Juu, mutta se on jo olemassa. Olisko kissanpentu tai kummilapsi tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kolmatta lasta näkyvissä
siis onko MINUlle tulossa kolmatta lasta ja jos niin milloinAlkuperäinen kirjoittaja uusi ennustaja:Juu, mutta se on jo olemassa. Olisko kissanpentu tai kummilapsi tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kolmatta lasta näkyvissä
Tulevaisuuden josta itse olet vastuussa.Alkuperäinen kirjoittaja iita:kerrohan mitä tulevaisuus tuo tullessaan ?
On, syksyn poika.Alkuperäinen kirjoittaja Minneaa:siis onko MINUlle tulossa kolmatta lasta ja jos niin milloinAlkuperäinen kirjoittaja uusi ennustaja:Juu, mutta se on jo olemassa. Olisko kissanpentu tai kummilapsi tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kolmatta lasta näkyvissä
Hui ku sait mahan ihan sekasin kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja uusi ennustaja:On, syksyn poika.Alkuperäinen kirjoittaja Minneaa:siis onko MINUlle tulossa kolmatta lasta ja jos niin milloinAlkuperäinen kirjoittaja uusi ennustaja:Juu, mutta se on jo olemassa. Olisko kissanpentu tai kummilapsi tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kolmatta lasta näkyvissä
Kiirettähän tässä pitää jos syksyksi meinataan poika saada vai?Alkuperäinen kirjoittaja Minneaa:Hui ku sait mahan ihan sekasin kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja uusi ennustaja:On, syksyn poika.Alkuperäinen kirjoittaja Minneaa:siis onko MINUlle tulossa kolmatta lasta ja jos niin milloinAlkuperäinen kirjoittaja uusi ennustaja:Juu, mutta se on jo olemassa. Olisko kissanpentu tai kummilapsi tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kolmatta lasta näkyvissä
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja hekla:tuleeko meille vielä lapsia? milloin?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:joo,päivämäärä päätetty koska mennään naimisiin,mut kerro toki sen
niin ja tuleeko meille vauva?
Pääsee ja sinä autat siinä. Voit olla vielä ylpeä.Alkuperäinen kirjoittaja saga7:pääseeköhän toi mun esikoinen kunnon elämään kiinni ettei ajautus mihinkään alamaailmaan
Alkuperäinen kirjoittaja Minneaa:Kiirettähän tässä pitää jos syksyksi meinataan poika saada vai???Alkuperäinen kirjoittaja Minneaa:Hui ku sait mahan ihan sekasin kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja uusi ennustaja:On, syksyn poika.Alkuperäinen kirjoittaja Minneaa:siis onko MINUlle tulossa kolmatta lasta ja jos niin milloinAlkuperäinen kirjoittaja uusi ennustaja:Juu, mutta se on jo olemassa. Olisko kissanpentu tai kummilapsi tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kolmatta lasta näkyvissä
Kosinta sillä on mielessä, pekää vastausta.Alkuperäinen kirjoittaja unelias:onko mieheni kosimassa vai muuten vain sormuksia menossa katselemaan ?
yksi ja kielot on kukassa silloinAlkuperäinen kirjoittaja hekla::wave:Alkuperäinen kirjoittaja hekla:tuleeko meille vielä lapsia? milloin?
OHO, toivottavasti ei nyt sentään noin aikasin synny, kun laskettuaika on vasta tammikuussaAlkuperäinen kirjoittaja uusi ennustaja:Juu kesäkuussa syntyy. Eli kaksoset tulee. Onnea.Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:Tuleeko meille tyttö vai poika? näkyykö yksi vai kenties kaksoset?