Enpä olis ikinä arvannut kysyväni tätä täällä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PangPang
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PangPang

Aktiivinen jäsen
06.08.2004
2 272
0
36
Mutta siis mä olen selannut kaikki mahdolliset nimilistat ym mutta mikään pojan nimi ei oikeen kolahda...
Ei mitään erikoisia, ne ei oo meidän juttu ollenkaan... ja sit kaikki tyyliin Eelis, Eliel ym, ei kiitti..

sanokaa nyt jotain ehdotuksia.. :D Jospa teistä olis enemmän apua kuin noista www.etunimet.fi ym sivuista... sellaisia aakkoslistoja on tavallisen tylsä lukea ja ehkä siksikin kaikki nimet vaan tökkii.... :/ :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Aika vaikee, jos haluat tavallisen nimen, mutta et löydä sitä nimilistoista?? :D

En tiiä.. ehkäpä just se kun ne on laitettu aakkosjärjestykseen, on niin tavallisen tylsää luettavaa ja sit kaikki kuullostaa samalta :D ajattelin että josko joku nimi kolahtais paremmin kun joku ehdottais jotain..

tiedän, olen vaikea tapaus :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Aika vaikee, jos haluat tavallisen nimen, mutta et löydä sitä nimilistoista?? :D

Eikun eiks siinä lukenu että aakkoslistoja on tylsä lukea niin kaikki nimet tökkii? :D
Onhan niitä tavallisia nimiä joo olemassa, mut on niin vaikee tietää mistä kukakin tykkää =)

No just tätä mä tarkoitin :D paljon mukavampaa luettavaa :D :D :flower: jopa nimi Taavi kuullosti paremmalta tässä kuin listassa jossa menee Tarmo, taisto ja Taavi melkeempä peräkkäin :laugh:

tiedän.. edelleenkin oon vaikee tapaus :D :ashamed:

Yhteistyössä