Ennustaja paikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti:
olen 26vuotias neljän lapsen äiti, tuleeko minulle lisää lapsia? eroanko nykyisestä miehestäni lopullisesti vai palataanko vielä yhteen?

Yksi lapsi, lähempänä 30 ikävuotta. Ei tule saman miehen kanssa kuin aikaisemmat lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja myö:
A) Täytän tänä vuonna 40 vuotta. Pukeudun omaperäisesti, rakastan lapsiani, miestäni, työtäni ja kotiani.
B) Väistyvätkö rahahuolemme kymmenen vuoden sisällä?

Väistyvät, aiemminkin. Mitään lottovoittoa en teille näe, mutta jokin muu muuttuu. Näkisin tämän muutoksen lähtevän enemmän teistä itsestänne, se samalla helpottaa rahahuoliakin. Et ehkä hoksaa nyt mitä tarkoitan, mutta lupaan että kun asia tapahtuu, tiedät tämän merkityksen. Muutama vuosi vielä, sitten helpottaa. Voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Haluaisin tietää...:
Hei

Olen ylipainoinen keski-ikäinen yh-opiskelija-nainen.

Löydänkö koskaan pysyvää ihmissuhdetta?

Löydät, vaan ensin sinun pitää rakastaa itseäsi. Inhoan kliseitä ja tämä on yksi niistä pahimmista, mutta on niin totta tällä kertaa. Vähän aikaa vielä vartut ja "viisastut" (opit pitämään itseäsi maailman upeimpana naisena ;) ) niin sitten elämääsi astelee sinua vanhempi ihana mies joka jää rinnallesi lopullisesti. Halaukset.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyisin:
23-vuotias nainen, ei lapsia, eronnut.

palaanko yhteen mieheni kanssa ja muuttaako hän tapansa?

Palaat, mies ei muutu. Lapsiakin teille taitaa siunaantua, kaksi kappaletta, mutta ero tästä seuraa.

Nyt sanotaan niin, että olet risteyskohdassa elämässäsi. Yllä kerrottu on tällä hetkellä todennäköisin tulevaisuutesi, mutta voit myös valita toisin. Toisenlainen elämä odottaa, mikäli ymmärrät oman arvosi ja toimit sen mukaan. Valinta on sinun. Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:
19-vuotias raskaana oleva nainen

Kumpi tulee ja milloin syntyy?

Vauvasi taitaa olla tyttö, mutta jostain syystä ei tule niin selkeästi tähän. Näkyy hämärästi, eikö halua että kerrotaan vai onko ihan alussa vasta vai mikä lienee sitten selitys. Syntyy ajallaan tämä lapsi, ei mene juurikaan ylitse. Aikalailla laskettuna päivänä on maailmassa hän.

a) olen kolmen lapsen äiti (tyttö,poika,tyttö), neljättä odotan. Edelliset synnytykset ovat olleet TODELLA nopeita. Pisin on ollut 2h 50min.
b) eli ehditäänkö me ajoissa sairaalaan? onko synnytys yhtä nopea kuin edelliset?

Alkuperäinen kirjoittaja valoa ikkunassa:
a) tällä hetkellä työtön, lapseton, uneton 32-v. nainen
b) tuleeko minusta opettaja? saanko lapsen/lapsia?

Saat lapsen, lapsiakin, kaksi minulle näytetään. Mutta nämä eivät ihan lähitulevaa ole, lähempänä 35-38 ikää olet kun asia on ajankohtaista. Opettajaksi tuleminen on vain ja ainoastaan sinun omasta tahdostasi kiinni, mahdollisuudet tähän kyllä on. Toisin sanoen valmistut ammattiin mikäli jaksat puurtaa tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän aikaa:
Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:
19-vuotias raskaana oleva nainen

Kumpi tulee ja milloin syntyy?

Vauvasi taitaa olla tyttö, mutta jostain syystä ei tule niin selkeästi tähän. Näkyy hämärästi, eikö halua että kerrotaan vai onko ihan alussa vasta vai mikä lienee sitten selitys. Syntyy ajallaan tämä lapsi, ei mene juurikaan ylitse. Aikalailla laskettuna päivänä on maailmassa hän.

viikkoja on jo 25, katotaampa suostuuko parin viikon päästä ultrassa näyttään kumpi on. Jotenki itellä sellanen kutina että olis tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän aikaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Neitonen:
A)Nuori nainen, siniset silmät ja vaaleat hiukset
B)Saanko keväällä tytön vai pojan?

Poika, tämä tuli ihan todella selkeästi! Niin paljon vaaleansinistä, että erehtyä ei voi.
Ihana kuulla! :)
Mulla on ennestään tyttö ja kovasti on itselläkin poikafiilis ollut koko raskauden ajan. :)
Rakenneultra ens kuussa, siellä saattaa asia selvitä/varmistua.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Kolmen lapsen höpsö Ima

Pääsenkö keväällä läpi Destaque kokeesta?

No voi voi, tämä ennustajaeukko ei näe ollenkaan mikä kumma koe tuo on, mutta tanssiinko liittyy? Vai sinäkö tässä pyörit kaunis hame päälläsi ja huivi lanteillasi sielusi kyllyydestä? Voitokas on jokatapauksessa kokeesi tulos, joten kyllä, pääset läpi.

Tulkaas kertomaan sitten tähän ketjuun te, joille olen tulevan vauvan sukupuolen kertonut, että mitenkä kävi. Muutenkin palautteet ois mukavia lukea myöhemminkin.

Yhteistyössä