Ennustaja paikalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennustaja-Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
öl,
Sinun kannattaisi tietää muutoksista työpaikallasi. Ole varuillasi tai tulee ikäviä yllätyksiä.

Vilukissa,
Tulet juhlimaan vielä kauniita kesähäitä, joissa loistat upeana morsiamena jos vain olet avoin ja rohkea. :) Työmarkkinoilla ajat tulevat olemaan haastavia, mutta jos vaihdat alaa, niin menestys on taattu.

öl,
Sinun kannattaisi tietää muutoksista työpaikallasi. Ole varuillasi tai tulee ikäviä yllätyksiä.

Vilukissa,
Tulet juhlimaan vielä kauniita kesähäitä, joissa loistat upeana morsiamena jos vain olet avoin ja rohkea. :) Työmarkkinoilla ajat tulevat olemaan haastavia, mutta jos vaihdat alaa, niin menestys on taattu.

piru vie :O...meinaatko että mun on otettava ohjat käsiini :P?! Ja haluunkos mä naimisiin ?! Ja mikäs mahtais olla alani...kaikille ehdotuksille olen avoin :)?!

eräs,
Lapsesta ei jouduta taistelemaan.

bB,
Tarvitsisin hieman tarkennusta tai ennustus ei ole ihan 100% varma.

???
Raha-asioissasi tapahtuu muutos huonompaan suuntaan, mutta rakkaus tulee paikkaamaan eikä elämäsi niin pahalta vaikuta.

Algoma,
Sataa.

Alaston lohikäärme,
7 poikaa ja 1 tyttö. Et voi olla töissä, sillä hoidat lapsia kotona.

kiskis,
Kun seuraavan kerran avaat roskalaatikon, niin saatat löytää jotain todella yllättävää, kunhan katsot tarkkaan.

???
Flunssaa näkyis olevan, mutta ei mitään vakavaa.

Vilukissa,
Ota ohjat käsiisi. Sinulle sopivia aloja olisi mm. ympäristöalan hommat ja yllättäen jopa sirkusakrobaatti.

Yhteistyössä