Minä olen kyllä sitä mieltä että pitäisi armahtaa, ellei jopa antaa mitali :/
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1482101
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1482101
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Niin, mutta kun sitä tuskin katsotaan lieventävänä asianhaarana mistä tuo tappaminen on johtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minusta mikään teko ei oikeuta tappamaan toista ihmistä. Tappaminen on kuitenkin eri asia, kuin raiskaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minusta mikään teko ei oikeuta tappamaan toista ihmistä. Tappaminen on kuitenkin eri asia, kuin raiskaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Niin, mutta kun sitä tuskin katsotaan lieventävänä asianhaarana mistä tuo tappaminen on johtunut.
Varmasti katsotaan, uskon niin.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minusta mikään teko ei oikeuta tappamaan toista ihmistä. Tappaminen on kuitenkin eri asia, kuin raiskaus.
Jos mä yllättäisin jonkun pedofiilin raiskaamassa mun 8 vuotiasta lapsipuoltani, niin... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minusta mikään teko ei oikeuta tappamaan toista ihmistä. Tappaminen on kuitenkin eri asia, kuin raiskaus.
Jos mä yllättäisin jonkun pedofiilin raiskaamassa mun 8 vuotiasta lapsipuoltani, niin... :kieh:
Tappaisit? Ja sitten vankilassa tapaisit poikaasi? Tai jos suomessa saisi kuolemantuomioita niin haluaisit, että hän kasvaisi ilman äitiä?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:helppo olis olla päättämässä tuomiosta , vapaaksi ja vielä jonkilainen apuraha päälle . :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minusta mikään teko ei oikeuta tappamaan toista ihmistä. Tappaminen on kuitenkin eri asia, kuin raiskaus.
Tappaisit? Ja sitten vankilassa tapaisit poikaasi? Tai jos suomessa saisi kuolemantuomioita niin haluaisit, että hän kasvaisi ilman äitiä?
No, oikeesti en kyllä tiedä mitä siinä tilanteessa tekisin. Mutta jonkun lapsenraiskaajan tappaminen ei hetkauta mua pätkääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:helppo olis olla päättämässä tuomiosta , vapaaksi ja vielä jonkilainen apuraha päälle . :attn:
Niin mutta kun kuitenkin pitäisi noudattaa lakeja ja tuomita niiden mukaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minusta mikään teko ei oikeuta tappamaan toista ihmistä. Tappaminen on kuitenkin eri asia, kuin raiskaus.
No, oikeesti en kyllä tiedä mitä siinä tilanteessa tekisin. Mutta jonkun lapsenraiskaajan tappaminen ei hetkauta mua pätkääkään.
Jonkun lapsi se raiskaajakin on.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minusta mikään teko ei oikeuta tappamaan toista ihmistä. Tappaminen on kuitenkin eri asia, kuin raiskaus.
Jonkun lapsi se raiskaajakin on.
Eihän kyse ole siitä, onko tappaminen oikein vai ei. Laki ja yksilöihmisen toiminta akuutissa tilanteessa on ihan eri juttu. Raiskaajan tapaminen on semmonen primitiivinen reaktio, jota ei ehkä voi edes hallita, kun tilanne sattuu päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minusta mikään teko ei oikeuta tappamaan toista ihmistä. Tappaminen on kuitenkin eri asia, kuin raiskaus.
Niin. Tappaminen on uhrille helpompaa kuin raiskaus. Kun sut tapetaan, et enää kärsi, raiskaus taas jättää elinikäiset arvet, ja kärsit loppuelämäsi.
Itse olisin tehnyt samoin ja olisin valmis tekemään toisenkin kerran!