Ennustaja paikalla, vastaa kysymyksiin ja hämmästy!

• Viestiketjun aloittaja "Ennustaja"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ennustaja";26974734]Vastaa muutamiin kysymyksiin ja ennustan sinulle tulevaa!
Kokeile, voit hämmästyä!

1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa)
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia)
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa)
4. Miten usein näet ystäviäsi?
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat?
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti?
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon?
8. Oletko kissa- vai koiraihminen?
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.)
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi?

Käsittelen jokaisen vastauksen huolella ja yksilöllisesti.

Kiitos.[/QUOTE]
1. Yhdessä 15 vuotta
2. kaksi omaa (kenenkäs sitten?)
3. Pirkanmaa, rivitalo 4h +k
4. Kerran tai kaksi viikossa vähintään
5. HBO:n sarjoja (Terapiassa, Mullan alla, Sopranos ym. laatudraamoja), YLE:N luontodokkareita, hyvien ohjaajien elokuvia.
6. optimisti
7. en kuulu mihinkään uskontokuntaan
8. Molempia ollut, nyt kissoja meillä. Tasapuolisesti siis kumpaakin, sanoisin
9. Enpä juuri, paitsi stressaantuneena ja PMS:n aikaan ylikorostuu kaikki vaatimukset itseä ja muita kohtaan, ei riitä että on siistiä vaan pitää olla ihan helvetin siistiä jne. Perhe tietää tämän, ja ei stressaa siitä. Itseä joskus harmittaa se.
10. Olen! pitkästä aikaa paljon jännittäviä asioita, joita odottaa ja olen täynnä tarmoa. Perhe voi hyvin, raha-asiat ovat suht ok ja terveinäkin olemme saaneet olla. Ei paha;)

"..."
[QUOTE="Ennustaja";26975044]Näen tulevaisuudessasi iloa, jos osaat ymmärtää, että kaikki elämässäsi onkin kohdallaan. Näen helpotusta ja onnenkyyneliä. Olet myös unohtanut jonkit tärkeän asian ja tämä tulee vielä muistuttamaan itsestään. Näen myös tulevaisuudessasi paljon positiivista, jos uskallat ottaa uusia askeleita tuntemattomaan suuntaan.[/QUOTE]

Joo, todella yllättävää ja selvänäköistä.
Eiköhän tuo päde kehen tahansa ihmiseen...

"Ennustaja"
1. Olen, ollut 17 vuotta.
2. 3 lasta, omia (minun ja miehen).
3 Omakotitalo, Pohjois-Suomi
4. Silloin tällöin. Kuukausittain kuitenkin.
5. Romanttista ja vähän realityä.
6. Sekoitus, ehkä eniten realisti.
7. Uskon tavallaan.
8. Koira
9. En.
10. Olen, hyvin tyytyväinen.
Näen todella tasaisen tulevaisuuden, ehkä turhankin tasaisen. Irtiotto tai rutiinine muutos saattaa tuoda tullessaan suuren muutoksen parempaan. Rahankäytössä tulee olla nyt erittäin tarkka, näen vuoden loppuun mennessä yllättävän menon.

"..."
[QUOTE="Ennustaja";26975114]Näen todella tasaisen tulevaisuuden, ehkä turhankin tasaisen. Irtiotto tai rutiinine muutos saattaa tuoda tullessaan suuren muutoksen parempaan. Rahankäytössä tulee olla nyt erittäin tarkka, näen vuoden loppuun mennessä yllättävän menon.[/QUOTE]

No joo, jos on lähes kakskyt vuotta ollut naimisissa, niin aika tasaistahan se alkaa jo väistämättä olla. Kelle tahansa kaksi vuosikymmentä naimisissa olleelle tekisi pieni muutos tai irtiotto hyvää. Ja joo, kellepä ei (etenkin loppuvuodesta) tule yllättäviä menoja???

Miäkin
1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa) Avoliitossa
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia) Kolme lasta, ei yhtään itse synnytettyä
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa) Eteläsuomessa
4. Miten usein näet ystäviäsi? Kerran viikossa?
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? Mitä sattuu tulemaan, ja kerkeän katsoa
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti? Optimisti
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? Uskon, omalla tavallani
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? Kissa ja koira
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) En
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? Olen ja en...

19v.
1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa)
-avoliitossa.
- ei valitettavasti.
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa)
- Pohjois-Savo, omakoti.
-usein.
-tavallisia.
-sekä että.
-en.
-koira.
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.)
-en.
-en.

"Ennustaja"
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin;26974827:
1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa) en
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia) 2
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa) pohjois-suomi
4. Miten usein näet ystäviäsi? melkein päivittäin, en tosin kaikkia
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? täydelliset naiset, eastenders, lemmen viemää, näkijä
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti? optimisti
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? uskon Jumalaan
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? koira
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) jotain lieviä
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? en ihan täydellisesti
Nämä tiedot ovat puutteelliset, mutta yritän parhaani. Pidät liian tiukasti kiinni omasta tahdostasi ja tämä tulee aiheuttamaan sinulle ongelmia. Muissakin asioissa olisi nyt aika hieman löysätä pinnaa, olet erilainen kuin todella luulet olevasi. Tämän ymmärtäminen tuo sinulle ja läheisillesi paljon iloa.

"Ennustaja"
[QUOTE="noo";26974834]1. avoliitto
2. 2 omaa
3. okt, etelä-suomi
4. n. 1krt/kk
5. dokumentteja
6. realisti
7. ev.lut. en erityisen uskonnollinen kuitenkaan
8. koira
9. en kai...
10. olen[/QUOTE]

Jos ymmärrät eräästä läheisestäsi ilkeyden, jota et ole huomannut saat vielä kokea todellisen onnen. Tämä saattaa aiheuttaa välirikon, mutta on parempaan päin. Lapsesi tulevat tarvitsemaan loppuvuodesta erityishuomiota. Tragedia uhkaa nurkan takana, jos et ole varovainen.

"Mie vaan"
1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa) Avioliitossa olen.
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia)Viisi lasta, kaikki omia
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa) omakotitalo Pohjanmaalla
4. Miten usein näet ystäviäsi? Liian harvoin
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? Romanttisia komedioita, trillereitä yms.
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? Uskon, omalla tavallani.
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? koira
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) Tarkistan ovet ja esim. silitysraudan poislaittamisen (jos olen hetki sitten silittänyt) kahteen kertaan ennen kotoa lähtöä
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? Olen, hieman romantiikkaa kaipaan

1. naimisissa
2. viisi
3. omakotitalossa eteläsuomessa
4. vuositasolla kerran pari
5. draamaa ja komedioita
6. realisti
7. uskon jumalaan, kuulun kirkkoon, mutta en välttämättä usko kirkkoon
8. jaa, ehkä kissa enemmän
9. en olen neuroosivapaa
10. aika tyytyväinen, vaikka ongelmia on enemmän kuin vähemmän

"Ennustaja"
1.Olen avoliitossa jossa lapsia 2
2. 2 lasta jotka omia
3. omakotitalossa joka etelä-keski-suomessa,tarkempaa osoitetta en anna. =)
4. ystäviä..hmm, kuka lasketaan ystäväksi. Yhtä hyvää näen joitakin kertoja vuodessa.
5.walking dead, big brother
6.realisti, romanttinen haaveilija
7.kuulun kirkkoon ja haluisin uskoa mutta ei ole tullut vahvistusta
8.koira
9.pelkään pimeää joskus, kahvihuone neuroosi
10. en täysin
Olet ollut liian pitkään astinkivi eräälle, ja nyt on aika pyristellä irti. Näen suurta onnea finanssiasioissa vielä ennen ensi kesää. Varo kuitenkin väärää neuvoa, se on huolimattomasti annettu, ja vaikka saat sen luotettavalta taholta, ei se tee neuvosta oikeaa. Pidä pääsi ja näen vielä vuoden loppuun mennessä uuden mielenkiintoisen harraastuksen.

pinkula
[QUOTE="Ennustaja";26974734]Vastaa muutamiin kysymyksiin ja ennustan sinulle tulevaa!
Kokeile, voit hämmästyä!

Kiitos.[/QUOTE]

1. Avoliitossa
2. 1
3.Kauheassa rivitalossa pohjoisessa
4. Kerran viikossa
5.Kaikenlaisia uusimpia sarjoja
6.Realisti yleensä, välillä optimisti ja sillon kaikki kusee.
7.En usko enkä kuulu
8.Molempia, ehkä kissa enemmän
9. pikkuisen
10. en

Kiitos jos vastaat =)

"vieras"
¤ avoliitossa
¤ Ei
¤ Etelä-Suomessa
¤ Normaalisti kerran pari viikossa tai kahdessa.
¤ En katso telkkaria, elokuvista kolahtaa mm. musikaalit, Disney, fantasia, sarjakuviin perustuvat leffat, hyvin tehdyt komediat...
¤ optimistin ja realistin väliltä
¤ Agnostikko, ns. perinteiseen jumalaan en usko
¤ Molemmat on ihania, mutta jos saisin valita kissan ja koiran väliltä, ottaisin koiran yhtä tiettyä rotua.
¤ Valot jätän yleensä vähintään käytävään päälle jos olen yön yksin, iltaisin pitää tarkistaa että varmuusketju ja sähkölaitteet on kiinni, ulos lähtiessä pitää tarkistaa että hella ja sähkölaitteet on kiinni. Ei varsinaisesti neurooseja...
¤ Melko tyytyväinen

"Ennustaja"
1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa) -Kyllä olen
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia) -On, kaksi lasta
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa) -Omakotitalossa, Länsi-Suomessa
4. Miten usein näet ystäviäsi? -Pari kertaa viikossa
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? -Rikos- ja murhasarjat
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti? -Realisti
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? -Ev.lut
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? -Kissa
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) -En
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? -Kyllä
Näen rahallista turvaa tulevaisuudessasi, mutta tämä ei tule sinusta. Pidät itseäsi joskus ehkä turhan tärkeänä, muttä tämä on hyvä, sillä se avaa sinulle vielä ensivuonna uusia ovia. Tapaat uuden ystävän, jonka tarkoitusperät eivät kuitenkaan ole sitä, mitä luulit.

"wiiru"
kyllä
4 omaa
rivitalo pohjoisessa
harvoin
komedia, tositv
pessimisti
en
koira
en
välillä

"Jens"
1. Oletko naimisissa? Kihloissa 5 vuotta
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia) Kaksi, kumpikin oma
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? Vanha hirsitalo, Pohjanmaa
4. Miten usein näet ystäviäsi? Viikoittain
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? Draamaa
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? Olen luonnonuskovainen
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? Kissa
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) En.
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? Välillä.

"Ennustaja"
-Avoliitossa.

1 ja toinen tulossa. Ovat omia.

Omakotitalossa (joka ei oma) Itä-Suomessa.

Harvoin.

Poliisisarjoja enimmäkseen. Elokuvista suosikkikategoria on psykologiset trillerit.

Eniten realisti.

Uskon jälleensyntymään. En kuulu mihinkään uskontoon.

En pidä paljoa kummastakaan noista, mutta enemmän pidän kuitenkin kissoista.

Ei tällähetkellä mitään mainittavaa (kai).

Olen suhteellisen tyytyväinen.
Tulevasta rasituksesta selvittyäsi elämäsi on parhaimmillaan, mutta varaudu! Rasituksesta tulee pahempi kuin olisit voinut uskoa. Tämä tulee koettelemaan suhdettasi, mutta älä missään nimessä päästä irti. Muutoin et enää tule kokemaan onnea sellaisena kuin se todella on.

• Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
vieras111
1. Oletko naimisissa? (Jos et, kerro parisuhdetilanteesta LYHYESTI esim. avoliitossa) OLEN
2. Onko sinulla lapsia? (kuinka monta, ovatko kaikki omia) 3, KAIKKI OMIA
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin Suomea? (Pohjois-, Keski-, Eteläsuomessa) OMAKOTITALO, POHJOIS-SUOMI
4. Miten usein näet ystäviäsi? 1-4X/VIIKKO
5. Millaisia tv-sarjoja/elokuvia seuraat? JÄNNITYSSARJOJA, DOKUMENTTEJA
6. Oletko luonteeltasi optimisti, pessimisti vai realisti? REALISTI
7. Uskotko jumalaan/kuulutko mihinkään uskontoon? EN
8. Oletko kissa- vai koiraihminen? KISSA
9. Omaatko neurooseja? (pakko olla siisti koti, pakko pitää valot yöllä päällä tms.) KYLLÄ, PAKKO TARKISTAA ENNEN KAUPPAAN MENOA, ETTÄ TILILLÄ ON RAHAA.
10. Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? EN OLE.

"mie"
Kokeile, voit hämmästyä!

Kiitos.[/QUOTE]

1. Olen
2. Yksi lapsi yhdessä aviomiehen kanssa
3. Erillistalo Eteläsuomessa
4. Muutaman kerran kuukausessa
5. Realityä, Dexter, Good Wife
6. Realisti
7. Henkilökohtainen suhde jumalaan, en kuulu
8. Koira
9. Muruset pitää saada pois pinnoilta :)
10.Joskus tyytyväisempi, joskus vähemmän tyytyväinen, vaihtelee

Jään odottamaan jännityksellä!

"Ennustaja"
1. en ole naimisissa, avoliitossa, seurustellut reilu 1v.
2. ei ole lapsia, raskaana
3. kt-kaksio etelä-suomi
4. kerran puolessa vuodessa?
5. dokumentit, rikossarjat
6. optimisti
7- ev.lut., en usko jumalaan
8. sekä että
9. en omaa
10. olen.
Raha-asioissa tulee olemaan tiukkaa, muttei niin tiukkaa, ettet selviäisi. Parisuhteessa tulevaisuus ei valitettavasti ole kovin ruusuinen. Osan ongelmista aiheutat itse, muttet heti sitä näe. Älä anna pienen vauvan sekoittaa päätäsi liiaksi, tulet muuten katumaan myöhemmin hätiköityjä sanomisiasi.

"Ennustaja"
[QUOTE="Utelias";26974961]1. Olen naimisissa
2. Kaksi omaa ja miehellä yksi entisestä liitosta
3. Eteläsuomessa
4. Liian harvoin vaikka soisin näkeväni heitä useammin.
5. CSI tyyppisiä sarjoja, elokuvamaku on laaja
6. Pessimisti
7. Ev.lut seurakuntaan kuulun mutta en oikein usko jumalaan.
8. Ehdottomasti koiraihminen
9. Siisti koti neuroosi kyllä löytyy muita en tunnusta.
10. Suurimmalta osin

Kiitos jos ennätät katsoa![/QUOTE]

Sanot olevasi pessimisti, mutta sen takana on positiivinen luonne. Näen suurta onnea vielä ensi kevääseen mennessä. Jokin seikka kannattaa tyssätä nyt heti alkuunsa, siitä saattaa olla enemmä nhaittaa kuin hyötyä, vaikka lähdit ideaan hyvin mielin. Joku ystäväsi tulee vielä kohtaamaan sinut selvittämättömistä asioista. Nyt kannattaa vähän kiristää lompakkoa näen yllättäviä (joskin positiivisia) menoja tulevaisuudessa.

[quote="ennustaja";26974734]vastaa muutamiin kysymyksiin ja ennustan sinulle tulevaa!
Kokeile, voit hämmästyä!

1. Oletko naimisissa? (jos et, kerro parisuhdetilanteesta lyhyesti esim. Avoliitossa)
olen toista kertaa ja itse asiassa olen juuri mennyt uudestaan naimisiin.
viisi omaa lasta ja nykyisellä miehellä on kaksi lasta.
3. Millaisessa talossa asut ja missäpäin suomea? (pohjois-, keski-, eteläsuomessa)
keski-suomessa luhtitalossa
Päivittäin
Todella vähän tulee katsottua. Joskus mm salkkarit, kotimaisia sarjoja ja elokuvia
Optimisti
Uskon ja ev.lut
Sekä että, mutta kumpaakaan ei ole, mutta on ollut kaksi koiraa ja useita kissoja edellisen liiton aikana
en muuta kuin miljoona kertaa pitää tarkistaa kotoa lähtiessä onko virrat pois päältä liedeltä/kahvinkeittimestä
Todella tyytyväinen joka johtuu vain ja ainoastaan, että löysin uuden ja todellisen rakkauden. Nyt kumppanina "sielunkumppani", joka kyllä hemmottelee minut piloille ;)

käsittelen jokaisen vastauksen huolella ja yksilöllisesti.

Kiitos.[/quote]

kiitos jos vastaat, en kyllä näihin ennustuksiin yleensä usko, mutta ainahan voi kokeilla. Mielenkiinnolla odotan osaatko vastata tuleeko meille enää yhteistä vauvaa :)

"Ennustaja"
[QUOTE="äity";26975012]1. En. Avoliitossa 8 vuotta, pitkän ajan rakkaustarina. Tavattu jo nuorena ja välillä oltu omilla poluilla. Sitten 8 vuotta taaksepäin aloimme elää yhteiseloa ja nyt meillä on perhe.
2. 3.lasta
3. Omakotitalossa, länsi-suomessa
4. Melko usein, lähes päivittäin puhelinyhteydessä.
5. Greyn anatomia, salatut elämät, 24, suomalaiset sarjat
6. Optimisti
7. Uskon jumalaan
8. Pidän molemmista
9. Joitakin pieniä :)
10. Kyllä. Muutama haave kuitenkin löytyy...[/QUOTE]

Haaveet eivät estä onnea, vaika osa niistä ehkä toteutuukin, aikaisemmin kuin uskoitkaan. Osta lähiviikkoina lottokuponki, rahapuolella saattaa onnistaa! Jos opettelet erään uuden taidon, tuo tämä sinulle vielä uusia plkuja, joita et edes uskonut toivoa. Olet ajatellut asiaa joskus kauan sitten ja nyt on sen aika!

"Linnea"
- En vielä, onnellisesti avoliitossa. Hieman vanhempana sitten naimisiin.

- Ei ole.

- Tilava kerrostalo kaksio, suuri kaupunki mutta ei pääkaupunki.

- Muutaman kerran viikossa muita kuin työkavereita.

- Dokumentteja, tositapahtumiin perustuvia... Parhaimpia ovat muutaman tunnin mittaiset psykologiset, vaikeaselkoiset leffat, joita joutuu pohtimaan kunnolla. Draamaa katson myös, toimintaleffoista en oikeastaan koskaan pidä, komedioistakin uppoaa todella harva, mutta oikeassa mielentilassa katson niitäkin.

- Yritän olla optimistinen realisti, päädyn usein olemaan realistinen pessimisti.

- En usko, erosin kirkosta tosi nuorena.

- Sekä että, enemmän ehkä kissa kuitenkin kun niitä on lemmikkeinä itsenä ollut enemmän.

- Aika paljonkin. En ala erittelemään, mutta nykyään vähenemään päin, silti ne rajoittavat vähän elämää nyt kun oikein ajattelen.

- Melko tyytyväinen, minulla on selkeät suunnitelmat. Pari vuotta sitten olin vielä vaikeasti masentunut ja pahinta oli tulevaisuuden pelko ja tietämättömyys, mutta nyt kun on selkyyttä asioissa, niin koen olevani tyytyväinen.

Yhteistyössä