ennustaja oli sanonut äidille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jaa...kummastippa tuo kaikki muut asiat tiesi,mutta maailmanloppu olisi ollut sitten paskapuhetta?Ei kai tätä ikuisesti kestä,kyllä tää maa joskus tuhoutuu.Mut muistakaa tää ennustus sitten kun maapalllo keikahtaa ja Suomi peittyy veden alle,kun napajäätiköt sulavat...(tuo oli siis mun "ennustus")

[QUOTE="nora";23354379]jaa...kummastippa tuo kaikki muut asiat tiesi,mutta maailmanloppu olisi ollut sitten paskapuhetta?Ei kai tätä ikuisesti kestä,kyllä tää maa joskus tuhoutuu.Mut muistakaa tää ennustus sitten kun maapalllo keikahtaa ja Suomi peittyy veden alle,kun napajäätiköt sulavat...(tuo oli siis mun "ennustus")[/QUOTE]

Kun ihminen päättää uskoa ennustajaa niin silloin kaikki ennustajan sanomiset tulevat toteen, jännisti ihminen vain unohtaa kaikki ne ennustukset jotka eivät sitten toteudu.. Tokihan sitä saa uskoa kaikkiin huru-ukkoihin ja akkoihin, kunhan ei heidän palkkioihin perheen viimeisiä rahoja vie.

Maapalloa on hankala tuhota siihen kuntoon ettei täällä enään olisi mitään elämää ja silloinkaan aika ei pysähdy, eli suuressa mittakaavassa mitään ei tapahtunut :D

Mun kummitäti oli käynyt ennustajalla ja sille oli sanottu, että siskontyttö uskoo jotain Internetistä lukemaansa potaskapuhetta 14.3.11 klo 13.20-14:20. Mun täti oli ollu, että WTF Internet? (Tää siis tapahtu joskus kuuskytluvulla.) Ennustaja oli vaan todennu, että näin hän näkee eikä osannut selventää asiaa sen enempää.

Meinasin tosiaan jos uskoa tämän ketjun ennustukset, mutta täti jus tuossa soitti ja muistutti saamastaan ennustuksesta. Siis huh.

Mun kummitäti oli käynyt ennustajalla ja sille oli sanottu, että siskontyttö uskoo jotain Internetistä lukemaansa potaskapuhetta 14.3.11 klo 13.20-14:20. Mun täti oli ollu, että WTF Internet? (Tää siis tapahtu joskus kuuskytluvulla.) Ennustaja oli vaan todennu, että näin hän näkee eikä osannut selventää asiaa sen enempää.

Meinasin tosiaan jos uskoa tämän ketjun ennustukset, mutta täti jus tuossa soitti ja muistutti saamastaan ennustuksesta. Siis huh.

Mun serkku soitti eilen ja kerto miten oli 60-luvulla toiminu ennustajana, sen mies aikamatkaaja ja ne usein teki just tälläsii källejä ihmisille.

Yhteistyössä