Ennustaja paikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja midia:
Olen 21v opiskelija yhden lapsen (alle 2v) äiti. Tullaanko me saamaan jostain helpotusta taloudelliseen tilanteemme?

Joku sukulainen tulee avuksi tähän, helpottaa pahimpien aikojen ylitse. Keväällä on jo asiat paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja sydän täynnä rakkautta:
a) olen kolmen lapsen äiti (tyttö,poika,tyttö), neljättä odotan. Edelliset synnytykset ovat olleet TODELLA nopeita. Pisin on ollut 2h 50min.
b) eli ehditäänkö me ajoissa sairaalaan? onko synnytys yhtä nopea kuin edelliset?

Onkos tyttö tämä tulokaskin..?
Synnytys on nopea tulevassakin, mutta ehditte kyllä sairaalaan niin että lapsi sinne syntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän aikaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Haluaisin tietää...:
Hei

Olen ylipainoinen keski-ikäinen yh-opiskelija-nainen.

Löydänkö koskaan pysyvää ihmissuhdetta?

Löydät, vaan ensin sinun pitää rakastaa itseäsi. Inhoan kliseitä ja tämä on yksi niistä pahimmista, mutta on niin totta tällä kertaa. Vähän aikaa vielä vartut ja "viisastut" (opit pitämään itseäsi maailman upeimpana naisena ;) ) niin sitten elämääsi astelee sinua vanhempi ihana mies joka jää rinnallesi lopullisesti. Halaukset.

:flower: Kiitos :hug:

a) olen kolmen lapsen äiti (tyttö,poika,tyttö), neljättä odotan. Edelliset synnytykset ovat olleet TODELLA nopeita. Pisin on ollut 2h 50min.
b) eli ehditäänkö me ajoissa sairaalaan? onko synnytys yhtä nopea kuin edelliset?

Synnytys on nopea tulevassakin, mutta ehditte kyllä sairaalaan niin että lapsi sinne syntyy.

tyttöä on luvattu :)

Alkuperäinen kirjoittaja asteriina:
Minkätyyppiselle alalle minun kannattaisi suuntautua?

27-vuotias perheellinen, rauhallinen henkilö kyselee...

Työ, jossa et työskentele yksin vaan olet tekemisissä myös ihmisten kanssa. Olisivatko sitten asiakkaan tms. asemessa. Lisäksi työhön liittyy jotain käsillä tekemistä, jotain konkreettista, samoin paperiasioita, tilauksia? Ihan kuin jokin myyntiala, jossa teet itse jotain jota myyt asiakkaille. Tuotteet liittyvät jotenkin hyvään oloon, siis ei mitään elektroniikkaa tai autoja tai asuntoja, vaan jotain ihmisläheisempää.

Sitä en tiedä miten hyvin asian koet omaksesi, mutta tällaisessa työssä näen sinut tulevassa.

niin ja kiitos vielä! Huoli painaa, että keretäänkö varmasti! Nyt menossa viikot 40+2 joten eiköhän tämä tästä :)

Alkuperäinen kirjoittaja midia:
Olen 21v opiskelija yhden lapsen (alle 2v) äiti. Tullaanko me saamaan jostain helpotusta taloudelliseen tilanteemme?

Joku sukulainen tulee avuksi tähän, helpottaa pahimpien aikojen ylitse. Keväällä on jo asiat paremmin.

KIITOS! Tämän halusin kuulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Kolmen lapsen höpsö Ima

Pääsenkö keväällä läpi Destaque kokeesta?

No voi voi, tämä ennustajaeukko ei näe ollenkaan mikä kumma koe tuo on, mutta tanssiinko liittyy? Vai sinäkö tässä pyörit kaunis hame päälläsi ja huivi lanteillasi sielusi kyllyydestä? Voitokas on jokatapauksessa kokeesi tulos, joten kyllä, pääset läpi.

jeee....kiitos

matkalaukullinen unelmia:

Olen sinisilmäinen, en niin nuori enää -sinkkunainen.

Esikoista yritetty jo 1,5 vuotta, koska saan esikoiseni syliini?

Kiitos

Sinulla on aivan ihana nimimerkki, ja muutenkin jotenkin ihanat energiat! Enemmän kuin mitään soisin sinulle onnen jota kaipaat.. mutta katsotaanpas mitä sinulle saan..

Tiedätkö, ei tähän kyllä mene enää kauaa kun raskaaksi tulet. Tämän vuoden puolella, veikkaan, erittäin lähellä on. Ja siitä sitten se normaali 9-10 kk ja pieni poika on sylissäsi. Lähelle laskettua aikaa menee syntymä, parin päivän sisällä ennalta kerrotusta päivästä on synnytys. Syyskuu?

Kiitos vastauksestasi!

Kysyisin vielä, että näetkö minulle pysyvää ihmissuhdetta?

Alkuperäinen kirjoittaja äitix3:
Miten opiskelujeni käy? Olisiko syytä lopettaa vai jatkaa sitkeästi? Olenko fyysiseti sairas vai onko oireet stressin ja ahdistuksen tuomia?

Jatka sitkeästi, tämä palkitaan. Valmistut kyllä. Stressiä sinulla riittää, et vain saa sitä purettua tarpeeksi tehokkaasti jolloin tämä purkautuu fyysisinä kipuina ja tuntemuksina. Onko sinulla ollut rintapistosta/hartiapistosta tai vastaavaa, joka on saanut sinut pelästymään? Johtuu ahdistuksesta, siitä että padot sisällesi pahan olosi etkä oikein helposti avaudu muille. Vatsaoireetkin tätä samaa somaattista oireilua. Älä murehdi, ei sinulla ole hätää. Kunhan muistaisit että sinun ei tarvitse yrittää olla noin vahva, vaan lähelläsi on ihmisiä jotka ovat valmiita kuuntelemaan ja auttamaan jos vain pyydät. Voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyisin:
23-vuotias nainen, ei lapsia, eronnut.

palaanko yhteen mieheni kanssa ja muuttaako hän tapansa?

Palaat, mies ei muutu. Lapsiakin teille taitaa siunaantua, kaksi kappaletta, mutta ero tästä seuraa.

Nyt sanotaan niin, että olet risteyskohdassa elämässäsi. Yllä kerrottu on tällä hetkellä todennäköisin tulevaisuutesi, mutta voit myös valita toisin. Toisenlainen elämä odottaa, mikäli ymmärrät oman arvosi ja toimit sen mukaan. Valinta on sinun. Tsemppiä.

synnyttäisinkö hänelle tosiaan kaksi lasta, vai raskautuisinko vahingossa? hänkö ei olisi minulle 'se oikea' IKINÄ, vaikka palaisimme yhteen?

kiitos! :)

niin ja kiitos vielä! Huoli painaa, että keretäänkö varmasti! Nyt menossa viikot 40+2 joten eiköhän tämä tästä :)

Kuule, sanoisin että kun viikkoja 41 ja ehkä jotain päälle, on lapsenne tuloillaan. Kuitenkin ennen kuin 42 viikkoa on täynnä. Rukoilen enkeleitä sinne kanssanne näille jännittäville viimeisille päiville :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyisin:
23-vuotias nainen, ei lapsia, eronnut.

palaanko yhteen mieheni kanssa ja muuttaako hän tapansa?

Palaat, mies ei muutu. Lapsiakin teille taitaa siunaantua, kaksi kappaletta, mutta ero tästä seuraa.

Nyt sanotaan niin, että olet risteyskohdassa elämässäsi. Yllä kerrottu on tällä hetkellä todennäköisin tulevaisuutesi, mutta voit myös valita toisin. Toisenlainen elämä odottaa, mikäli ymmärrät oman arvosi ja toimit sen mukaan. Valinta on sinun. Tsemppiä.

synnyttäisinkö hänelle tosiaan kaksi lasta, vai raskautuisinko vahingossa? hänkö ei olisi minulle 'se oikea' IKINÄ, vaikka palaisimme yhteen?

kiitos! :)

Niin, synnyttäisit. Aikaa myöten huomaisit, että hän ei ole muuttunut eikä muutu. Mutta kuten sanoin, valinta on täysin sinun. Tämän miehen kanssa on kyllä yhteisiä vuosia luvassa, jos niin päätät, se, oletko sitten onnellinen, onkin sitten monisyinen juttu. Sinä teet, kuten sydämesi sanoo. Iloa ja valoa elämääsi!

Miten opiskelujeni käy? Olisiko syytä lopettaa vai jatkaa sitkeästi? Olenko fyysiseti sairas vai onko oireet stressin ja ahdistuksen tuomia?

Jatka sitkeästi, tämä palkitaan. Valmistut kyllä. Stressiä sinulla riittää, et vain saa sitä purettua tarpeeksi tehokkaasti jolloin tämä purkautuu fyysisinä kipuina ja tuntemuksina. Onko sinulla ollut rintapistosta/hartiapistosta tai vastaavaa, joka on saanut sinut pelästymään? Johtuu ahdistuksesta, siitä että padot sisällesi pahan olosi etkä oikein helposti avaudu muille. Vatsaoireetkin tätä samaa somaattista oireilua. Älä murehdi, ei sinulla ole hätää. Kunhan muistaisit että sinun ei tarvitse yrittää olla noin vahva, vaan lähelläsi on ihmisiä jotka ovat valmiita kuuntelemaan ja auttamaan jos vain pyydät. Voimia.

Kyllä, rintakipuja jotka todella pelottavat. Vatsaoireitakin on:/

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaKoo:
a) iloinen ja puhelias, lapsirakas nainen
Teimmekö oikean ratkaisun, kun lopetimme lapsettomuushoidot?

Voi ystävä kallis! :hug:
Kaikki ratkaisut, mitä ikinä elämässäsi teetkin, ovat aina oikeita jos niin sydämessäsi koet. Siihen ei voi kukaan muu ottaa minkäänlaista kantaa, vaikka ois sitten minkälainen ennustajaeukko tahansa. Päätösten oikeellisuudet tiedät vain ja ainoastaan sinä itse! Sitä paitsi, ystävä ihana, sinulle on elämällä annettavana vielä monta ihanaa yllätystä. :hug: Kaikkea hyvää elämääsi toivon!

Kyllä, rintakipuja jotka todella pelottavat. Vatsaoireitakin on:/

No niin. Ei sinulla ole mitään hätää :hug: Rukoilen sinulle apua.

Alkuperäinen kirjoittaja Odotan tulevaa:
Olen pieni, vaalea ja kahden tytön äiti

Näetkö milloin meille tulisi kolmas vauva ja kumpaa sukupuolta?

Poika tulee, syksyn sateiden aikaan kun ruska on kauneimmillaan. Sen tarkempaa tietoa en saa, onko ensi vuotta vai koska. Mutta syysaikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:
Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:
19-vuotias raskaana oleva nainen

Kumpi tulee ja milloin syntyy?

Vauvasi taitaa olla tyttö, mutta jostain syystä ei tule niin selkeästi tähän. Näkyy hämärästi, eikö halua että kerrotaan vai onko ihan alussa vasta vai mikä lienee sitten selitys. Syntyy ajallaan tämä lapsi, ei mene juurikaan ylitse. Aikalailla laskettuna päivänä on maailmassa hän.

viikkoja on jo 25, katotaampa suostuuko parin viikon päästä ultrassa näyttään kumpi on. Jotenki itellä sellanen kutina että olis tyttö.

saakohan tämä lapsi koskaan sisarusta? veli meni kesken rv18 keväällä

Yhteistyössä