Auta kaunis kiitos
Niin näetkö raha asioissani mitään? Tuleeko helpotusta vai miten lähikuukaudet sujuu taludellisesti?
Näen, että pettymyksiä tulee ja et tule saamaan lapsia enään. Nousi kortti, jossa kehoitetaan varoittamaan hyväksikäytön yritystä.Alkuperäinen kirjoittaja onni:Montako lasta tulen vielä saamaan, saanko yhtäkään?
Pääset.Saat uusia inspiroivia suhtaita samalla muihin ihmisiin ja nautit opinnoistasi.Olet sosiaalisesti hyvin lahjakas.Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Pääsenkö opiskelemaan tammikuussa?
Näen muutoksia. Ne tulevat nopeina ja arvaamattomina.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko lähiaikoina luvassa jotakin muuta työtä kuin nykyinen työ?
Kortti kehoittaa sinua toiminnan sijasta pysähtymään pohtimaan mikä on olennaista ja mitä sinulta vielä puuttuu.Saat johonkin asiaan ammatillista apua tai viisaita neuvoja.Alkuperäinen kirjoittaja Auta kiitos kaunis:Miltä näyttää raha asiani lähikuukausina?
Ammatillista apua? Kiitos ku kerkiät vastaamaan . Ja onkohan rakkaus puoli minkälaista?Alkuperäinen kirjoittaja moon:Kortti kehoittaa sinua toiminnan sijasta pysähtymään pohtimaan mikä on olennaista ja mitä sinulta vielä puuttuu.Saat johonkin asiaan ammatillista apua tai viisaita neuvoja.Alkuperäinen kirjoittaja Auta kiitos kaunis:Miltä näyttää raha asiani lähikuukausina?
Voi kiitos =) toivon todella että olet oikeassa!Alkuperäinen kirjoittaja moon:Pääset.Saat uusia inspiroivia suhtaita samalla muihin ihmisiin ja nautit opinnoistasi.Olet sosiaalisesti hyvin lahjakas.Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Pääsenkö opiskelemaan tammikuussa?
Onnea opintoihin.
Korttina nousi tälläinen, joka kertoo luonnon kiertokulusta, jota emme voi ihmisenä kotrolloida. jotakin viivästymistä ja mutkia näyttää olevan matkassa. kortti kertoo sinulle myös näin: Hukkaat aikaa ja energiaa yrittäessäsi hallita jotain, johon et voi vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja mama for two:Tuleeko tämä raskaus menemään loppuun asti?
Tahdonvoimaa.tinkimättömyyttä ja rohkeutta nousi teille kortista.Tasapainon,järjestelmällisyyden kausi menossa.Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Miltä meijän tulevaisuus näyttää?Rahallisesti?Entä terveydellisesti?
Kiitos jos voisit vastata .
Toi, ei oikeastaan selventäny mulle tota asiaa hirveesti... Siis tarkottaako toi nyt sitä, et keskenmeno tulee? Voi ei! Mulla on nyt yksi keskenmeno jo takana...Alkuperäinen kirjoittaja moon:Korttina nousi tälläinen, joka kertoo luonnon kiertokulusta, jota emme voi ihmisenä kotrolloida. jotakin viivästymistä ja mutkia näyttää olevan matkassa. kortti kertoo sinulle myös näin: Hukkaat aikaa ja energiaa yrittäessäsi hallita jotain, johon et voi vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja mama for two:Tuleeko tämä raskaus menemään loppuun asti?
hui kamala miten oikeaan menee.. Paitsi että minä olen se joka puhuu.. magneetti löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja moon:Korttina nousi tälläinen, jossa henkilöä kuvataan puheliaaksi, joka siis puhuu mielummin itse, kuin kuuntelee.Onko tämä kuvaus miehestäsi?Alkuperäinen kirjoittaja miimari:miten äskettäin miehelleni kertomani asia vaikuttaa parisuhteeseemme? onnistuuko tarkoitukseni?
Jokin ihminen vetää sinua puoleensa kuin magneetti, mutta tuottaa sinulle myös paljon tuskaa. Tunnet olevasi kahlittu häneen.Asia näyttäisi kertovan niin. ettei asiasta hyvää seuraa. Käytä järkeäsi, sillä vastaat itse seurauksista.