Ennustaja paikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
minäkin!!!

a) 24 vuotias töissä käyvä yhden lapsen äiti
b) toistuuko helmikuussa koettu tuska uudellen...?

Liittyykö tuska suruun, jota kannat edelleen sydämessäsi.. lapseen ja sen menetykseen? Et tule kokemaan tätä enää. Lohtua elämääsi. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vähän aikaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Odotan tulevaa:
Olen pieni, vaalea ja kahden tytön äiti

Näetkö milloin meille tulisi kolmas vauva ja kumpaa sukupuolta?

Poika tulee, syksyn sateiden aikaan kun ruska on kauneimmillaan. Sen tarkempaa tietoa en saa, onko ensi vuotta vai koska. Mutta syysaikaa.

Huomenna meinasin testiä tehdä, eli jos se on plussa niin sittenhän se tosiaan olisi syksyä kun syntyisi :) Kiitos sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
1) Olen 40-vuotias, koulutuksessa parhaillaan

2) Saanko alaa vastaavaa, mieluisan työpaikan?

Saat alaa vastaavan työn kyllä. Tämä ensimmäinen niistä on vähän sellaista "tuuliajolla" olemista. Ei mitään kamalaa mutta ei nyt mitään maailman parastakaan. Neutraalia. Jonkun tuttavan kautta tuodaan toista työtä sinulle, alaa vastaavaa tämäkin, johon kannattaa tarttua. Tämä on se työ, jonne rakastat mennä ja jossa haluat olla.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyisin:
23-vuotias nainen, ei lapsia, eronnut.

palaanko yhteen mieheni kanssa ja muuttaako hän tapansa?

Palaat, mies ei muutu. Lapsiakin teille taitaa siunaantua, kaksi kappaletta, mutta ero tästä seuraa.

Nyt sanotaan niin, että olet risteyskohdassa elämässäsi. Yllä kerrottu on tällä hetkellä todennäköisin tulevaisuutesi, mutta voit myös valita toisin. Toisenlainen elämä odottaa, mikäli ymmärrät oman arvosi ja toimit sen mukaan. Valinta on sinun. Tsemppiä.

synnyttäisinkö hänelle tosiaan kaksi lasta, vai raskautuisinko vahingossa? hänkö ei olisi minulle 'se oikea' IKINÄ, vaikka palaisimme yhteen?

kiitos! :)

Niin, synnyttäisit. Aikaa myöten huomaisit, että hän ei ole muuttunut eikä muutu. Mutta kuten sanoin, valinta on täysin sinun. Tämän miehen kanssa on kyllä yhteisiä vuosia luvassa, jos niin päätät, se, oletko sitten onnellinen, onkin sitten monisyinen juttu. Sinä teet, kuten sydämesi sanoo. Iloa ja valoa elämääsi!

jos päätän jatkaa yksin omaan suuntaan nyt, miten käy minun ja erään hyvän ystäväni? viimeaikaisten tämänhetkisten ja tulevaisuuden tapahtumien kanssa? ja kiitos vielä.. yritän valoa ja iloa löytää, jokaikinen päivä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Unelmia:
32v vauvakuumeinen kahden lapsen äiti, mahdanko saada kolmatta lasta vai mitä tulevaisuus tuo minulle?

Ei lasta ihan heti ole tulossa. Onko parisuhteesi jotenkin epävakaa vai miksi kumppani näkyy niin häilyvänä tässä..? Suurta rakkautta ja sitoutumista, ikään kuin uutta alkua näytetään tulevaan sinulle?

Alkuperäinen kirjoittaja Unelmia:
32v vauvakuumeinen kahden lapsen äiti, mahdanko saada kolmatta lasta vai mitä tulevaisuus tuo minulle?

Ei lasta ihan heti ole tulossa. Onko parisuhteesi jotenkin epävakaa vai miksi kumppani näkyy niin häilyvänä tässä..? Suurta rakkautta ja sitoutumista, ikään kuin uutta alkua näytetään tulevaan sinulle?

Mies on, hieman ongelmia suhteessa on minun puoleltani. Näetkö tämän vauvakuumeen ja vallitsevan ahdistukseni välillä jotain yhteyttä? Löydänkö sisäiseen kipuuni vastauksen/ avun?

Alkuperäinen kirjoittaja kukkia:
Olen tumma 28-vuotias nainen, kaksi tyttöä löytyy.
Haluaisin kysyä seuraavaa:

Onko tummalla, iteäni hieman nuoremmalla naisella jotain kaunaa minua kohtaan, vai kuvittelenko olemattomia...

Etkö näe tähän mitään?
Eipä sille voi mitään, asia vain painaa kovasti mieltä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Matkalaukullinen unelmia:
matkalaukullinen unelmia:

Olen sinisilmäinen, en niin nuori enää -sinkkunainen.

Esikoista yritetty jo 1,5 vuotta, koska saan esikoiseni syliini?

Kiitos

Sinulla on aivan ihana nimimerkki, ja muutenkin jotenkin ihanat energiat! Enemmän kuin mitään soisin sinulle onnen jota kaipaat.. mutta katsotaanpas mitä sinulle saan..

Tiedätkö, ei tähän kyllä mene enää kauaa kun raskaaksi tulet. Tämän vuoden puolella, veikkaan, erittäin lähellä on. Ja siitä sitten se normaali 9-10 kk ja pieni poika on sylissäsi. Lähelle laskettua aikaa menee syntymä, parin päivän sisällä ennalta kerrotusta päivästä on synnytys. Syyskuu?

Kiitos vastauksestasi!

Kysyisin vielä, että näetkö minulle pysyvää ihmissuhdetta?

Pysyvä ja kaikinpuolin täydellisyyttä hipova ihmissuhde tuodaan sinulle vähän myöhemmin elämääsi. Et sinä pahoja asioita tätäkään ennen tule kokemaan, mutta tämä joka tuolla myöhemmässä elämänvaiheessa tulee eteesi, on jotenkin niin seesteistä ja harmonista, että melkeinpä tekisi mieli sanoa tätä "siksi oikeaksi".. Hyvä ihmissuhde sulle tätä ennenkin, mutta se ihan aito ja täydellinen, se on vasta tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Parikymppinen pienen tytön kotiäiti.

Mitä työasioissani tapahtuu?

Työsi jatkuvat. Muuta en saa.

Ei jatku ainenkaan nykyisessä (tulevaisuudessa entisessä) vakipaikassa.

Hmm.. siispä tarkoittaa että jatkuvat noin yleensä ottaen, eli saat töitä muualta. Anteeksi nämä "arvailut" mutta kun joskus on vaikea tulkita näkyjä kun ei ole tuntumaa taustoista. En ole sellainen ennustajaeukko, joka näkee kaiken kristallinkirkkaana, vaan saatan jopa joskus kysellä taustatietojakin jotta tietäisin mitä näkyni tarkoittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Pieni punapää, neljä lasta.

Löydänkö etsimäni?

Löydät :)
Tämä tuo sinulle onnea kovastikin. En tiedä kyllä tarkalleen, mitä etsit mutta tähän vastaukseksi näytetään onnellista kotia, sellaista vanhahtavaa mummonmökkityyppistä puutaloa, nauravaa miestä ja lapsia .. Tämäkö sinulla oli hukassa? Tuo nauravainen tummahkon oloinen mies vai tuo romanttinen, tunnelmaa huokuva kotitalo?

Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:
19-vuotias raskaana oleva nainen

Kumpi tulee ja milloin syntyy?

Vauvasi taitaa olla tyttö, mutta jostain syystä ei tule niin selkeästi tähän. Näkyy hämärästi, eikö halua että kerrotaan vai onko ihan alussa vasta vai mikä lienee sitten selitys. Syntyy ajallaan tämä lapsi, ei mene juurikaan ylitse. Aikalailla laskettuna päivänä on maailmassa hän.

viikkoja on jo 25, katotaampa suostuuko parin viikon päästä ultrassa näyttään kumpi on. Jotenki itellä sellanen kutina että olis tyttö.

saakohan tämä lapsi koskaan sisarusta? veli meni kesken rv18 keväällä

Älä murehdi tulevia suotta :hug: Saat vielä lisääkin lapsia elämäsi aikana.

Yhteistyössä