Ennenaikainen siemensyöksy?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minua on vituttanut jo pitkään, kun jotkut itkevät ennenaikaisesta siemensyöksystä. Se on ihan turhaa paskanjauhantaa. Ennenaikaista siemensyöksyä ei ole olemassakaan, vaan se tulee juuri sillä samalla sekunnilla, kun vehkeessä parhaalta tuntuu. Ei siis ennemmin eikä myöhemmin. Missä siis ongelma? Jokainen huolehtikoon itse orkuistaan ja mitä nopeammin kuti irtoaa, sitä enemmän jää aikaa rokkiin, vittuiluun ja kaljanjuontiin eikä tarvi läträtä sen haisevan pillun kanssa niin kauaa. Ja jos kuti lähtee jo lahkeeseen, suuhun, otsaan tai rystysille, ei tarvi edes käydä pesemässä sitä niljakasta ahvenenkatkua pois vehkeestä. Kun heitän housut pois jalastani, nainen kysyy usein pilkallisesti: "Kenet aiot pienellä pippelilläsi tyydyttää?" Hymyt hyytyvät ilmoittaessani, että "Itseni ensisijaisesti, ja siihen kyllä tämä koko riittää, perkele!"

mary poppanen
jep jep, sun taakses jää varmaan helvetin onnellisia ja tyytyväisiä naisia! nolo oot kun pitää tänne tulla uhoomaan, kertoo tasan tarkkaan siitä että sulla on vehkees kans ISOJA ongelmia. :D rassu pieni, mee kotiin itkemään

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mary poppanen:
jep jep, sun taakses jää varmaan helvetin onnellisia ja tyytyväisiä naisia! nolo oot kun pitää tänne tulla uhoomaan, kertoo tasan tarkkaan siitä että sulla on vehkees kans ISOJA ongelmia. :D rassu pieni, mee kotiin itkemään
Ei näin pieneen vehkeeseen mahdu isoja ongelmia :) Eikä mua itketä. Itkettääkö sua?

mary poppanen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei näin pieneen vehkeeseen mahdu isoja ongelmia :) Eikä mua itketä. Itkettääkö sua?
sääliksi käy, kai sä joskus aikuistut

ap
sääliksi käy, kai sä joskus aikuistut
Tosiasiassa olen 34-vuotias kahden kouluikäisen äiti. Toivottavasti aikuistun ennen lapsiani :) Tuo alkuperäinen kirjoitus oli tänään saamani tekstiviesti.

mp
Alkuperäinen kirjoittaja mp:
tylsääkin sulla tuntuu olevan
No en kai muuten täällä olisi. Mikäs sun selityksesi on? Haetko täältä sivistystä? :)
tältä palstaltahan sitä sivistystä saakin :D tulin lukemaan yhtä itseäni kiinnostavaa topicia, mutta eksyin tähän lukemaan. olis ollu paree jättää kokonaan väliin. mikä vaan mahtaa olla sun motivaatio laittaa moinen aloitus?

Vieras
tylsääkin sulla tuntuu olevan
No en kai muuten täällä olisi. Mikäs sun selityksesi on? Haetko täältä sivistystä? :)
tältä palstaltahan sitä sivistystä saakin :D tulin lukemaan yhtä itseäni kiinnostavaa topicia, mutta eksyin tähän lukemaan. olis ollu paree jättää kokonaan väliin. mikä vaan mahtaa olla sun motivaatio laittaa moinen aloitus?
No pirun kiinnostava taisi tämäkin aloitus olla, kun näin kauan olet tässä ketjussa viihtynyt!

Yhteistyössä