Mä niin malttamattomana täällä jo h-hetkeä odottelen
Oikein veikannut saa vaikka 10pistettä ja papukaijamerkin :flower: :xmas:
En mä nyt noin pitkälle halua mennä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:39+6
tonttumerkin.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä niin malttamattomana täällä jo h-hetkeä odottelen
Se ei olekaan sun haluista kiinni. Luulis sun jo sen tajunneen.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:En mä nyt noin pitkälle halua mennä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:39+6
mä veikkaan samaa. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Ennen juhannusta.
36+1 nyt =)Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Paljonkos niitä viikkoja nyt... no mä arvaan 36+5 jos toi ei ole jo mennyt.
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä veikkaan samaa. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Ennen juhannusta.
ok eli 4 päivää vieläAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:36+1 nyt =)Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Paljonkos niitä viikkoja nyt... no mä arvaan 36+5 jos toi ei ole jo mennyt.
Kyllähän mä nyt sen tiedänAlkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Se ei olekaan sun haluista kiinni. Luulis sun jo sen tajunneen.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:En mä nyt noin pitkälle halua mennä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:39+6
Tää saa syntyä vaikka heti lätkän mm-pelien jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tiesittekö että suurin osa vauvoista syntyy rv 40+2.
äitienpäivänäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Millois mm-kisat loppuu?