Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
moon
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
Montako lasta tulen vielä saamaan, saanko yhtäkään?
Näen, että pettymyksiä tulee ja et tule saamaan lapsia enään. Nousi kortti, jossa kehoitetaan varoittamaan hyväksikäytön yritystä.

Kortti voi kertoa myös jostakin sairaudesta,onnettomuudesta.

Enkeleitä elämääsi.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Auta kiitos kaunis:
Miltä näyttää raha asiani lähikuukausina?
Kortti kehoittaa sinua toiminnan sijasta pysähtymään pohtimaan mikä on olennaista ja mitä sinulta vielä puuttuu.Saat johonkin asiaan ammatillista apua tai viisaita neuvoja.
 
Auta kiitos kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Auta kiitos kaunis:
Miltä näyttää raha asiani lähikuukausina?
Kortti kehoittaa sinua toiminnan sijasta pysähtymään pohtimaan mikä on olennaista ja mitä sinulta vielä puuttuu.Saat johonkin asiaan ammatillista apua tai viisaita neuvoja.
Ammatillista apua? Kiitos ku kerkiät vastaamaan :). Ja onkohan rakkaus puoli minkälaista?
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja mama for two:
Tuleeko tämä raskaus menemään loppuun asti?
Korttina nousi tälläinen, joka kertoo luonnon kiertokulusta, jota emme voi ihmisenä kotrolloida. jotakin viivästymistä ja mutkia näyttää olevan matkassa. kortti kertoo sinulle myös näin: Hukkaat aikaa ja energiaa yrittäessäsi hallita jotain, johon et voi vaikuttaa.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Miltä meijän tulevaisuus näyttää?Rahallisesti?Entä terveydellisesti?
Kiitos jos voisit vastata .
Tahdonvoimaa.tinkimättömyyttä ja rohkeutta nousi teille kortista.Tasapainon,järjestelmällisyyden kausi menossa.

Kortista nousee isään tai johonkin muuhun mieheen suhde askarruttavana.

Terveydellisesti ja muutenkin elämänne pääpiirteittäin näyttää positiiviselta.
 
mama for two
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja mama for two:
Tuleeko tämä raskaus menemään loppuun asti?
Korttina nousi tälläinen, joka kertoo luonnon kiertokulusta, jota emme voi ihmisenä kotrolloida. jotakin viivästymistä ja mutkia näyttää olevan matkassa. kortti kertoo sinulle myös näin: Hukkaat aikaa ja energiaa yrittäessäsi hallita jotain, johon et voi vaikuttaa.
Toi, ei oikeastaan selventäny mulle tota asiaa hirveesti... Siis tarkottaako toi nyt sitä, et keskenmeno tulee? Voi ei! Mulla on nyt yksi keskenmeno jo takana...
 
miimari
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja miimari:
miten äskettäin miehelleni kertomani asia vaikuttaa parisuhteeseemme? onnistuuko tarkoitukseni?
Korttina nousi tälläinen, jossa henkilöä kuvataan puheliaaksi, joka siis puhuu mielummin itse, kuin kuuntelee.Onko tämä kuvaus miehestäsi?

Jokin ihminen vetää sinua puoleensa kuin magneetti, mutta tuottaa sinulle myös paljon tuskaa. Tunnet olevasi kahlittu häneen.Asia näyttäisi kertovan niin. ettei asiasta hyvää seuraa. Käytä järkeäsi, sillä vastaat itse seurauksista.
hui kamala miten oikeaan menee.. Paitsi että minä olen se joka puhuu.. magneetti löytyy.
 

Yhteistyössä