ikävä kyllä, täytyy todeta että sinusta ei koskaan tule äkyrikasta. mutta rahaa saatta tulla enemmän kuin ennenAlkuperäinen kirjoittaja liina:tuleeko musta koskaan rikas?
Juu kesäkuussa syntyy. Eli kaksoset tulee. Onnea.Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:Tuleeko meille tyttö vai poika? näkyykö yksi vai kenties kaksoset?
Ai tää olinki minä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä ovat sen tietyn miespuolisen "häirikön" motiivit, joka yrittää tunkeutua perheeni elämään? Ei tule ystävänä vaikka esittää.
Kaksi näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:Ihanaa taas ennustaja
Saanko vielä lapsen?
Perinteisesti. Rahaa tulossa lahjaksi.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:miten mun lakkiaisjuhlat sujuvat?
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja ap:ikävä kyllä, täytyy todeta että sinusta ei koskaan tule äkyrikasta. mutta rahaa saatta tulla enemmän kuin ennenAlkuperäinen kirjoittaja liina:tuleeko musta koskaan rikas?
Rentoudu, sitten tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Minulle kans:):Tuleeko koskaan lapsia tähän suhteeseen? Jos niin milloin, kaks vuotta mennyt jo..
Heti kun lopetat surkuttelun.Alkuperäinen kirjoittaja miina:milloin saan kokea olevani onnellinen?