Ennenkuulumatonta! Trumpin PAKSUJEN valheiden takia moni uutiskanava pisti pillit pussiin Valkoisen talon live-lähetyksen aikana. Itsensä täysnolaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heh. Se on loppu nyt!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä kohtaa, olet ristiriitainen, kuten jo huomautinkin.

Etkä vieläkään hoksannut ”naamiona terve mieli” määritelmää, eli et tunnista narskupsykopaattia, ja nielet heidän teennäisyytensä, huijaamisensa, ja patologiset valheensa

Se, etten kannata Bideniä ei tarkoita sitä, että kannataisin Trumpia.
sinä teet itse varsin raskaita päätelmiä varsin hatarin perustein. Keskittyisin siis omien hoksottimien terävöittämiseen sensijaan, että arvioisin muita.
Ja ei, en ole pätevä diagnosoimaan kenenkään rajatilaperoonallisuuksia, kuten et ole sinäkään. Ei kieli suuretta neroudesta käyttää ammattitermistöä, joka kuuluu ammattilaisille.

Trump voitettuaan v. 2016 vaaleissa: "on kyettävä häviämään arvokkaasti"..

Entä nyt, onko oma "ohje" unohtunut? :D

Samaan aikaan:

Se on vain Trumpin tapa osoittaa että hänkin osaa laskeutua tavallisten ihmisten tasolle.

Se on vain Trumpin tapa osoittaa että hänkin osaa laskeutua tavallisten ihmisten tasolle.
Ei vaan ole vielä laskeutunut, kun itse oli häviövuorossa

Tänään vasta hän astuu julkisuuteen, katsotaan miten käy, kun taas on valehdeltu, kuten isäntä itse 24/7 :D

Ne pelkäävät, että Trump voi todistaa aidosti minkälainen heidän lapsia nuuhkiva ja puristeleva seniili huru-ukko oikeasti on.
Ellu on mennyt sekaisin tappiosta :o

Psykopaatin viimeinen todistaja valehteli niinkuin itse valehtelun maailmanmestarikin

YLE:
Postihuijausväite olikin valhe
Republikaanipuolueen esimerkkinä vaalivilpistä esittelemä tapaus, jossa postivirkailija kertoi Pennsylvanian osavaltiossa tehdystä huijauksesta on osoittautunut vääräksi. Kyseinen työntekijä on The Washington Post -sanomalehden(siirryt toiseen palveluun) mukaan tunnustanut valehdelleensa.

Postityöntekijä sanoi tapausta tutkineille viranomaisille keksineensä tarinan, jonka mukaan postin johtoon kuuluva henkilö olisi määrännyt virkailijoita aikaistamaan äänestyspäivän jälkeen saapuneiden äänestyslippujen päivämäärät. Tällaisen huijauksen ansiosta myöhästyneet äänet olisi voitu hyväksyä laskennassa.

Republikaanisenaattori Lindsey Graham käytti kyseistä tapausta esimerkkinä vaalivilpistä oikeusministeriölle lähettämässään kirjeessä, jossa hän vaati tutkintaa. Kertomusta on pidetty tärkeänä todisteena sen vuoksi, että kyseinen työntekijä antoi siitä valaehtoisen lausunnon. Trumpin kampanja toimitti lausunnon Grahamille

Ei vaan ole vielä laskeutunut, kun itse oli häviövuorossa

Tänään vasta hän astuu julkisuuteen, katsotaan miten käy, kun taas on valehdeltu, kuten isäntä itse 24/7

Ellu on mennyt sekaisin tappiosta

Psykopaatin viimeinen todistaja valehteli niinkuin itse valehtelun maailmanmestarikin

YLE:
Postihuijausväite olikin valhe
Republikaanipuolueen esimerkkinä vaalivilpistä esittelemä tapaus, jossa postivirkailija kertoi Pennsylvanian osavaltiossa tehdystä huijauksesta on osoittautunut vääräksi. Kyseinen työntekijä on The Washington Post -sanomalehden(siirryt toiseen palveluun) mukaan tunnustanut valehdelleensa.

Postityöntekijä sanoi tapausta tutkineille viranomaisille keksineensä tarinan, jonka mukaan postin johtoon kuuluva henkilö olisi määrännyt virkailijoita aikaistamaan äänestyspäivän jälkeen saapuneiden äänestyslippujen päivämäärät. Tällaisen huijauksen ansiosta myöhästyneet äänet olisi voitu hyväksyä laskennassa.

Republikaanisenaattori Lindsey Graham käytti kyseistä tapausta esimerkkinä vaalivilpistä oikeusministeriölle lähettämässään kirjeessä, jossa hän vaati tutkintaa. Kertomusta on pidetty tärkeänä todisteena sen vuoksi, että kyseinen työntekijä antoi siitä valaehtoisen lausunnon. Trumpin kampanja toimitti lausunnon Grahamille
Sä olet sekaisin Trumpista.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä