillesi aikaa. Itse olen huomannut tämän yh-neljännesvuosisatani aikana, että naiset suhtautuvat yksinhuoltajiiin paljon kielteisemmin kuin miehet. Ihan silloinkin, kun ollaan vain naapureita. Sun naapurisi on ehkä hieman varovainen sun suhteesi, mikä on ihan ymmärrettävääkin. Keitä termariin kahvit, leivo muffinsseja, mene eväiden kanssa pihalle ja kutsu tämä yh lapsineen mukaasi päiväkahville pihalla. Ei me yksinhuoltajat mitään paholaisia olla, varovaisia kylläkin.

No jessus! Mulla on liuta perheenisiä naapurissa/päiväkotituttuina/muutenkin kavereina ja juttelen heidän kanssaan erittäin mielelläni ilman pienintäkään ajatusta vampata heitä itselleni. Ihan yhtälailla kaveeraan perheiden äitienkin kanssa, mikäli vaan sattuu synkkaamaan, enkä liioin heitä havittele itselleni.

Alkuperäinen kirjoittaja hensku:
Kun asuttiin rivitalossa, meidän seinänaapuri, noin 45-vuotias yksinäisenä elelevä naisihminen, tyrkkäsi itsensä aina jutulle mun miehen kanssa. Naurettiin miehen kanssa usein, että lyödäänkö vetoa, että kun hän menee takapihalle hommiin, niin ihan varmana naapurin neiti on hetken päästä siinä höpöttämässä, ja niihän siinä melkein aina kävi. Kyllä hän mullekin jutteli, mut jos mä olin pihalla, niin ei hän vartavasten mun takia sinne ilmestynyt. Mukava ihminen, ei siinä mitään, mut huvitti vaan tällaisen vanhemman naisen kiinnostus mun miestä kohtaan.

"Vanhemman naisen" (?! ). Minkä ikäisiä te oikein olitte? Sehän piti teitä ilmeisesti hellyttävänä pikkuparina :laugh: Tyhmäkö olet?!!!

Eiköhän ap ole jo yrittänyt tehdä tuttavavuutta vailla vastakaikua.
Yritys ei tarkoita onnistumista. Väkinäisen yrittämisen havaitsee hyvin herkästi. Jos ihminen ei ole aidosti hommassa mukana, mä ainakin vaistoan sen hyvin nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja sau:
No jessus! Mulla on liuta perheenisiä naapurissa/päiväkotituttuina/muutenkin kavereina ja juttelen heidän kanssaan erittäin mielelläni ilman pienintäkään ajatusta vampata heitä itselleni. Ihan yhtälailla kaveeraan perheiden äitienkin kanssa, mikäli vaan sattuu synkkaamaan, enkä liioin heitä havittele itselleni.

Tämä ei nyt ollutkaan ongelma, vaan se että edes hei ei irtoa ko. miehen puolisolle =)

Itse opiskelin/teen työtä miesvaltaisella alalla ja todellakin juttelen miesten kanssa, mutta niin myös heidän puolisoidensa...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Eiköhän ap ole jo yrittänyt tehdä tuttavavuutta vailla vastakaikua.
Yritys ei tarkoita onnistumista. Väkinäisen yrittämisen havaitsee hyvin herkästi. Jos ihminen ei ole aidosti hommassa mukana, mä ainakin vaistoan sen hyvin nopeasti.

Et vastaa tervehdittäessä?

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Pelkäätkö, että miehesi on sitten niin helposti vietävissä??? Missä on luottamus mieheesi ???

En pelkää, mutta on aika läpinäkyvää toimintaa. Ja ei tuo naapuri oo ulkoisesti mieheni tyyppiäkään.

Mutta olisi aika noloa, jos mies menisi sinne esim. jotain lamppua vaihtamaan jatää naapuri yrittäisi muuta.

no mitäs noloa siinä sulle olis? ja voi yhden kerran, ei kai kukaan nainen nykyään apua tartte jonkun hemmetin lampun vaihtamiseen?

No jos on vampatakseen niin minkäs sille teet? Jos miehesi on vampattavissa joko tälle naiselle tai joskus jonnekin muualle niin ei sun kiellot siinä vaiheessa enää mitään auta..

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Jospa sun miehes on sen sorttinen että sen kanssa on mukava jutella, ja sä et (siis tän naapurin mielestä )? En minäkään lähesty kaikkia ihmisiä samalla tavalla.

No hän ok ok, mutta mä oon meistä se sosiaalisempi ja olen puistossa, joka paikassa ollut se helposti lähestyttävä ystävällisen oloinen äiti.

Saa mulle olla moikkaamatta, pidin tätä naapuria vaan epäsosiaalisena ja että haluaa olla rauhassa. Mutta huvittaa kun mies on pihalla niin eipä enää olekaan epäsosiaalinen erakko :D.

On se aika huvittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hensku:

Huvittavaa on, että sua huvittaa kun joku juttelee sun miehelle. Se että joku vanhempi juttelee nuoremmalle miehelle ei automaattisesti tarkoita että olisi miehestä kiinnostunut. Ihan naurettava ajatus. Mä juttelen helpommin miehille ja tulen niiden kanssa paremmin toimeen, ihan kavereina.
Mitä hittoa musta ajatellaankaan?

Ja ei ihme että tulen paremmin toimeen miesten kanssa sillä mä en tajua tällasta epävarmojen akkojen logikkaa ollenkaan.

Yhteistyössä