Ennustaja paikalla, vastaa kysymyksiin ja hämmästy!

• Viestiketjun aloittaja "Ennustaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Anne"
1. Oletko naimisissa? En. Olen eronnut. Uusi parisuhde on.
2. Onko sinulla lapsia? On, yksi.
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? Kerrostalossa Eteläsuomessa
4. Miten usein näet ystäviäsi? Viikoittain
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? En juuri mitään
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti? Optimisti ja realisti
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? En
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? En
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) Pesen käsiä usein ja välttelen koskemasta esim. oven kahvoihin
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? Olen

"Ennustaja"
1. En, avoliitossa.
2. Ei.
3. Omakotitalo (vuokra), Satakunta.
4. Melko usein.
5. Lääkäri- ja poliisi-sarjoja. Komediaa ("hömppää").
6. Pessimisti.
7. Ev.lut. Uskon johonkin, mutta en oikein itsekään tiedä mihin.
8. Koiraihminen.
9. Ei tule mieleen...
10. Melko tyytyväinen.
Olet miettiny jonkin aikaa erään asian suorittamista, ja nyt olisi sen aika. Näen tulevaisuudessasi lapsen, aikaisemmin kuin osasit odottaa, mutta silti tervetulleena. Nyt ei kannata rahalla rellestää, sillä tiukat ajat ovat vielä edessä päin. Tärkeä asia on jäänyt sinulta nyt huomaamatta ja tällä on suuret seuraukset.

"Pollux"
[QUOTE="Ennustaja";26974734]Vastaa muutamiin kysymyksiin ja ennustan sinulle tulevaa!
Kokeile, voit hämmästyä!

1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa) Naimisissa
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia) Kaksi, omia ovat
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa) Etelässä
4. Miten usein näet ystäviäsi? HYvin harvoin
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? Yhtä scifi-sarjaa, elokuvia en juuri katso
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti? Realisti
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? En usko, en kuulu
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? Kissa ja koira
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) Siisti koti-neuroosi
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? En ole

Käsittelen jokaisen vastauksen huolella ja yksilöllisesti.

Kiitos.[/QUOTE]

Vastattu, odotan mielenkiinnolla.

"Ennustaja"
1. Yhdessä 15 vuotta
2. kaksi omaa (kenenkäs sitten?)
3. Pirkanmaa, rivitalo 4h +k
4. Kerran tai kaksi viikossa vähintään
5. HBO:n sarjoja (Terapiassa, Mullan alla, Sopranos ym. laatudraamoja), YLE:N luontodokkareita, hyvien ohjaajien elokuvia.
6. optimisti
7. en kuulu mihinkään uskontokuntaan
8. Molempia ollut, nyt kissoja meillä. Tasapuolisesti siis kumpaakin, sanoisin
9. Enpä juuri, paitsi stressaantuneena ja PMS:n aikaan ylikorostuu kaikki vaatimukset itseä ja muita kohtaan, ei riitä että on siistiä vaan pitää olla ihan helvetin siistiä jne. Perhe tietää tämän, ja ei stressaa siitä. Itseä joskus harmittaa se.
10. Olen! pitkästä aikaa paljon jännittäviä asioita, joita odottaa ja olen täynnä tarmoa. Perhe voi hyvin, raha-asiat ovat suht ok ja terveinäkin olemme saaneet olla. Ei paha;)
Kokeileppa uutta harrastusta, esi Barbie-keräily. Saat uusia ystäviä ja huomaat miten lapsuutesi suorastaan hiipii sinut kiinni.

"Ennustaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Miäkin;26975134:
1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa) Avoliitossa
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia) Kolme lasta, ei yhtään itse synnytettyä
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa) Eteläsuomessa
4. Miten usein näet ystäviäsi? Kerran viikossa?
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? Mitä sattuu tulemaan, ja kerkeän katsoa
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti? Optimisti
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? Uskon, omalla tavallani
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? Kissa ja koira
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) En
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? Olen ja en...

Ei tule kesää ei todella tule. Lopeta puuajlkavitseily niin saat paremman makuisen keiton. Omena tekisi sinulle hyvää.

"Ennustaja"
1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa)
-avoliitossa.
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia)
- ei valitettavasti.
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa)
- Pohjois-Savo, omakoti.
4. Miten usein näet ystäviäsi?
-usein.
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat?
-tavallisia.
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti?
-sekä että.
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon?
-en.
8. Oletko kissa- vai koiraihminen?
-koira.
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.)
-en.
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi?
-en.
Olet tylsä ihminen. Muuta itsesi niin saat kaiken mitä haluat. Muista ettei kukaan pidä marsipaanista.

"Ennustaja"
[QUOTE="Mie vaan";26975174]1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa) Avioliitossa olen.
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia)Viisi lasta, kaikki omia
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa) omakotitalo Pohjanmaalla
4. Miten usein näet ystäviäsi? Liian harvoin
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? Romanttisia komedioita, trillereitä yms.
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti? Optimisti
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? Uskon, omalla tavallani.
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? koira
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) Tarkistan ovet ja esim. silitysraudan poislaittamisen (jos olen hetki sitten silittänyt) kahteen kertaan ennen kotoa lähtöä
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? Olen, hieman romantiikkaa kaipaan

Käsittelen jokaisen vastauksen huolella ja yksilöllisesti.[/QUOTE]

Vuokraa sitten twilight elokuva.

"Ennustaja"
1. naimisissa
2. viisi
3. omakotitalossa eteläsuomessa
4. vuositasolla kerran pari
5. draamaa ja komedioita
6. realisti
7. uskon jumalaan, kuulun kirkkoon, mutta en välttämättä usko kirkkoon
8. jaa, ehkä kissa enemmän
9. en olen neuroosivapaa
10. aika tyytyväinen, vaikka ongelmia on enemmän kuin vähemmän
Korjaa ongelmat ja huomaat mitä tapahtuu. Putkiremppa ei olis pahitteeksi. Enkä nyt puhu talosta.

"Ennustaja"
1. Avoliitossa
2. 1
3.Kauheassa rivitalossa pohjoisessa
4. Kerran viikossa
5.Kaikenlaisia uusimpia sarjoja
6.Realisti yleensä, välillä optimisti ja sillon kaikki kusee.
7.En usko enkä kuulu
8.Molempia, ehkä kissa enemmän
9. pikkuisen
10. en

Kiitos jos vastaat =)
Ei tämä toimi. Et nyt näe missä marsu kakkii. Nyt jos loppuvuodeksi teet oikei jättispurtin nimeämättömissä seikoissa, saatat kompastua elämäsi seikkailuun, mahdollisesti hobittilassa.

"JEnni"
1. Oletko naimisissa? Avoliitossa
2. Onko sinulla lapsia? 1. 1,5vtyttö
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? Pohjois-Suomessa,kerrostalossa
4. Miten usein näet ystäviäsi? Pari kertaa viikossa
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? Kaikkea mahdollista:romanttista,rikos-sarjoja jne
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti? Realistii
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? Uskon, omalla tavallani
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? Koira
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) En
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? Tavallaan. Parisuhde jäänyt taka-alalle

19v.
[QUOTE="Ennustaja";26975430]Olet tylsä ihminen. Muuta itsesi niin saat kaiken mitä haluat. Muista ettei kukaan pidä marsipaanista.[/QUOTE]

Ahaa, yllätyinkö, no en.. Teetkö sä nämä ennustukset vastailun perusteella vai saatko oikeesti jotain "ahaa" ajatuksia? :) Mä oisin kyllä tämän odottamisen takia kaivannut vähän laajemman ennustuksen, mutta kiitos silti. Tarkoitan, että jos olisin vaivautunut vastailemaan tarkemmin olisiko ennustus ollut eri, sitä vaan phdin.

Mikä muuten on marsipaani? Enpä oo aikasemmi kuullutkaan. :D

1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa)
- Seitsemän vuotta oltu naimisissa.

-Kolme lasta minulla, nuorin on yhteinen

3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa)
- Kerrostalossa, Turun keskustan alueella.

- Ystäväni asuu Ameriikoissa joten kerran vuodessa tavataan. Toinen ystäväni taas on muusikko joten häntä näkee silloin kun ei ole keikkoja tai jossakin sukujuttujen yhteydessä.

- Katson paljon dokkareita, Game of thrones ja walking deth ovat ainoat sarjat joita katson. Leffoista katson tosi tapahtumiin perustuvia mieluiten mutta komedia tulee hyvänä kakkosena sekä jännitys, jonkin verran uskonnollista ja psykologista kauhua.

- optimisti eniten

- Kyllä uskon ja kuulun.

- Kissamaisten koirien ihminen ;P

9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.)
- Kyllä, joitain.

- Olen kyllä mutta olen väärässä maassa. Olisin täydellisen onnellinen kun pääsen kotiin :)

"Ennustaja"
En todella ymmärrä mikä teitä tavallisia kuolevaisia riivaa. Jos johonkin ei usko, ei se tarkoita sitä, että pitää lytätä toisen ilo ja rakkaus. Vai oletteko sadisteja jotka nauttivat toisen päivän pilaamisesta joka yrittää vain tehdä ja välittää hyvää. Ei ole minun syyni jos elämänne on harmaata ja ohdakkeista turhaan syytätte siitä minua. Miten voitte olla niin julmia että teette pilkaksi ihmisen hyvällä tarkoittamia tekoja. Eivät sanani teitä häiritse ei teidän tarvitse näitä ketjuja lukea.

ennusta mullekin
[QUOTE="Ennustaja";26974734]Vastaa muutamiin kysymyksiin ja ennustan sinulle tulevaa!
Kokeile, voit hämmästyä!

1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa) kyllä

2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia) 3 omaa
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa) rivitalo, etelä
4. Miten usein näet ystäviäsi? kerran viikossa
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? kotimaisia ja ulkolaisia sarjoja, elokuvia harvemmin
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti? pessimisti
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? en usko,ev.lut.
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? koira
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) em
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? en

Kiitos.[/QUOTE]

Kiitos.

19v.
[QUOTE="Ennustaja";26975515]En todella ymmärrä mikä teitä tavallisia kuolevaisia riivaa. Jos johonkin ei usko, ei se tarkoita sitä, että pitää lytätä toisen ilo ja rakkaus. Vai oletteko sadisteja jotka nauttivat toisen päivän pilaamisesta joka yrittää vain tehdä ja välittää hyvää. Ei ole minun syyni jos elämänne on harmaata ja ohdakkeista turhaan syytätte siitä minua. Miten voitte olla niin julmia että teette pilkaksi ihmisen hyvällä tarkoittamia tekoja. Eivät sanani teitä häiritse ei teidän tarvitse näitä ketjuja lukea.[/QUOTE]

No kuka sinut on muka maahan täällä haukkunut ja lytännyt? En mä ainakaan sulle mitään pahaa halua, petyin koska mainostit miten yllätyt tästä ja tästä ja lopulta odottamisen jälkeen saan jonkun aanalyysin jonka olisi voinu vaikka joku ystävä sanoa ilman mitään ennustajan lahjaa.

Voinhan mäkin tehdä tänne ketjun jossa voin ilmoittaa että sano tahdon ja ylläty!- tiedän puolisiso nimen. Ja sitten heittää lonkalta että se on joku A:lla alkava... Siis totoh tyyliin.

Mutta voitko nyt kertoa mulle ennustaja hyvä että mikä se marsipaani on joksa minua kutsuit? :)

"Jeba"
Kokeile, voit hämmästyä!

Kiitos.[/QUOTE]

1. Olen avoliitossa.

2. Meillä yksi tytär.

3. Asun keltaisessa okt.ssa Etelä-Suomessa.

4. Minulla ei oikeastaan ole enää ystäviä, entisiä ystäviä, nyk. kavereita näen hyvin harvoin.

5. Rakastan musikaaleja yli kaiken!

6. Olen pessimisti.

7. En usko ns. kristilliseen jumalaan. Mut vois luokitella ns. new age hörhöksi.

8. Kissa-ihminen.

9. En omaa neurooseja.

10. Välillä olen ja välillä en, mieli muuttuu viisi sataa kertaa päivässä.

[QUOTE="Ennustaja";26975446]Korjaa ongelmat ja huomaat mitä tapahtuu. Putkiremppa ei olis pahitteeksi. Enkä nyt puhu talosta.[/QUOTE]

Pistit pahan. En kuolemaksenikaan keksi mikä putki pitää rempata ja mitä tapahtuu, jos minä ne ongelmat korjaan... pelkään siis pahinta, jos itse niihin puutun.

Yhteistyössä