Alkuperäinen kirjoittaja jossup80:loppuuko tää mun sairastelu ikinään?koska menen opiskelemaan?ja saammeko lisää lapsia?
sinulla on 3 lasta. lapsenlapsia tuöee kaiken kaikkiaan 7 ja ensimmäinen syntyy joulukuussa.Alkuperäinen kirjoittaja määä:no montakos lasta minulla on? saanko lapsenlapsia ja koska?
poikaAlkuperäinen kirjoittaja HattiWatti78:Alkuperäinen kirjoittaja HattiWatti78:sanoisit nyt mullekkin, onko tämä masussa oleva tyttö vai poika :hug:
pliiiiiiis
kyllä aika parantaa haavat..tässä tapauksessa kuivaa kyyneleet.Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivonen:Saadaanko miehen kanssa meidän parisuhde kuntoon parisuhdekriisin jälkeen?
seksin puute ja ettet voi paikata sitä suklaalla.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Sanos mikä mun mieltä vaivaa tällä hetkellä eniten ?
pian erittäin pian.Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Koska toi poika paranee :'( :/
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no miten on näkyykö koulua vai työtä vaiko mitään..?ja millonkas me sit saadaan lisäystä perheeseen?
sinä saat terveen tytön. raha-asiat eivät parane. lapsia ei tule lisää. isäsi elää vielä 4 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja hetikial:Hei, uskallankohan minäkin toivoa ennustusta. 6 lasta odottelen...kumman saan? Järjestyykö myös raha-asiamme pian ja koska pääsemme muuttamaan omaan kotiin...ja vielä tuleeko vielä lapsia?? Anteeksi, että kysymyksiä on näin paljon mutta nämä mieltäni vaivaavat. Olisi vielä sellainenkin että näetkö isäni elinajan, hänellä kun on syöpä??
Alkuperäinen kirjoittaja saima:milloin meidän lapsi syntyy? ja kumpaa sukupuolta? vieläkö tullee lissää? montako yhteensä?
Alkuperäinen kirjoittaja Lapis:Mitä tapahtuu elämässäni vuoden sisällä?
te rikastutte nopeasti, mutta kateelliset naapurit ja sukulaiset häiritsevät teidän elämää. vapaa viikonloppu on tiedossa tällä viikolla.Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Koska saadaan mieheni kanssa vapaa vkl?
Järjestyykö raha-asiamme?
aijoo,ja saahaanko myö ikuna omaa asuntoa/taloa?Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat::xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no miten on näkyykö koulua vai työtä vaiko mitään..?ja millonkas me sit saadaan lisäystä perheeseen?
töitä on tiedossa pirusti..ostatte asunnon ja teillä tulee kiire remontoida se valmiiksi..suosittelen ammatti sisustajan apua..Alkuperäinen kirjoittaja harmuliini:OLE KILTTI JA VASTAA TÄHÄN: Kuinka asunto-asian käy? Entäs työt?
Niin juu ja mitäköhän sukupuolta mahdolliset tulevat lapset on?Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki harmaana:Kuinkas monta muksua meille on luvassa?
Entä koska ja mitä työtä minä saan?
olette yhdessä ja muutatte porvooseen.Alkuperäinen kirjoittaja saga7:löydämmekö oman kodin tältä paikkakunnalta ja olemmeko yhdessä elämämme loppuun asti?