No sitä seuraavana päivänä sitten saa luvan tullaAlkuperäinen kirjoittaja pitahaya:äitienpäivänäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Millois mm-kisat loppuu?
No sitä seuraavana päivänä sitten saa luvan tullaAlkuperäinen kirjoittaja pitahaya:äitienpäivänäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Millois mm-kisat loppuu?
meiän sairaalan synnytyssalissa ei taida olla telkkarii. |O :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tää saa syntyä vaikka heti lätkän mm-pelien jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tiesittekö että suurin osa vauvoista syntyy rv 40+2.
Tai muuten joutuu synnärilläkin ponnistaessa kuunteleen matsia :xmas:
Tuolla vissiin on,niinkuin on kaikki muutkin pelit ja vehkeet =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:meiän sairaalan synnytyssalissa ei taida olla telkkarii. |O :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tää saa syntyä vaikka heti lätkän mm-pelien jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tiesittekö että suurin osa vauvoista syntyy rv 40+2.
Onkohan naikkarilla synnytyssaleissa telkkaria, jos tää mun vave vaikka päättäis syntyä kisojen aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No sitä seuraavana päivänä sitten saa luvan tullaAlkuperäinen kirjoittaja pitahaya:äitienpäivänäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Millois mm-kisat loppuu?
niin..pitäähän nyt ukot päästä pelaa pleikkarilla.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tuolla vissiin on,niinkuin on kaikki muutkin pelit ja vehkeet =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:meiän sairaalan synnytyssalissa ei taida olla telkkarii. |O :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tää saa syntyä vaikka heti lätkän mm-pelien jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tiesittekö että suurin osa vauvoista syntyy rv 40+2.
Oon vielä kahden vaiheilla et ottaisko ton mukaan vai en,sanoin vaan et sitten et tuu ainakaan jos oot tippaakaan ottanut,pisteAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:niin..pitäähän nyt ukot päästä pelaa pleikkarilla.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tuolla vissiin on,niinkuin on kaikki muutkin pelit ja vehkeet =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:meiän sairaalan synnytyssalissa ei taida olla telkkarii. |O :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tää saa syntyä vaikka heti lätkän mm-pelien jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tiesittekö että suurin osa vauvoista syntyy rv 40+2.
tää mun ukko sanoi että kyllä hän voi tulla mukaan jos nyt sitä haluun. sanoin vaan että se fiilis meni jo ja että jos se ei vapaa-ehtoisesti haluu mukaan niin en haluu minäkään sitä sinne. :kieh: ihan sama oikeestaan. en tiiä aluunko edes sinne jonkun toisen. voi olla että alussa ehkä seuraks..tai en tiiä... :kieh: koko homma on niin nolo.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Oon vielä kahden vaiheilla et ottaisko ton mukaan vai en,sanoin vaan et sitten et tuu ainakaan jos oot tippaakaan ottanut,piste
:kieh: Just.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tää mun ukko sanoi että kyllä hän voi tulla mukaan jos nyt sitä haluun. sanoin vaan että se fiilis meni jo ja että jos se ei vapaa-ehtoisesti haluu mukaan niin en haluu minäkään sitä sinne. :kieh: ihan sama oikeestaan. en tiiä aluunko edes sinne jonkun toisen. voi olla että alussa ehkä seuraks..tai en tiiä... :kieh: koko homma on niin nolo.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Oon vielä kahden vaiheilla et ottaisko ton mukaan vai en,sanoin vaan et sitten et tuu ainakaan jos oot tippaakaan ottanut,piste
no meiän "ongelma" oli se että mies vaan ilmoitti ettei haluu mukaan. ensin en edes uskonu mutta sit tajusin että okei..se on tosissaan. ymmärrän sen pointin kyllä. sille teki pahaa kattoa jo viimeks. mutta sit taas..nyt kun on muutenkin ollu pinna kireellä niin mua alkoi vähäsen ottaa päähän se ettei se kysyny multa mielipidettä vaan päätti vaan ettei oo tulossa ja piste. nyt sitten muuttu mielipidettä että jos välttämättä haluun sitä sinne niin se tulee. no mitä helvettiä mä sillä teen jos se juoksee hermosavuille koko ajan ja voi pahoin ja stressaa kun raahan sitä sinne pakosta.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle::kieh: Just.
Mun äijä veteli viinaa kaksin käsin ihan tämän kolmannen loppuraskauden aikana, tuurilla vauva lähti tulemaan perjantaina sen verran ajoissa ettei Äijä ehtinyt mitään ottaa. Kaveri oli sovittuna kyllä jo, että mikäli äijä on vähänkin ottanut niin sinne ei pääse. Olin myös tämän Äijälleni sanonut, mutta se ei hänen juomistahtiaan mitenkään vähentänyt...