Ennustaja paikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähän aikaa

Vieras
VASTAAN VAIN NIILLE, JOTKA

A) KUVAILEVAT ITSEÄÄN MUUTAMALLA SANALLA
JA
B) KYSYVÄT TARKKAAN MÄÄRITELLYN KYSYMYKSEN

Ei mitään tyyliin "mitä tulevassa".

Pidätän itselläni oikeuden valita kenelle vastaan ja missä järjestyksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pol:
A) Olen harmaasilmäinen hiekkatukkainen nuori neitonen.

B) Koska saan esikoiseni?

Sulla on kiva nikki, siksi vastaan.
Näen että saat lapsen keväällä, mutta ei taida olla vielä tämä tuleva vaan seuraava. Joko olet nyt raskaana..? Vaikuttaisi kyllä siltä, siinä tapauksessa vastaukseni koskee seuraavaa lasta sillä tämä ei odota syntymäänsä niin kauaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
A. Isokokoinen, punatukkainen, silmälasipäinen emäntä
B. Judunko vaihtamaan alaa?

Et joudu, vaan haluat vaihtaa. Et tosin vielä, vaan vähän myöhemmin. Aika kypsyttää päätöstäsi, kiirettä ei nyt ole asian suhteen vaikka siltä ehkä tuntuisikin.

Nuori 8kk ikäisen tytön äiti, ruskeat hiukset, vihertävät silmät.

Miltä näyttää "ussiaoperheemme" tulevaisuus? Vai onko sellaista edes? Miten raha-asioiden käy? Entäs koska pääsemme muuttamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vähän aikaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pol:
A) Olen harmaasilmäinen hiekkatukkainen nuori neitonen.

B) Koska saan esikoiseni?

Sulla on kiva nikki, siksi vastaan.
Näen että saat lapsen keväällä, mutta ei taida olla vielä tämä tuleva vaan seuraava. Joko olet nyt raskaana..? Vaikuttaisi kyllä siltä, siinä tapauksessa vastaukseni koskee seuraavaa lasta sillä tämä ei odota syntymäänsä niin kauaa..

Kiitos vastauksestasi! Vauva on haaveissa vasta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Saara:
Nuori 8kk ikäisen tytön äiti, ruskeat hiukset, vihertävät silmät.

Miltä näyttää "ussiaoperheemme" tulevaisuus? Vai onko sellaista edes? Miten raha-asioiden käy? Entäs koska pääsemme muuttamaan?

On tässä tulevaisuutta, mutta ruusuilla tanssimista se ei ole. Raha-asioihin notkahdus, selviätte siitä kuitenkin. Muutto keväällä, alkukesää. Miehelläsi näkyy paljon töitä, ja siitä aiheutuu kireyttä väleihinne, varsinkin kun myös sinä olet väsynyt omassa roolissasi. Koettakaa järjestää stressitöntä yhdessäolemista, se helpottaisi kumpaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
A. Toista lasta odottava nuori nainen.

Kumpi tulee? :D

En tiedä kumpi tulee, mutta sinulla tulee olemaan yksi tyttö ja yksi poika. Myöhemmin, vuosien kuluttua toinen poikalapsi.

Okei, pelottavaaa :D mulla nimittäin on tyttö jo ja epäilen tulevasta poikaa. Haaveissa vuosien päästä kolmaskin lapsi. Kiitos sinulle :)

A) Täytän tänä vuonna 40 vuotta. Pukeudun omaperäisesti, rakastan lapsiani, miestäni, työtäni ja kotiani.
B) Väistyvätkö rahahuolemme kymmenen vuoden sisällä?

Alkuperäinen kirjoittaja nina:
Olen raskaana oleva nainen. Vaalea tukka ja vihreät silmät.

Tuleeko tyttö vai poika?

En saa tähän selkeää vastausta. Tyttö, mutta mikäli sinullaon jo lapsi ennestään niin on hän sitten joka tässä näkyy. Tulee nimittäin siten, kuin lapsi olisi jo tässä, ei kohdussa. Vai onko raskautesi ihan lopussa..?

Alkuperäinen kirjoittaja Kovasti tahtoisin tietää:
A) Olen kaksikymppinen nainen, pidän metsistä ja eläimistä.

B ) Tuoko tulevaisuuteni rahaa vai onnea?

Onnea.

Kiitos! Hmm.. Jäi oikeastaan vielä mietityttämään että mitenkähän tuon rahapuolen sitten käy :D Tuleeko meistä köyhiä vai onko sitäkin riittämiin.

Olen tumma 28-vuotias nainen, kaksi tyttöä löytyy.
Haluaisin kysyä seuraavaa:

Onko tummalla, iteäni hieman nuoremmalla naisella jotain kaunaa minua kohtaan, vai kuvittelenko olemattomia...

Tuleeko tyttö vai poika?

En saa tähän selkeää vastausta. Tyttö, mutta mikäli sinullaon jo lapsi ennestään niin on hän sitten joka tässä näkyy. Tulee nimittäin siten, kuin lapsi olisi jo tässä, ei kohdussa. Vai onko raskautesi ihan lopussa..?

Minulla on kyllä tyttö :) Raskaus vasta alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja matkalaukullinen unelmia:
Olen sinisilmäinen, en niin nuori enää -sinkkunainen.

Esikoista yritetty jo 1,5 vuotta, koska saan esikoiseni syliini?

Kiitos

Sinulla on aivan ihana nimimerkki, ja muutenkin jotenkin ihanat energiat! Enemmän kuin mitään soisin sinulle onnen jota kaipaat.. mutta katsotaanpas mitä sinulle saan..

Tiedätkö, ei tähän kyllä mene enää kauaa kun raskaaksi tulet. Tämän vuoden puolella, veikkaan, erittäin lähellä on. Ja siitä sitten se normaali 9-10 kk ja pieni poika on sylissäsi. Lähelle laskettua aikaa menee syntymä, parin päivän sisällä ennalta kerrotusta päivästä on synnytys. Syyskuu?

Tuleeko tyttö vai poika?

Minulla on kyllä tyttö :) Raskaus vasta alussa.

Kiitos palautteesta. Voi olla että siksi en nähnyt kuin jo olemassa olevan tyttösi, kun raskautesi on kerran ihan alussa :) Kaikkea hyvää elämääsi ja terveisiä suloiselle tyttärellesi.

Yhteistyössä