?
...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja p:Tiedän yhden tapauksen, jossa naapurin yh rikkoi perheen.
just. ja sillä miehellä ei ollut mitään osuutta siihen, että jätti oman perheensä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja p:Tiedän yhden tapauksen, jossa naapurin yh rikkoi perheen.
Alkuperäinen kirjoittaja salla:Tai sitten kyseessä on vain ihminen joka ei tule toimeen samaa sukupuolta olevien ihmisten kanssa.. Mä oon vähä samanlainen, paljon enemmän miespuolisia kavereita kuin naisia.. Tuskin se kuitenkaan noin avoimesti "yrittäisi" miestäsi, kyllä varmasti tietää,että huomaat asian.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja p:Tiedän yhden tapauksen, jossa naapurin yh rikkoi perheen.
just. ja sillä miehellä ei ollut mitään osuutta siihen, että jätti oman perheensä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi hyvänen aika.Jokainen joka on ystävällinen sun miehelle kyttää sitä. Huono itseluottamus?
Ei jokainen, vaan jos mä en kelpaa tälle naapurille edes hein verran, mutta miehelle viedään pullakahvit, niin onhan se erikoista.
Mä oon se meistä sosiaalisempi ja helposti juttelen puistossa ja pihalla ja ei kukaan muu naapuri tai puiston äiti (tai isä) oo tuolleen käyttäytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja p:Tiedän yhden tapauksen, jossa naapurin yh rikkoi perheen.
Alkuperäinen kirjoittaja yleistys:Ei välttämättä kyttää, kunhan kuvittelet! Aikoinani eronneena asuin omakotitalossa ja naapurin rouva EI KOSKAAN puhunut mulle sanaakaan, vaikka oli siinä parin metrin päässä omalla pihallaan lastensa kanssa, kun tein itse puutarhatöitä. Tuijotti vaan. Hänen miehensä tuli usein pihalleni kanssani juttelemaan eikä tod. koskaan edes flirtannut! Ei ne sinkut ja yh:t aina lihan perässä ole!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Pelkäätkö, että miehesi on sitten niin helposti vietävissä??? Missä on luottamus mieheesi ???
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ehkä sun miehesi on helpommin lähestyttävä kuin sinä?
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja p:Tiedän yhden tapauksen, jossa naapurin yh rikkoi perheen.
Varmaankin se yh sieppasi miehen kun vaimon silmä vältti :xmas:
Anna naapurillesi aikaa. Itse olen huomannut tämän yh-neljännesvuosisatani aikana, että naiset suhtautuvat yksinhuoltajiiin paljon kielteisemmin kuin miehet. Ihan silloinkin, kun ollaan vain naapureita. Sun naapurisi on ehkä hieman varovainen sun suhteesi, mikä on ihan ymmärrettävääkin. Keitä termariin kahvit, leivo muffinsseja, mene eväiden kanssa pihalle ja kutsu tämä yh lapsineen mukaasi päiväkahville pihalla. Ei me yksinhuoltajat mitään paholaisia olla, varovaisia kylläkin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta kun mä juttelin, ei vastannut. Siis ihan heitä yritin sanoa. Ja oon yrittänyt useamman kerran. Hän ei vastaa.
Tää yh muutti vasta tässä touko-kesäkuussa tänne. Tämä on pienkerrostalo.
Alkuperäinen kirjoittaja hensku:Kun asuttiin rivitalossa, meidän seinänaapuri, noin 45-vuotias yksinäisenä elelevä naisihminen, tyrkkäsi itsensä aina jutulle mun miehen kanssa. Naurettiin miehen kanssa usein, että lyödäänkö vetoa, että kun hän menee takapihalle hommiin, niin ihan varmana naapurin neiti on hetken päästä siinä höpöttämässä, ja niihän siinä melkein aina kävi. Kyllä hän mullekin jutteli, mut jos mä olin pihalla, niin ei hän vartavasten mun takia sinne ilmestynyt. Mukava ihminen, ei siinä mitään, mut huvitti vaan tällaisen vanhemman naisen kiinnostus mun miestä kohtaan.
Yritys ei tarkoita onnistumista. Väkinäisen yrittämisen havaitsee hyvin herkästi. Jos ihminen ei ole aidosti hommassa mukana, mä ainakin vaistoan sen hyvin nopeasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän ap ole jo yrittänyt tehdä tuttavavuutta vailla vastakaikua.
Alkuperäinen kirjoittaja sau:No jessus! Mulla on liuta perheenisiä naapurissa/päiväkotituttuina/muutenkin kavereina ja juttelen heidän kanssaan erittäin mielelläni ilman pienintäkään ajatusta vampata heitä itselleni. Ihan yhtälailla kaveeraan perheiden äitienkin kanssa, mikäli vaan sattuu synkkaamaan, enkä liioin heitä havittele itselleni.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Yritys ei tarkoita onnistumista. Väkinäisen yrittämisen havaitsee hyvin herkästi. Jos ihminen ei ole aidosti hommassa mukana, mä ainakin vaistoan sen hyvin nopeasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän ap ole jo yrittänyt tehdä tuttavavuutta vailla vastakaikua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Pelkäätkö, että miehesi on sitten niin helposti vietävissä??? Missä on luottamus mieheesi ???
En pelkää, mutta on aika läpinäkyvää toimintaa. Ja ei tuo naapuri oo ulkoisesti mieheni tyyppiäkään.
Mutta olisi aika noloa, jos mies menisi sinne esim. jotain lamppua vaihtamaan jatää naapuri yrittäisi muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Jospa sun miehes on sen sorttinen että sen kanssa on mukava jutella, ja sä et (siis tän naapurin mielestä )? En minäkään lähesty kaikkia ihmisiä samalla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja hensku:Kun asuttiin rivitalossa, meidän seinänaapuri, noin 45-vuotias yksinäisenä elelevä naisihminen, tyrkkäsi itsensä aina jutulle mun miehen kanssa. Naurettiin miehen kanssa usein, että lyödäänkö vetoa, että kun hän menee takapihalle hommiin, niin ihan varmana naapurin neiti on hetken päästä siinä höpöttämässä, ja niihän siinä melkein aina kävi. Kyllä hän mullekin jutteli, mut jos mä olin pihalla, niin ei hän vartavasten mun takia sinne ilmestynyt. Mukava ihminen, ei siinä mitään, mut huvitti vaan tällaisen vanhemman naisen kiinnostus mun miestä kohtaan.