Ennenkuulumatonta! Trumpin PAKSUJEN valheiden takia moni uutiskanava pisti pillit pussiin Valkoisen talon live-lähetyksen aikana. Itsensä täysnolaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heh. Se on loppu nyt!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika erikoista toimintaa journalisteilta, joiden pääasiallinen tehtävä on jakaa tietoa tämänhetkisistä tapahtumista. Ei suinkaan päättää mitä presidentti saa sanoa julkisesti.

Juuri tällainen toiminta aiheuttaa ihmisten epäluottamusta uutisointiin. Jos kerran Trump puhuu aivan puutaheinää ja horisee hulluja, niin miksi ihmeessä päättää lähetys. Antaa herran nyt kertoa kaikessa rauhassa näkemyksensä. Minusta media kertoo ensisijaisesti tällä epäluottamuksensa kansaa kohtaan.

Olen miettinyt ihan samaa sekä miksi twitter korjaa/rajaa Trumpin viestejä ja twitter päättää onko pressan kertomat jutut oikeita vai vääriä. Ei ole minun mielestä heidän tehtävänsä.

• Tykkää
Reactions: Echo ja AivanSama
Tyypillistä Trump-lahkolaisen tekstiä

Tuo oli hyvä hetki näpäyttää hävinneelle, jonka valheita on jouduttu liki 4 v lainaamaan uutisissa

Nyt tuli niin PAKSUA SCHEISSEA, aivan loistavaa, että panivat kaapin vihdoin paikoilleen

Tiedätkö, kun minä en ole Trumpin enkä Bidenin puolella. Minulle on herttaisen yhdentekevää kumpi heistä voittaa vaalit.
Minusta pelottvaa on se, miten sinun kaltaisesi kääntää mediaa kritisoivan kommentin johonkin tällaiseen. Se kertoo kummallisesta polarisoitumisesta ja siitä, ettei ihmiset näe enää metsää puilta. Minusta tämä on pelottavaa.

Olen miettinyt ihan samaa sekä miksi twitter korjaa/rajaa Trumpin viestejä ja twitter päättää onko pressan kertomat jutut oikeita vai vääriä. Ei ole minun mielestä heidän tehtävänsä.

Nimenomaan. On myös huolestuttavaa miten monen mielestä tämä on ihan ok ja tällaiselle toiminnalle jopa hurrataan.
Kovinkaan moni ei taida ymmärtää miten pelottava suunta tämä on. Se, että sosiaalinen media voi hallita mielipiteen ilmaisua on melkoinen vallankäytönväline. Minusta jokaisen täysipäisen ihmisen tulisi taistella tällaista toimintaa vastaan.

Vaikka minä pidän vihervasemmiston höpötystä silkkana hulluutena, en toivoisi heidän vaientamistaan. Sellainen tie on katastrofaalinen.
Kumpa ihmiset heräisivät.

Nimenomaan. On myös huolestuttavaa miten monen mielestä tämä on ihan ok ja tällaiselle toiminnalle jopa hurrataan.
Kovinkaan moni ei taida ymmärtää miten pelottava suunta tämä on. Se, että sosiaalinen media voi hallita mielipiteen ilmaisua on melkoinen vallankäytönväline. Minusta jokaisen täysipäisen ihmisen tulisi taistella tällaista toimintaa vastaan.

Vaikka minä pidän vihervasemmiston höpötystä silkkana hulluutena, en toivoisi heidän vaientamistaan. Sellainen tie on katastrofaalinen.
Ihan hyvä että lähetys pistettiin poikki, mies nolaa itsensä koko ajan pahemmin. Suojellaan presidenttiä itseltään.

Tiedätkö, kun minä en ole Trumpin enkä Bidenin puolella. Minulle on herttaisen yhdentekevää kumpi heistä voittaa vaalit.
Minusta pelottvaa on se, miten sinun kaltaisesi kääntää mediaa kritisoivan kommentin johonkin tällaiseen. Se kertoo kummallisesta polarisoitumisesta ja siitä, ettei ihmiset näe enää metsää puilta. Minusta tämä on pelottavaa.
Kirjoitat kyllä kuin pahimmat ja sokeat trump-lahkolaiset :(

Minusta on ollut 4 pelottavaa vuotta, kun psykopaattinen narsisti ja uhmaikäinen tuuliviirikakara on istunut mahtavimmalla jakkaralla

Onhan se näkynyt avustajissa, neuvonantajissa, ministereissä jne. Pyöröovi on pyörinyt hyrränä, kun mielenvikaista on mahdotonta ollut kestää

Tämä otsikon juttu oli viimeinen niitti paljastamaan hänen mielensä salat. Naurettavantyperiä väitteitä.

Suoranaista maailman median pilkkaamista ja halventamista paksuilla valheilla.

Nostan hattua näille lähetyksen keskeyttäneille, koska LIIKA oli nyt LIIKAA!

Jos jopa suuren ja vaikutusvaltaisen maan presidentin puheita, kirjoituksia voidaan sensuroida, mitä tässä maailmassa voidaan tehdäkään vähemmän vaikutusvaltaisille ihmisille.
Haluammeko, että maailma muuttuu Pohjois-Koreaksi

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä