Ennenkuulumatonta! Trumpin PAKSUJEN valheiden takia moni uutiskanava pisti pillit pussiin Valkoisen talon live-lähetyksen aikana. Itsensä täysnolaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heh. Se on loppu nyt!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haloo kaikki maailman mediat, kuulkaa, miten "Echo" Suomesta ohjeistaa teitä :D
Sä voit olla niin ivallinen, voitonriemuinen Bidenin voitosta ja vahingoniloinen kuin haluat.

Mä tuotan sulle pettymyksen: mä en inhoa Bideniä. UMJ on joka tapauksessa tulossa ja se ei ole yhdestä poliitikosta kiinni, vaikka Trumpin valinta olisi voinut sitä vähän hidastaa.

Mä ymmärrän että medialla on oma uutiskynnyksensä, eihän ne voi jokaisen poliitikon jokaista ähkäisyä uutisoida.

Mutta jos on maailmanlaajuisesti erittäin seurattujen vaalien julkinen TIEDOTUSTILAISUUS, ja pressaehdokkaan sanoma ei miellytä mediaa, niin medialla on velvollisuus silti se julkaista. Se on hyvää journalismia, se on sananvapautta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Sä voit olla niin ivallinen, voitonriemuinen Bidenin voitosta ja vahingoniloinen kuin haluat.

Mä tuotan sulle pettymyksen: mä en inhoa Bideniä. UMJ on joka tapauksessa tulossa ja se ei ole yhdestä poliitikosta kiinni, vaikka Trumpin valinta olisi voinut sitä vähän hidastaa.

Mä ymmärrän että medialla on oma uutiskynnyksensä, eihän ne voi jokaisen poliitikon jokaista ähkäisyä uutisoida.

Mutta jos on maailmanlaajuisesti erittäin seurattujen vaalien julkinen TIEDOTUSTILAISUUS, ja pressaehdokkaan sanoma ei miellytä mediaa, niin medialla on velvollisuus silti se julkaista. Se on hyvää journalismia, se on sananvapautta.
Eihän kyse ollut miellyttämisestä, vaan virheistä. Ei kai median tarvitse vapaassa maassa virheitä julkaista?

Tämä voi olla eri jossain P-Koreassa tai Venäjällä, mutta kyllä vapaassa maassa homma on eri.

• Haha
Oioi. Alkaa taas faktantarkastukseen kulua aikaa. Voitko helpottaa ja laittaa lähteen, missä noin on asia määritelty?

Ja kyllähän media muistaakseni julkisti ihan sensuroimatta senkin, kun Trump kehoitti, että journalistejä täytyy lyödä nyrkillä.
Täh.

Oletko sä niin pumpulissa, että luulet että media ei valikoi mitä julkaisee? Että se on aina niin ja aamen, mitä heiltä tulee?

Eihän Venäjälläkään kaikkea julkaista.

• Tykkää
Täh.

Oletko sä niin pumpulissa, että luulet että media ei valikoi mitä julkaisee? Että se on aina niin ja aamen, mitä heiltä tulee?

Eihän Venäjälläkään kaikkea julkaista.
Täh.

Mistä sä nyt moista keksit. Kokoajan olen sanonut, että vapaassa maassa saa julkaista (tietyin ehdoin) mitä haluaa. Ei edes pressan puhetta tarvitse julkaista, jos ei halua.

Sähän tässä oot vetämässä totalitarismiin, että kyllä Trumpin puheet täytyy julkaista, no matter what.

Eihän kyse ollut miellyttämisestä, vaan virheistä. Ei kai median tarvitse vapaassa maassa virheitä julkaista?

Tämä voi olla eri jossain P-Koreassa tai Venäjällä, mutta kyllä vapaassa maassa homma on eri.
Joo mutta idioottikin tajuaa, että suora lainaus/videointi=sen haastatellun mielipide, ei median.

Median tehtävä on olla vaan neutraali väline joka julkaisee poliitikkojen mielipiteet.

• Tykkää
Täh.

Mistä sä nyt moista keksit. Kokoajan olen sanonut, että vapaassa maassa saa julkaista (tietyin ehdoin) mitä haluaa. Ei edes pressan puhetta tarvitse julkaista, jos ei halua.

Sähän tässä oot vetämässä totalitarismiin, että kyllä Trumpin puheet täytyy julkaista, no matter what.
Trumo ja Biden on ollu viime viikon maailman 2 seuratuinta henkilöä, molemmilla on kannattajansa, jotka haluaa tietää mitä molemmat sanoo.

Totta mooses julkaistaan vaalien jälkeisinäkin päivinä kaikki.
Kyllä mä sen tiedän, että Trumpin käy kuin Al Goren, eli häviäjä unohtuu ajan kans.
Mutta tässä vaiheessa ei.

Trumo ja Biden on ollu viime viikon maailman 2 seuratuinta henkilöä, molemmilla on kannattajansa, jotka haluaa tietää mitä molemmat sanoo.

Totta mooses julkaistaan vaalien jälkeisinäkin päivinä kaikki.
Kyllä mä sen tiedän, että Trumpin käy kuin Al Goren, eli häviäjä unohtuu ajan kans.
Mutta tässä vaiheessa ei.
Okei, tuolta se tuli. Sä haluat tietää, mitä sun idoli sanoo! Mutko se ei vielä taroita, että kenenkään tarvis tuoda sitä sun eteen.

Ethän säkään usein huomaa, mitä valheita Trump päästelee aika vapaasti. Miksi olisit nyt erottanut?

Mielipiteiden julkaisuihin on ihan omat alustat medioissa.
Eihän sillä ole väliä, mitä mieltä mä tai naapurin Pertti ollaan Trumpin puheiden oikeellisuudesta.

Monesko kerta: vaalien alla ja sen jälkeen median pitää julkaista KAIKKI. Varsinkin kun on vielä vähän aikaa istuva presidentti USA:ssa, oli se vaikka joulupukki.

Okei, tuolta se tuli. Sä haluat tietää, mitä sun idoli sanoo! Mutko se ei vielä taroita, että kenenkään tarvis tuoda sitä sun eteen.
Usan pressa on yks maailman tärkeimpiä ihmisiä.
Sen julkiset puheet uutisoidaan AINA.

Ei oo kyse Perä-Hikiän kunnanvaltuuston puheenjohtajasta.

• Tykkää
Oho :O

"MEDIAMOGULI ja miljardööri Rupert Murdoch, 89, on sekä henkilökohtaisesti että omistamiensa medioiden kautta ollut Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin pitkäaikainen tukija – mutta nyt suhde näyttää rakoilevan ja medioiden sävy muuttuvan.
Murdochin omistamat Fox News -kanava sekä sanomalehdet New York Post ja The Wall Street Journal vaikuttavat valmistelevat yleisöään Trumpin häviöön ja etäännyttävät itseään presidentistä, kertovat muiden muassa uutistoimisto AFP, Britannian yleisradio BBC ja brittilehti The Guardian."

Mahtavaa, upeeta :)

Suomalainen sisu jää nyt kyllä toiseksi, Usassa on niin sinnikkäitä äänestäjiä että kampeavat vielä haudoistaankin vaaliuurnille:

Niin, ja monessakohan/missä osavaltiossa ääniä oli huomattavasti enemmän kuin mitä rekisteröityneitä äänestäjiä.

Lisäksi nyt on jo kymmeniä (olikohan yli 50) todistajia vaalivilpille, ja he ovat valmiinta todistamaan oikeudessa.

Joten, ei ihme että Trump piti puheen asiasta?
Media julisti, että Biden on uusi presidentti, eikä suostu tiedottamaan Trumpin aikeista osoittaa vaalit vilpilliseksi. Tuo jos mikä luulisi ylittävän uutiskynnyksen!

On kyllä todella epäammattimaista toimintaa medialta!

Suomalainen sisu jää nyt kyllä toiseksi, Usassa on niin sinnikkäitä äänestäjiä että kampeavat vielä haudoistaankin vaaliuurnille:

Niin, ja monessakohan/missä osavaltiossa ääniä oli huomattavasti enemmän kuin mitä rekisteröityneitä äänestäjiä.

Lisäksi nyt on jo kymmeniä (olikohan yli 50) todistajia vaalivilpille, ja he ovat valmiinta todistamaan oikeudessa.

Media julisti, että Biden on uusi presidentti, eikä suostu tiedottamaan Trumpin aikeista osoittaa vaalit vilpilliseksi. Tuo jos mikä luulisi ylittävän uutiskynnyksen!

Älä levitä valeuutisia.

Minusta tuosta on tiedotettu kyllä jo ihan tarpeeksi monta kertaa, että Trump aikoo haastaa koko maailman oikeuteen ja kerätä luetettavan ryhmän kansasta, vai miten se olikaan.

Noita videoita en jaksa katsoa vielä, mutta ei noi varmasti tule olemaan ainoita... luotettavia lähteitä. Varmati löydetään FBstä ja muualta komppaajia!

• Tykkää
Minusta tuosta on tiedotettu kyllä jo ihan tarpeeksi monta kertaa, että Trump aikoo haastaa koko maailman oikeuteen ja kerätä luetettavan ryhmän kansasta, vai miten se olikaan.

Noita videoita en jaksa katsoa vielä, mutta ei noi varmasti tule olemaan ainoita... luotettavia lähteitä. Varmati löydetään FBstä ja muualta komppaajia!
Joojoo, ne on sen Trumpin itsensä jakamia. Juujuu. Tottakai me uskotaan siihen enemmän kuin kaikkiin muihin medioihin? :D
Hyvä, että osaat olla kriittinen, mitä tuo olisikaan, jos et osaisi!

Yhteistyössä