Enpä olisi uskonut tätä aloitusta tekeväni: mutta naapurin yh kyttää miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Todisteet: kun mä oon pihalla meidän lasten kanssa, ei puhu mulle mitään... Kun mun mies on samojen lasten kanssa, juttelee hyvinkin. Ja kerran kyttäsi ja kun mieheni tuli pihalle, niin tuli kahvien (termarin + 2 mukia) + pullien sinne pihalle...

En keksi muuta selitystä kuin että kyttää mun miestäni. Keksittekö te?

Seuraavaksi pyytää tietty kahville tai vastaavaa, mutta mä oon kieltänyt menemästä esim. sinne kylään muka korjaamaan jotain tms.

Eiköhän ukkos osa itsekin päättää mitä tekee ja miten pitkälle menee. :) Mäkin kyttään naapuruston hottista ukkomiestä, mutta siis vain KATSON, en aio yrittää muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Todisteet: kun mä oon pihalla meidän lasten kanssa, ei puhu mulle mitään... Kun mun mies on samojen lasten kanssa, juttelee hyvinkin. Ja kerran kyttäsi ja kun mieheni tuli pihalle, niin tuli kahvien (termarin + 2 mukia) + pullien sinne pihalle...

En keksi muuta selitystä kuin että kyttää mun miestäni. Keksittekö te?

Seuraavaksi pyytää tietty kahville tai vastaavaa, mutta mä oon kieltänyt menemästä esim. sinne kylään muka korjaamaan jotain tms.

Naapurin yh varmasti arvaa, että sinä voit tehdä kärpäsestä härkäsen! RELAX!

Tai sitten kyseessä on vain ihminen joka ei tule toimeen samaa sukupuolta olevien ihmisten kanssa.. Mä oon vähä samanlainen, paljon enemmän miespuolisia kavereita kuin naisia.. Tuskin se kuitenkaan noin avoimesti "yrittäisi" miestäsi, kyllä varmasti tietää,että huomaat asian.

No joo. OLin yh, ja seinänaapurissa asui yh. Seinänaapuri-yh kurkki miesystävääni jopa parvekkeen kautta. Ja arvaas mitä, miesystävä kurkki takaisin. Se miesystävä on nyt entinen :). Mutta niin on seinänaapurikin :D

Ei välttämättä kyttää, kunhan kuvittelet! Aikoinani eronneena asuin omakotitalossa ja naapurin rouva EI KOSKAAN puhunut mulle sanaakaan, vaikka oli siinä parin metrin päässä omalla pihallaan lastensa kanssa, kun tein itse puutarhatöitä. Tuijotti vaan. Hänen miehensä tuli usein pihalleni kanssani juttelemaan eikä tod. koskaan edes flirtannut! Ei ne sinkut ja yh:t aina lihan perässä ole!!!!

Jos sä olet jotenkin nuiva ja pelottava. Ja tämä äiti kaipaa seuraa. Mitä väliä, onko mies vai nainen. Mukavaa, jos kahvit tuo toisellekin pihallaolijalle. Näin meidän pihapiirissäkin toimitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tup:
onko mikänen ikänen/vanhempi tai nuorempi sua?kyllähän sen näkee jos on miehestäs kiinnostunut jos on nii mielinkielin hänelle

Mun mielestä noin samanikäinen nainen. Tää hänen lapsi ei ole ihan suomalaisen miehen kanssa tehty. Mun mies on vaalea & sinisilmäinen, tosi skandinaavin näköinen että miesmaku ilmeisesti vaihtelee.

Joo noin se menee. seuraavaksi huomaat, että riitelet miehesi kanssa siitä, että "kyllä Maijaa pitää auttaa, se on raukka ihan yksin tekemässä kaikkea.." . Eräänkin tutun mies auttoi avutonta yh:aa korjaamaan autoa. Ja erohan siitä sitten tuli... Ja kahvi- ja rupatteluseura on myös alku monelle suhteelle.

ja taas yks näistä aloituksista, missä vieras nainen, tietysti yh, on vain ja ainoastaan potentiaalinen viettelijä. voi tsiisus joidenkin naisten kanssa...itse olen yh, ja tiedätkö ap mitä: MUA EI VOIS VÄHEMPÄÄ PERHEELLISET MIEHET KIINNOSTAA! ja juu, saatan joskus siltikin jonkun vieraan miehen kanssa jutella. kannattais varmaan omaa itsetuntoaan hieman nostattaa jollain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tää on joidenkin naisten logiikka, niin montaakohan munkin on luultu yrittävän. :D En ole edes yh. Varmaan musta puhutaan et naimisissa ja kyttää toisten ukkoja!

Ai säkin puhut aina niille miehille, mutta et vaimoille? Kyllä mulla ainakin on sellaisistakin naisista mielipide...Ette oikeasti ole kiinnostuneita juttuseurasta vaan haluatte testata omaa viehätysvoimaanne kaikkiin miehiin. Täsä ap:n tapauksessahan oli kyse nimenomaan siitä että juttele miehelle, mutta ei vaimolle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi hyvänen aika. :) Jokainen joka on ystävällinen sun miehelle kyttää sitä. Huono itseluottamus?

Ei jokainen, vaan jos mä en kelpaa tälle naapurille edes hein verran, mutta miehelle viedään pullakahvit, niin onhan se erikoista.

Mä oon se meistä sosiaalisempi ja helposti juttelen puistossa ja pihalla ja ei kukaan muu naapuri tai puiston äiti (tai isä) oo tuolleen käyttäytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tup:
onko mikänen ikänen/vanhempi tai nuorempi sua?kyllähän sen näkee jos on miehestäs kiinnostunut jos on nii mielinkielin hänelle

Mun mielestä noin samanikäinen nainen. Tää hänen lapsi ei ole ihan suomalaisen miehen kanssa tehty. Mun mies on vaalea & sinisilmäinen, tosi skandinaavin näköinen että miesmaku ilmeisesti vaihtelee.

Sä oot tosiaan mustis. Se on kyllä ihan ymmärrettävää, mutta nyt jäitä hattuun.

Yhteistyössä