Mulla meni limatulppa ~3 viikkoa ennen synnytystä ja supisteli kovasti "niitä" suppareita.
Ennen synnytystä olin tosi levoton. Oli pakko käydä yömyöhällä kävelyllä.
Supistukset olivat valvottaneet muutaman viikon ennen h-hetkeä.
Synnytystä edeltävänä yönä sain kuitenkin nukuttua yllättävän hyvin (elimistö varmaan keräsi voimia ponnistukseen)
Sairaalaan mukaan:
mulla oli omat tohvelit (kuulin, että joku oli saanut kivan sienen tms. ja mulla oli myös jalat tosi turvoksissa)
meikit
deodorantti
hiusharja ja hiustenhoitojutut (sairaalassa on shampoota, hoitoainetta ja saippuaa, mutta mä otin omat mukaan)
hammasharja
hammastahna
imetysliivit
(liivinsuojukset) maito nousee vasta muutama päivä synnytyksen jälkeen, joten ihan alussa ei tarvinnut liivinsuojuksia ja sairaalassa oli liivinsuojusnäytteitä tarjolla, joten käytin niitä
mä otin pienelle omat vaatteet mukaan, pidettiin niitä osastolla (sairaalassa on kyllä osastolla vaattet vauvoille)
luettavaa löytyi osastolta
mies toi mulle suklaata - sitä oisin voinut ottaa itsekin mukaan

hiustenkuivaajia näkyi osastolla olevan, joten se oli mulla turhaan mukana
T:luputupuna ja tuhipuhi 11 vrk.