N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti:olen 26vuotias neljän lapsen äiti, tuleeko minulle lisää lapsia? eroanko nykyisestä miehestäni lopullisesti vai palataanko vielä yhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja myö:A) Täytän tänä vuonna 40 vuotta. Pukeudun omaperäisesti, rakastan lapsiani, miestäni, työtäni ja kotiani.
B) Väistyvätkö rahahuolemme kymmenen vuoden sisällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Haluaisin tietää...:Hei
Olen ylipainoinen keski-ikäinen yh-opiskelija-nainen.
Löydänkö koskaan pysyvää ihmissuhdetta?
Alkuperäinen kirjoittaja kysyisin:23-vuotias nainen, ei lapsia, eronnut.
palaanko yhteen mieheni kanssa ja muuttaako hän tapansa?
Alkuperäinen kirjoittaja Neitonen:A)Nuori nainen, siniset silmät ja vaaleat hiukset
B)Saanko keväällä tytön vai pojan?
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:1) Olen vaaleahko sh
2) Saanko vielä vauvan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:19-vuotias raskaana oleva nainen
Kumpi tulee ja milloin syntyy?
Alkuperäinen kirjoittaja valoa ikkunassa:a) tällä hetkellä työtön, lapseton, uneton 32-v. nainen
b) tuleeko minusta opettaja? saanko lapsen/lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja Juulia:1) Kolmekymppinen lapseton nainen
2) Kumpi mies on minulle oikea, nuorempi vai vanhempi? Saanko jomman kumman kanssa lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja vähän aikaa:Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:19-vuotias raskaana oleva nainen
Kumpi tulee ja milloin syntyy?
Vauvasi taitaa olla tyttö, mutta jostain syystä ei tule niin selkeästi tähän. Näkyy hämärästi, eikö halua että kerrotaan vai onko ihan alussa vasta vai mikä lienee sitten selitys. Syntyy ajallaan tämä lapsi, ei mene juurikaan ylitse. Aikalailla laskettuna päivänä on maailmassa hän.
Alkuperäinen kirjoittaja tiukunen:27-v yhden lapsen äiti metsän siimeksestä
Tuleeko meille yhtään tyttöä, tai ylipäätään lisää lapsia?
Ihana kuulla!Alkuperäinen kirjoittaja vähän aikaa:Alkuperäinen kirjoittaja Neitonen:A)Nuori nainen, siniset silmät ja vaaleat hiukset
B)Saanko keväällä tytön vai pojan?
Poika, tämä tuli ihan todella selkeästi! Niin paljon vaaleansinistä, että erehtyä ei voi.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kolmen lapsen höpsö Ima
Pääsenkö keväällä läpi Destaque kokeesta?