Ennenaikaiset supistukset .....(Kotona jalat ristissä)....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heidi.raula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

heidi.raula

Uusi jäsen
23.11.2011
2
0
1
Jollain kokemuksia tälläisistä ....??? olen nyt viikolla 25+5, ja olen alkuviikon ollut sairaalassa ennenaikaisten supistusten takia :/ ne oli aivan hirveitä eivätkä menneet ollenkaan ohitse, sain tähän lääkitystä joka vuorokauden kuluttua helpotti. Nyt olen ollut kotona pari päivää, lääkitys on määrätty vkolle 34 asti estämään supistuksia. Kohtu on niin herkkä, että jos siihen koskee niin alkaa miltei heti supistella. Parempi olo kun muutamaan päivään, mutta kyllä hiukan pelottaa. Supistusten seurauksena ei ollut onneksi tapahtunut mitään muuta kuin, että kohdunkaula oli pehmentynyt. Vauvalla on kaikki hyvin, ja kehittynyt viikkoihin nähden hieman reippaastikin :) itse olen keskonen joten tämä vissiin johtaa juurensa siitä sitten. Mulle tehtiin testi, josta ene ollut ennen kuullutkaan, enkä muista sen nimeä, mutta siinä selvisi ettei synnytksen PITÄISI käynnistyä ainakaan seuraavaan kahteen viikkoon...:) Vauva on masussa pää alaspäin ollut jo viimeviikosta eikä asentoa ole vaihtanut, on vaan olo, että kohta se polskii ulos sieltä ...! Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, etten panikoi täällä yksin :ashamed: :|

Uusimmat

Yhteistyössä