Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Kortti kertoo pian tapahtuvista muutoksista. Muutto mahdollinen tai sitten joudut kulkemaan työhösi jollakin kulkuvälineellä.

Sinua ihaillaan,saat paljon "kuulijoita". Pidätkö ehkä uuden oppimisesta ja tiedon välittämisestä muille? jonkinlaista opettamista,tiedon välittämistä kortti myös näyttää.
 
Aiemmin ilmoitin,etten ota uusia kysymyksiä vastaan. Koetan parhaani mukaan vastata näille aiemmin kysymyksen esittäneille ja tämä on todella hidasta.En lupaa vastata näille,jotka tämän jälkeen ovat kysymyksen esittäneet. Olen menossa vasta 23 sivulla.
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Kortti kertoo pian tapahtuvista muutoksista. Muutto mahdollinen tai sitten joudut kulkemaan työhösi jollakin kulkuvälineellä.

Sinua ihaillaan,saat paljon "kuulijoita". Pidätkö ehkä uuden oppimisesta ja tiedon välittämisestä muille? jonkinlaista opettamista,tiedon välittämistä kortti myös näyttää.

Muutto mahdollinen ? Tarkoittaako työtä vai asunnosta muuttaminen ? Se jäi epäselväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
tuleeko meille ero ja onko ero ainoa vaihtoehto?
Kortti kertoo,että puhut mielluummin kuin kuuntelet. Onko puolisosi saanut asiaansa kerrottua?
Näen että ponnistelette asian eteen. Samaan aikaan kortti kertoo,että ponnistelut kannattaa,mutta jokin elämänvaihe on jäämässä taakse. Onko se sitten tämän hetken vaikeudet vai eroatteko,sitä en valitettavasti osaa sanoa.
Muutoksen jälkeen tulevaisuudessa on kaikki ovet ovat auki. Uusia suunnitelmia ja tyytyväistä elämää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Kortti kertoo pian tapahtuvista muutoksista. Muutto mahdollinen tai sitten joudut kulkemaan työhösi jollakin kulkuvälineellä.

Sinua ihaillaan,saat paljon "kuulijoita". Pidätkö ehkä uuden oppimisesta ja tiedon välittämisestä muille? jonkinlaista opettamista,tiedon välittämistä kortti myös näyttää.

Muutto mahdollinen ? Tarkoittaako työtä vai asunnosta muuttaminen ? Se jäi epäselväksi.
luultavasti asunnosta muuttamista. Ehkä työpaikkasi lähelle. Jollainlailla työpaikan vaihtoosi liittyy joko muutto asunnostasi tai kulkuvälineet.
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Kortti kertoo pian tapahtuvista muutoksista. Muutto mahdollinen tai sitten joudut kulkemaan työhösi jollakin kulkuvälineellä.

Sinua ihaillaan,saat paljon "kuulijoita". Pidätkö ehkä uuden oppimisesta ja tiedon välittämisestä muille? jonkinlaista opettamista,tiedon välittämistä kortti myös näyttää.

Muutto mahdollinen ? Tarkoittaako työtä vai asunnosta muuttaminen ? Se jäi epäselväksi.
luultavasti asunnosta muuttamista. Ehkä työpaikkasi lähelle. Jollainlailla työpaikan vaihtoosi liittyy joko muutto asunnostasi tai kulkuvälineet.


Kiitos vastauksistasi. :hug: Tällä hetkellä kuljen töissä autollani.Veikkaan tuota muuttoa asunnosta ei olisi yllätys.Työpäikkani on jo lähellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meerian:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja meerian:
Olenko raskaana? tai tulenko lähiaikoina-vuosina raskaaksi?
Kortti kehoittaa sinua pysähtymään miettimään, mikä on olennaista ja mitä sinulta vielä puuttuu. Onko tämä puuttuva asia juuri tuo lapsi?
:/ Kiitos. Niinhän nuo kaikki käskevät miettimään! :eek: :/
Olennaista, sitä kuinka vaikeaa se olisi. jne.
Itse haluaisin lapsen. todella kipeästi haluaisinkin, mutta myönnettävä on että järjen hiljainen ääni yrittää aina välillä vastustaa.

Olisin kiitollinen jos jaksaisit vielä katsoa yhtä kysymystä:
Tulenko koskaan saamaan omaa (siis itse synnyttämään ) lasta?

:flower:
Nyt en muista olenko vastannut tähän toiseen kysymykseesi,mutta vastaan kuitenkin. En jaksa selata kaikkia vastauksiani läpi. =)

Näyttäisi siltä,että saat. :) Kortti joka nousi on positiivinen kaikinpuolin ja kertoo kahden ihmisen vahvasta rakkaudesta,tässä tapauksessa siis sinun ja tulevan lapsesi.Kortti symboloi luonnon ihmeitä,uuden luomista,syntymää ja kasvua. Näkisin, että tuleva lapsesi on tyttö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Kysyin eilen vaan näyttää kysymys kadonneen bittiavaruuteen.
Yritämme lapsettomuushoitojen kautta toista lasta, turhaanko? Olisiko raskaudella negatiivinen vaikutus minun tai lapseni terveyteen?
jokin menetys tai luopuminen kouraisee syvältä. Ehkä sairastat jotain,että sinun on vaikea tulla raskaaksi? Olet hyvin ahdistunut tilanteesta ja koet ettei ulospääsyä tunteesta ole.
Tulet saamaan vielä lapsen,mutta jonkinlainen valintatilanne pitää käydä,johon löydät vastauksen oivalluksen kautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaa mun kysymykseen pian...:
Pliis :ashamed:

Ilmoittaako vauva tulostaan ennen varsinaisen yrityksen alkua?
Vastaa tähän jo!
osaisitko muotoilla kysymyksesi eri tavalla? saan tästä nyt sellaisen kuvan,että minun pitäisi katsoa sinulle korteista,että oletko jo raskaana vaikka et vielä edes yrittänyt tulla raskaaksi. Se kuullostaa maalaisjärjelläkin ajateltuna aika mahdottomalta. :D olen pahoillani jos ymmärsin jotenkin väärin tämän..
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaa mun kysymykseen pian...:
Pliis :ashamed:

Ilmoittaako vauva tulostaan ennen varsinaisen yrityksen alkua?
Vastaa tähän jo!
osaisitko muotoilla kysymyksesi eri tavalla? saan tästä nyt sellaisen kuvan,että minun pitäisi katsoa sinulle korteista,että oletko jo raskaana vaikka et vielä edes yrittänyt tulla raskaaksi. Se kuullostaa maalaisjärjelläkin ajateltuna aika mahdottomalta. :D olen pahoillani jos ymmärsin jotenkin väärin tämän..
Siis ilmoittaako vauva tulostaan ennen ku meillä varsinainen yritys alkaa(keväällä)?

Jos mies heltyski jo aiemmin tai jotain... :whistle:
 

Yhteistyössä