Ennustajalle tahtosin

Siis olen jo jonkun aikaa miettinyt että kävisin ennustajalla.
Kait se on jotain 35krisiä kun en taas tiiä mitä sitä elämältään tahtoo..vai pitäiskö jonkun muuttua, minun vai tapojen vai ympäristön vai...
Kuka on joskus käynyt ja mitä siellä tehdään??
Pitikö ennustus paikkansa ts.aloitko uskoa siihen liikaa?
Voiko siellä yleensä itse kysyä ennustajalta jotain vai alkaako hän vain kertoa tulevaa...??
Asun Pirkanmaalla joten jos sinulla on tällä alueella joku hyvä ennustaja jota suositella niin kertositko?
Niinkuinvarman älysittekin en ole koskaan kyseistä toimintaa harrastanut, eikä kukaan lähitutukaan kun olen kysellyt..tai sitten ne ei vaan tunnusta..
Kun sehän maksaakin jotain niin ei viittisi rahaa laittaa johonkin ihan höpöjuttuun, niin mitä sellainen maksaa, ei kait ihan mansikoita..
 
Olen käynyt pari kertaa samalla ennustajalla oulussa. Hän ei mainosta itseään mitenkään vaan tieto kulkee asiakkaalta toiselle. Tämän ennustajan mummo on myös ollut ennustaja ja ennustukset pitää tosi hyvin paikkansa.

Korteista katsoi ja osasi kyllä tosi hyvin nähdä ihan sen hetken ja lähitulevaisuuttakin. Olin juuri silloin tavannut nykyisen mieheni, mutta tapailin myös vielä muita miehiä, mutta näistä muista ei näkynyt korteissa mitään. Tämä mun mies taas nousi korteista "korviapunoittavana rakkautena".

Maksoikohan se 200 mk, kesti puol tuntia ja itse myös sai kysellä.
 
omakokemus
Aikoinaan kävin... Minun kohdallani Leena Fyhr -nimisen selvännäkijän sanomat asiat ovat toteutuneet, ja kyse oli todella suurista muutoksista, joihin en mitenkään ollut johdatellut. Eli muutto toiselle paikkakunnalle ja miehen "vaihto". :)
 

Yhteistyössä