T
"titityy"
Vieras
Taas on yö mennyt valvoessa. Viikkoja 29 ja eilen illalla alkoivat supistukset alkuun kivuliaita ja niihin liittyi kk-kipujen tyylisiä kipuja toisella puolen alavatsaa, mutta muuttuivat myöhemmin vain kovettumisiksi, jotka nekin kyllä kiristivät epämukavasti. Supistuksia tuli 21-03 3 min. -15 min. välein. Sitten loppuivat. Otin yöllä Panadolin, oliskohan sekin auttanut rentoutumaan? Ja kaurapussilla haudoin kipeää puolta. Aamulla tuli enää yksi supistus. Nyt ei supistele, mutta muuten karsee olo kun on valvonut. Maanantaina olin lääkärissä ja sain sairauslomaa juuri näiden supisteluiden vuoksi. Kohdunkaula oli kiinni, kiinteä ja pituutta yli 3 cm. Mutta kyllä meinasi yöllä ruveta jo huolestuttamaan, onkohan nää nyt niin vaarattomia kun kestääkin niin kauan? Kuinkahan nopeasti paikat voi avautua näistä? Oon kyllä ihan lepäillyt kotosalla, joten rasituksesta eivät tule. Bakteeriviljelykin emättimestä otettiin ja pissanäyte oli 2 vkoa sitten puhdas. Tarkoittaakohan tämä sitä että synnytys on käynnistymässä piankin (viikkojen kuluessa) kun yleensä kai tällaisia jaksoja kuuluu tulla loppuraskaudessa?
Sitten parisuhdevalitusta...Meillä 2 lasta ennestään, miehelle sanoin supistuksista illalla, oli siinä vaiheessa juonut 1 kaljan. No päätti sitten mun supistuksista huolimatta alkaa ryyppäämään, veti illan aikana viinipullon ja 6 kaljaa...Lapset siinä vaiheessa jo nukkuivat että ei niiden puolesta tietty ollut huolta, mutta mitä jos olisin joutunut lähteen sairaalaan näytille? Olisin joutunut menemään taksilla ja yksin kun ei mies olis voinut lähtee kyytiin ja viemään lapsia samalla mummun luokse. Toisaalta jos olisin lähtenyt näytille niin mies olis jäänyt räkäkännissä kahden lapsen kanssa kotiin (vaikka nukkuivatkin en sellaista hyväksy) No lapset taas heräilivät 7 aikaan ja kukas muu kuin minä yön valvoneena heidän kanssaan nousin ja aamutoimet hoitelin. mies nukkuu vieläkin. Olen oikeasti tosi suuttunut, kuinka mieheni voi olla noin itsekäs vaikka asiasta illan aikana huomautinkin...Tyhmä, itsekäs vai eikö vain välitä ollenkaan?
Tukea kaivataan...
Sitten parisuhdevalitusta...Meillä 2 lasta ennestään, miehelle sanoin supistuksista illalla, oli siinä vaiheessa juonut 1 kaljan. No päätti sitten mun supistuksista huolimatta alkaa ryyppäämään, veti illan aikana viinipullon ja 6 kaljaa...Lapset siinä vaiheessa jo nukkuivat että ei niiden puolesta tietty ollut huolta, mutta mitä jos olisin joutunut lähteen sairaalaan näytille? Olisin joutunut menemään taksilla ja yksin kun ei mies olis voinut lähtee kyytiin ja viemään lapsia samalla mummun luokse. Toisaalta jos olisin lähtenyt näytille niin mies olis jäänyt räkäkännissä kahden lapsen kanssa kotiin (vaikka nukkuivatkin en sellaista hyväksy) No lapset taas heräilivät 7 aikaan ja kukas muu kuin minä yön valvoneena heidän kanssaan nousin ja aamutoimet hoitelin. mies nukkuu vieläkin. Olen oikeasti tosi suuttunut, kuinka mieheni voi olla noin itsekäs vaikka asiasta illan aikana huomautinkin...Tyhmä, itsekäs vai eikö vain välitä ollenkaan?
Tukea kaivataan...