Ennustakaas nyt kaikki mulle milloin Paprica syntyy!

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tiesittekö että suurin osa vauvoista syntyy rv 40+2. :whistle:
Tää saa syntyä vaikka heti lätkän mm-pelien jälkeen :whistle:
Tai muuten joutuu synnärilläkin ponnistaessa kuunteleen matsia :xmas:
meiän sairaalan synnytyssalissa ei taida olla telkkarii. |O :snotty:

Tuolla vissiin on,niinkuin on kaikki muutkin pelit ja vehkeet =)

HelloShitty
niin..pitäähän nyt ukot päästä pelaa pleikkarilla. :D

niin..pitäähän nyt ukot päästä pelaa pleikkarilla. :D
Oon vielä kahden vaiheilla et ottaisko ton mukaan vai en,sanoin vaan et sitten et tuu ainakaan jos oot tippaakaan ottanut,piste :whistle:

HelloShitty
Oon vielä kahden vaiheilla et ottaisko ton mukaan vai en,sanoin vaan et sitten et tuu ainakaan jos oot tippaakaan ottanut,piste :whistle:
tää mun ukko sanoi että kyllä hän voi tulla mukaan jos nyt sitä haluun. sanoin vaan että se fiilis meni jo ja että jos se ei vapaa-ehtoisesti haluu mukaan niin en haluu minäkään sitä sinne. :kieh: ihan sama oikeestaan. en tiiä aluunko edes sinne jonkun toisen. voi olla että alussa ehkä seuraks..tai en tiiä... :kieh: koko homma on niin nolo.. :ashamed:

tää mun ukko sanoi että kyllä hän voi tulla mukaan jos nyt sitä haluun. sanoin vaan että se fiilis meni jo ja että jos se ei vapaa-ehtoisesti haluu mukaan niin en haluu minäkään sitä sinne. :kieh: ihan sama oikeestaan. en tiiä aluunko edes sinne jonkun toisen. voi olla että alussa ehkä seuraks..tai en tiiä... :kieh: koko homma on niin nolo.. :ashamed:
:kieh: Just.
Mun äijä veteli viinaa kaksin käsin ihan tämän kolmannen loppuraskauden aikana, tuurilla vauva lähti tulemaan perjantaina sen verran ajoissa ettei Äijä ehtinyt mitään ottaa. Kaveri oli sovittuna kyllä jo, että mikäli äijä on vähänkin ottanut niin sinne ei pääse. Olin myös tämän Äijälleni sanonut, mutta se ei hänen juomistahtiaan mitenkään vähentänyt...

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:kieh: Just.
Mun äijä veteli viinaa kaksin käsin ihan tämän kolmannen loppuraskauden aikana, tuurilla vauva lähti tulemaan perjantaina sen verran ajoissa ettei Äijä ehtinyt mitään ottaa. Kaveri oli sovittuna kyllä jo, että mikäli äijä on vähänkin ottanut niin sinne ei pääse. Olin myös tämän Äijälleni sanonut, mutta se ei hänen juomistahtiaan mitenkään vähentänyt...
no meiän "ongelma" oli se että mies vaan ilmoitti ettei haluu mukaan. ensin en edes uskonu mutta sit tajusin että okei..se on tosissaan. ymmärrän sen pointin kyllä. sille teki pahaa kattoa jo viimeks. mutta sit taas..nyt kun on muutenkin ollu pinna kireellä niin mua alkoi vähäsen ottaa päähän se ettei se kysyny multa mielipidettä vaan päätti vaan ettei oo tulossa ja piste. nyt sitten muuttu mielipidettä että jos välttämättä haluun sitä sinne niin se tulee. no mitä helvettiä mä sillä teen jos se juoksee hermosavuille koko ajan ja voi pahoin ja stressaa kun raahan sitä sinne pakosta.

nou tänks! eli parempi mennä yksin. eipä tarvii miettiä lastenvahtipulmaakaan kun se hetki koittaa! :D

terve
Käytä nyt nämänkin viikot ensinnäkin vauvan kasvattamiseen ja kehittymiseen ja yritä saadfa tolkkua parisuhteeseesi. Se olis LAPSELLE/LAPSILLESI parasta!
Kuullostaa todella itsekkäältä sun halut päästä synnyttämään viikolla 36!

Ehkä ei olisi huono vaihtoehto käydä vaikka neuvolassa psykologin juttusilla..
Ja siis tämä hyvällä (jos pystyt sen niin ottamaan) toivottavasti, koska olen aika huolissani tilanteestanne.

Yhteistyössä