Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
moon
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
toteutuuko toiveemme siitä että mitä ensivuonna tulisi tapahtumaan?
Näen, että tämä tulee toteutumaan. Kuitenkin tässä tulee tapahtumaan jotakin asioita, joita joudutte uhraamaan. Asiat eivät välttämättä näytä siltä, miltä ensin näette ne. Muutos ilmenee erityisesti asenteessasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
miten mun työasiat?
Työasioihin nousi kortti,joka kuvaa kahden ihmisen kohtaamista tai valinnasta kahden ihmisen välillä. Ehkä rakastut kollegaasi? Vetovoima teidän välillänne on hyvin voimakas ja tämä henkilö on luottamuksen arvoinen. Valintatilanteessa ratkaisu syntyy oivalluksen kautta.
ohhoh, kiitos

muoks, näkisitkö jotain lisävalaistusta asiaan?
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Sopeutuvatko lapseni olemaan päiväkodissa? Tuleeko heillä koskaan olemaan siellä niin kivaa että menisivät aamulla mielellään?
Näen muutoksia positiivisena. Elämäniloa ja uudistumista.Saavat ehkä uusia ystäviä, jotka inspiroivat heitä paljon. Tämä muutos ilahduttaa perhettä ja erityisesti lapsia.
 
Mary
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary:
Miksi näen unia jatkuvasti samasta ihmisestä menneisyydestä jota en ole edes vuosiin tavannut?
Ihailetko häntä ja olet kiinnostunut hänestä?ehkä hänen työstään tai harrastuksestaan kiinnostunut?
Jotain keskeneräistä koen teillä olevan,mutta minkäänlaista negatiivistä kuvaa en saanut. Oletko muuttamassa hänen lähelleen?tai hän sinun? jotenkin matkustaminen tulee esille tässä kortissa.
Kiitos vastauksestasi! Seuraan jonkin verran hänen harrastustaan netin ja lehtien välityksellä. Koskaan emme ole seurustelleet,jotain pientä väreilyä välillämme on. Unet saavat kovastikin maailmani sekaisin... Minä en ainakaan ole muuttamassa,ehkä hän tännepäin... Näkeeköhän hän koskaan unta minusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
toteutuuko toiveemme siitä että mitä ensivuonna tulisi tapahtumaan?
Näen, että tämä tulee toteutumaan. Kuitenkin tässä tulee tapahtumaan jotakin asioita, joita joudutte uhraamaan. Asiat eivät välttämättä näytä siltä, miltä ensin näette ne. Muutos ilmenee erityisesti asenteessasi.
Tämä ei tosiaankaan ole yksiselitteinen asia muutenkaan.Mieheni ja hänen veli riidoissa.Heillä yhteinen tila ja tarkoitus olisi vuoden alusta miehen olla pois.Jossa omat sotkunsa jota en tässä enempää halua selittää.Hmm...asenteessani.Mielenkiintoista...ettei vain olisi jo tapahtunut vai muuttuukohan se tästä....Hmm...mielenkiintoista ja kiitoksia vastauksestasi.Toivotaan että kaikki tulee käymään parhain päin sitten loppujen lopuksi.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja omituinen höpöttäjä:
Miten parisuhteemme käy?
En tiedä millainen on suhteenne nyt ja kun kysymyksesi on jokseenkin laaja. Kuitenkin nousi kortti, että jonkin kauden tai elämänvaiheen päättymisestä. Sinulle on kaikki ovet avoinna ja tavoitteet saavutat. Ponnistelut päätyvät suotuisasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Sopeutuvatko lapseni olemaan päiväkodissa? Tuleeko heillä koskaan olemaan siellä niin kivaa että menisivät aamulla mielellään?
Näen muutoksia positiivisena. Elämäniloa ja uudistumista.Saavat ehkä uusia ystäviä, jotka inspiroivat heitä paljon. Tämä muutos ilahduttaa perhettä ja erityisesti lapsia.
Kiitos moon :hug: .

 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
miten käy parisuhteen
Näen että suhde jatkuu. Ehkä jotain muutosta on tulossa, mutta korttini ei kerro oikeastaan suhteesta mitään. Nousee vain kortti, joka kertoo yksinäisyydestä. koetko olevasi yksinäinen?
 
pehmis
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:
näkyiskö korteista, miten minä pärjään kohta kolmannen lapsen kanssa,kun jäin yh:ksi?
Tämä vaatii sinulta paljon tiukkaa itsekuria ja joudut tasapainoilemaan jatkuvasti.Näen muutoksia.oletteko matkumassa johonkin?Myös tämä voi kertoa siitä, että olette muuttamassa.Tilanne saattaa karkaa välillä käsissä, mutta näen sinun pärjäävän vahvana ihmisenä.
Voimia paljon.
KIITOKSIA.uskon myös ärjääväni olen vahva.olemme muuttamassa,siitä varmaankin muutos..
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
miten mun työasiat?
Työasioihin nousi kortti,joka kuvaa kahden ihmisen kohtaamista tai valinnasta kahden ihmisen välillä. Ehkä rakastut kollegaasi? Vetovoima teidän välillänne on hyvin voimakas ja tämä henkilö on luottamuksen arvoinen. Valintatilanteessa ratkaisu syntyy oivalluksen kautta.
ohhoh, kiitos

muoks, näkisitkö jotain lisävalaistusta asiaan?
Nostin toisen kortin,joka kertoo pimeiden puolien kohtaamisestaOletko ehkä nyt ahdistavassa suhteessa?Tunnet olevasi kahlittu?.Kortti neuvoo käyttämään järkeäsi ja ahdistavasta tilanteesta voi päästä eroon. Tarkemmin en osaa sanoa,että jos tälläinen valinta tilanne tulee,että kumpaan suuntaa kannattaa olla kallellaan.Päätöksen osaat tehdä itse,vaikka olosi onkin silloin hyvin ahdistava ja koet etei ulospääsyä tilanteesta ole.
Toivottavasti tämä valaisi hieman asiaa.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja miimari:
miten äskettäin miehelleni kertomani asia vaikuttaa parisuhteeseemme? onnistuuko tarkoitukseni?
Korttina nousi tälläinen, jossa henkilöä kuvataan puheliaaksi, joka siis puhuu mielummin itse, kuin kuuntelee.Onko tämä kuvaus miehestäsi?

Jokin ihminen vetää sinua puoleensa kuin magneetti, mutta tuottaa sinulle myös paljon tuskaa. Tunnet olevasi kahlittu häneen.Asia näyttäisi kertovan niin. ettei asiasta hyvää seuraa. Käytä järkeäsi, sillä vastaat itse seurauksista.
 
Iilimato ;)
Miten näksit suhteemme kälyyni ja tämän uusioperheeseen tulevaisuudessa? Ei tule valmista tästä lähestymisestä. Onko hänellä edes puhtaat jauhot pussissaan? Yleensä olen hyvä ihmistuntija ja tässä on nyt jotain outoa!
 
äityli
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
miten käy parisuhteen
Näen että suhde jatkuu. Ehkä jotain muutosta on tulossa, mutta korttini ei kerro oikeastaan suhteesta mitään. Nousee vain kortti, joka kertoo yksinäisyydestä. koetko olevasi yksinäinen?
HEI, koen olevani todella yksinäinen tässä suhteessa ja jossain määrin samalla onneton, mutta kuiteskin välillä onnellinen :) elän kait jossain väli maastossa....aina kun saan etäisyyttä perheeseen tajuan olevani aika onnellinen. Näetkö muutosta kenties työasioissa tai ihmissuhteissa?

kiitos vastauksesta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
On ollut niin paljon epäonnea ja huonoja uutisia, eli joko alkaisi jonkinlaisia hyviä uutisia kuulumaan minun elämääni?
Muutoksia tulee ja elämään viedään uuteen suuntaan. Nyt on aika toteuttaa suunnitelmat. Varo huiputtajaa,välistävetäjää, tyyppiä joka puhuu pyörryksiin.
Kiitoksia vastauksesta, tosiaankin jo hetken ollut meidän poppoo varuillaan erään ihmisen kanssa. :)

Vielä haluaisin kysyä että millä elämän osa-alueella muutoksia olisi odotettavissa?

Sekä vielä lisäkysymys terveydestäni?

*Kiitän ja kumarran*

:flower:
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
mistä tämä väsymys johtuu? sairautta vai masennusta?
Näen jotain puolien kohtaamista asian kanssa. Liittyykö siihen omasi vai joidenkin toisten pimeiden puolien kohtaamista.? Olet tai tunnet itsesi riippuvaiseksi jostakin ja ulospääsyä ei tunnut löytyvän.Kun pääset selville tästä ahdistavasta tilanteesta, niin voi paraneminen alkaa.
 

Yhteistyössä