Kiitos vastauksesta!Alkuperäinen kirjoittaja moon:Oletko luovalla alalla vai haaveiletko sellaisesta? ! Kortti näyttäisi sellaiselta. Jotenkin näyttäisi siltä, ettet ole lopullisessa ammatissasi. Ja kortti kehoittaa viemään keskeneräiset asiat loppuun,pohtimaan menneitä,jotta niistä päästään eroon. Jonkinlaista uudistumista työnsaralla olisi tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olenko lopullisessa ammatissani? kestääkö terveyteni tämän työn?
Fyysinen terveytesi näyttää hyvltä.
okei. En käsittänyt sitten aivan oikein tätä kysymystä ensin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Siis ilmoittaako vauva tulostaan ennen ku meillä varsinainen yritys alkaa(keväällä)?Alkuperäinen kirjoittaja moon:osaisitko muotoilla kysymyksesi eri tavalla? saan tästä nyt sellaisen kuvan,että minun pitäisi katsoa sinulle korteista,että oletko jo raskaana vaikka et vielä edes yrittänyt tulla raskaaksi. Se kuullostaa maalaisjärjelläkin ajateltuna aika mahdottomalta. olen pahoillani jos ymmärsin jotenkin väärin tämän..Alkuperäinen kirjoittaja ....:Vastaa tähän jo!Alkuperäinen kirjoittaja Vastaa mun kysymykseen pian...:Pliis :ashamed:
Ilmoittaako vauva tulostaan ennen varsinaisen yrityksen alkua?
Jos mies heltyski jo aiemmin tai jotain...
Okei Mikähän tuo lähiaikoina on... En panis pahaks vaikka olis ennen kevättäAlkuperäinen kirjoittaja moon:okei. En käsittänyt sitten aivan oikein tätä kysymystä ensin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Siis ilmoittaako vauva tulostaan ennen ku meillä varsinainen yritys alkaa(keväällä)?Alkuperäinen kirjoittaja moon:osaisitko muotoilla kysymyksesi eri tavalla? saan tästä nyt sellaisen kuvan,että minun pitäisi katsoa sinulle korteista,että oletko jo raskaana vaikka et vielä edes yrittänyt tulla raskaaksi. Se kuullostaa maalaisjärjelläkin ajateltuna aika mahdottomalta. olen pahoillani jos ymmärsin jotenkin väärin tämän..Alkuperäinen kirjoittaja ....:Vastaa tähän jo!Alkuperäinen kirjoittaja Vastaa mun kysymykseen pian...:Pliis :ashamed:
Kortin mukaan et ainakaan ihan lähiaikoina tule raskaaksi. Tyttö kuitenkin tulevaisuudessa näkyy.
KIITOS!Alkuperäinen kirjoittaja moon:Hämmentäviä tunteita ja ihmissuhteita. Olet herkkä ihminen,sinulla on hieman tapana vajota mielikuviin tai elellä pilvilinnoissa välillä.Alkuperäinen kirjoittaja henna:Jos vielä vastailet kysyisin vieläkö kevään ja kesän elämässäni olleen naisen kanssa on mitään jäljellä ja mitä hän minulta haluaa tulevaisuudessa. Kiitos jos vastaat
Kortti kertoo jonkinlaisesta muutoksesta suhteessa tämän naisen kanssa. Jollainlailla kulkuvälineet ja matkustaminen näkyy tulevaisuudessa. Asuuko tämä nainen kauempana? Onko mahdollista,että jopa muuttaisit hänen lähelleen? Muuttoakin kortti nimittäin näyttää.
Kiitos tästä! Kysymyksen jälkeen plussa jo ilmoittelikin uudesta vauvasta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja moon:saatte. Kortti,joka nousi on äärimmäisen positiivinen. Teillä tulevaisuudessa tasapainoista ja nautinnollista elämää.Alkuperäinen kirjoittaja Samuli03:saammeko vielä yhden tai kaksi lasta?
Alkuperäinen kirjoittaja :):Okei Mikähän tuo lähiaikoina on... En panis pahaks vaikka olis ennen kevättäAlkuperäinen kirjoittaja moon:okei. En käsittänyt sitten aivan oikein tätä kysymystä ensin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Siis ilmoittaako vauva tulostaan ennen ku meillä varsinainen yritys alkaa(keväällä)?Alkuperäinen kirjoittaja moon:osaisitko muotoilla kysymyksesi eri tavalla? saan tästä nyt sellaisen kuvan,että minun pitäisi katsoa sinulle korteista,että oletko jo raskaana vaikka et vielä edes yrittänyt tulla raskaaksi. Se kuullostaa maalaisjärjelläkin ajateltuna aika mahdottomalta. olen pahoillani jos ymmärsin jotenkin väärin tämän..Alkuperäinen kirjoittaja ....:Vastaa tähän jo!Alkuperäinen kirjoittaja Vastaa mun kysymykseen pian...:Pliis :ashamed:
Kortin mukaan et ainakaan ihan lähiaikoina tule raskaaksi. Tyttö kuitenkin tulevaisuudessa näkyy.
Mitä pahaa tuossa olis jos sanoo silleen silmää vinkaten että mikähän se lähiaikoina on. Vimppa viesti kuuleAlkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja :):Okei Mikähän tuo lähiaikoina on... En panis pahaks vaikka olis ennen kevättäAlkuperäinen kirjoittaja moon:okei. En käsittänyt sitten aivan oikein tätä kysymystä ensin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Siis ilmoittaako vauva tulostaan ennen ku meillä varsinainen yritys alkaa(keväällä)?Alkuperäinen kirjoittaja moon:osaisitko muotoilla kysymyksesi eri tavalla? saan tästä nyt sellaisen kuvan,että minun pitäisi katsoa sinulle korteista,että oletko jo raskaana vaikka et vielä edes yrittänyt tulla raskaaksi. Se kuullostaa maalaisjärjelläkin ajateltuna aika mahdottomalta. olen pahoillani jos ymmärsin jotenkin väärin tämän..Alkuperäinen kirjoittaja ....:Vastaa tähän jo!Alkuperäinen kirjoittaja Vastaa mun kysymykseen pian...:Pliis :ashamed:
Jankkaat ja jankkaat.Sul jo vastaus annettu.Älä jauhaa samaa paskaa kokoajan ,täällä varmaan muitakin kun haluu vastauksen.Ja moon jo täynnä työtä,ja sä häiritset taatusti häntä.Ei kukaan muu jahkaa kuin sinä vastauksem perään taas uusi kyssäri.Joten lopeta
Ooksä sokee? Ei siin oo mitään uutta kysymyst!Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja :):Okei Mikähän tuo lähiaikoina on... En panis pahaks vaikka olis ennen kevättäAlkuperäinen kirjoittaja moon:okei. En käsittänyt sitten aivan oikein tätä kysymystä ensin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Siis ilmoittaako vauva tulostaan ennen ku meillä varsinainen yritys alkaa(keväällä)?Alkuperäinen kirjoittaja moon:osaisitko muotoilla kysymyksesi eri tavalla? saan tästä nyt sellaisen kuvan,että minun pitäisi katsoa sinulle korteista,että oletko jo raskaana vaikka et vielä edes yrittänyt tulla raskaaksi. Se kuullostaa maalaisjärjelläkin ajateltuna aika mahdottomalta. olen pahoillani jos ymmärsin jotenkin väärin tämän..Alkuperäinen kirjoittaja ....:Vastaa tähän jo!Alkuperäinen kirjoittaja Vastaa mun kysymykseen pian...:Pliis :ashamed:
Jankkaat ja jankkaat.Sul jo vastaus annettu.Älä jauhaa samaa paskaa kokoajan ,täällä varmaan muitakin kun haluu vastauksen.Ja moon jo täynnä työtä,ja sä häiritset taatusti häntä.Ei kukaan muu jahkaa kuin sinä vastauksem perään taas uusi kyssäri.Joten lopeta
en osaa sanoa tarkkoja aikoja,valitan. Koetin nostaa uutta korttia,että tuletko raskaaksi ennen kevättä ja kortti on positiivinen. Uskon,että tulet raskaaksi ennen,uin teidän varsinainen yritys alkaa mutta ihan tarkkaa aikaa en osaa kyllä sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja :):Okei Mikähän tuo lähiaikoina on... En panis pahaks vaikka olis ennen kevättäAlkuperäinen kirjoittaja moon:okei. En käsittänyt sitten aivan oikein tätä kysymystä ensin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Siis ilmoittaako vauva tulostaan ennen ku meillä varsinainen yritys alkaa(keväällä)?Alkuperäinen kirjoittaja moon:osaisitko muotoilla kysymyksesi eri tavalla? saan tästä nyt sellaisen kuvan,että minun pitäisi katsoa sinulle korteista,että oletko jo raskaana vaikka et vielä edes yrittänyt tulla raskaaksi. Se kuullostaa maalaisjärjelläkin ajateltuna aika mahdottomalta. olen pahoillani jos ymmärsin jotenkin väärin tämän..Alkuperäinen kirjoittaja ....:Vastaa tähän jo!Alkuperäinen kirjoittaja Vastaa mun kysymykseen pian...:Pliis :ashamed: