Ennakkoarvioita Stubbin kaudesta?

Mun plussat ja miinukset, vaikka se ei oo vielä päivääkään ollu pressana...

+ Mä nautin jo nyt sen iloisuudesta ja hyväitsetuntoisuudesta. Se saa sydämensä kyllyydestä nyt hymyillä, höpötellä, ladella fraaseja, koska tuo työ ei ole niin kireä ja tärkeä kuin pääministerin työ.
Ihan kuin koko maa kylpisi Stubbin hyväntuulisuudessa ja - eurooppalaisen ystävällisessä käytöksessä
+ sen symppis-vaimon seuraaminen tulee olemaan mukavaa
+ uskon että pahimmat sammakot on ohijäänyttä elämää, ekat replat on olleet aika harkittuja

-uskon että tulee silti jollain lailla puheissaan provosoimaan Venäjää. Toki on Venäjän oma vika jos äityy hyökkäilemään, eihän Stubbin mielipide oikeuta Venäjää hyökkäämään Suomeen, mutta saattaa kärjistää enemmän kuin Haavisto olisi tehnyt
- tulee olemaan niin naimisissa EU:n ja Naton kanssa että A4-paperia ei saa väliin. Suomalaisuus kaventuu.

Nää on pahimmat:
-Tulee varmasti jossain vaiheessa innolla ajamaan kaikkia elektronisia siruja ihmisiin/kryptovaluuttaa/mitälie
-tulee ajamaan ponnekkaasti sateenkaarijuttuja, ja me konservatiivikristityt olemme silloin ahtaalla
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Ennustan Stubbin olevan yhdenkauden presidentti, todennäköisesti käyttää Suomen presidentteyttä ponnahduslautana isoherraksi EU:hun joten yhdenkauden presidentti. Tämä on meikälläisen ennuste.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Eräs tuttu veikkasi että jos sota tuloo ni se jäbä häipyy jonnekin Eurooppaan pakoon. Nähtäväksi jää, Stubb itse sanoi tosin ottavansa aktiivisen roolin armeijan ylipäällikkönä. Itse myös pidän Stubbin energiasta vaikka en eu-kokkare-ideologiasta.
 
vierailija
Demarien pitäisi jo nyt alkaa pohjustamaan presidenttiehdokasta seuraavaan 6 vuoden päästä tulevaa vaalia varten, jottei heidän tarvitse varmistaa taas kokoomuslaista presidenttiä Suomelle, kuten tekivät tämän vuoden presidenttivaaleissa.
 
vierailija
Luulen että hänestä saadaan ihan hyvä presidentti. Huomasi jo kiitospuheessaan että ottaa pestin vakavasti.
Tietää että on luupin alla niin ei varmasti tule tekemään/sanomaan mitään typerää.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Eräs tuttu veikkasi että jos sota tuloo ni se jäbä häipyy jonnekin Eurooppaan pakoon. Nähtäväksi jää, Stubb itse sanoi tosin ottavansa aktiivisen roolin armeijan ylipäällikkönä. Itse myös pidän Stubbin energiasta vaikka en eu-kokkare-ideologiasta.
En mä usko. On saanut ryöpytystä pm-pestin lyhykäisyydestä, on jotenkin kypsemmän oloinen nyt
 
Demarien pitäisi jo nyt alkaa pohjustamaan presidenttiehdokasta seuraavaan 6 vuoden päästä tulevaa vaalia varten, jottei heidän tarvitse varmistaa taas kokoomuslaista presidenttiä Suomelle, kuten tekivät tämän vuoden presidenttivaaleissa.
Demareilla olisi ollut mahdollisuus iskeä seuraavissa vaaleissa, jos Sanna olisi jaksanut keskittyä ajatusten ja ideoiden esittelyyn, mutta se ei hänelle sopinut. Nyt esitellään Katri Niskasen iltapukuja ja media arvuuttelee, millainen mies tällä kertaa pääsee siliteltäväksi....
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mun plussat ja miinukset, vaikka se ei oo vielä päivääkään ollu pressana...

+ Mä nautin jo nyt sen iloisuudesta ja hyväitsetuntoisuudesta. Se saa sydämensä kyllyydestä nyt hymyillä, höpötellä, ladella fraaseja, koska tuo työ ei ole niin kireä ja tärkeä kuin pääministerin työ.
Ihan kuin koko maa kylpisi Stubbin hyväntuulisuudessa ja - eurooppalaisen ystävällisessä käytöksessä
+ sen symppis-vaimon seuraaminen tulee olemaan mukavaa
+ uskon että pahimmat sammakot on ohijäänyttä elämää, ekat replat on olleet aika harkittuja

-uskon että tulee silti jollain lailla puheissaan provosoimaan Venäjää. Toki on Venäjän oma vika jos äityy hyökkäilemään, eihän Stubbin mielipide oikeuta Venäjää hyökkäämään Suomeen, mutta saattaa kärjistää enemmän kuin Haavisto olisi tehnyt
- tulee olemaan niin naimisissa EU:n ja Naton kanssa että A4-paperia ei saa väliin. Suomalaisuus kaventuu.

Nää on pahimmat:
-Tulee varmasti jossain vaiheessa innolla ajamaan kaikkia elektronisia siruja ihmisiin/kryptovaluuttaa/mitälie
-tulee ajamaan ponnekkaasti sateenkaarijuttuja, ja me konservatiivikristityt olemme silloin ahtaalla
Sateenkaarijutuissa lienee lakipiste jo ohitettu ja palataan hieman perinteisempään.

Sen sijaan raha muuttuu Stubbin kaudella digitaaliseksi.

Suurimmat muutokset tulevat olemaan
  • Venäjän todennäköinen hajoaminen tai ajautuminen Kiinan käsiin mikä vaikuttaa Suomeen paljon.
  • Tekoälyn lipuminen päätöksentekoon, se esim. saattaa päättää kannattaako vanheneva Echo leikata vai ei.
 
vierailija
Stubbin kaudella vaaditaan presidentiltä enemmän kuin vuosikymmeniin. Varsinkin ulkomaailman ja erityisesti Venäjän suhteen pitää osata toimia harkiten. Julkisivun hoitokin on nyt erittäin tärkeää, aikaisemmin se jäi vähemmälle huomiolle. Uskon Stubbin selviytyvän paremmin kuin Haavisto olisi selviytynyt. Kun Venäjä miehittää osan Suomesta, koittaa vaikeat ajat.
 
- Sosiaalisen segregaation edistäminen
- Yksityistäminen ja hyvinvointivaltiosta luopuminen.
- Matalapalkka-alojen laajentaminen ja edistäminen.
- Syvempi integraatio monikansallisiin järjestöihin joissa Suomella ei ole sanavaltaa.
- EU-federaation edistäminen ja kansallisvaltion heikennys - lopulta kansallisvaltion lopetus ja itsenäisyyden rippeistä luopuminen.
- Suomen luonnonvarojen myynti halvalla.
- Metropolihankkeet, muun muassa 15 min ”kivakaupungit” Kiinan tapaan.
- Sota (USAn edistämänä)

+Edustava, monella kielellä puhuva, hauska, kivan näköinen, neuvottelussa pärjäävä (koska yhteinen agenda) pressa.
 
Sateenkaarijutuissa lienee lakipiste jo ohitettu ja palataan hieman perinteisempään.

Sen sijaan raha muuttuu Stubbin kaudella digitaaliseksi.

Suurimmat muutokset tulevat olemaan
  • Venäjän todennäköinen hajoaminen tai ajautuminen Kiinan käsiin mikä vaikuttaa Suomeen paljon.
  • Tekoälyn lipuminen päätöksentekoon, se esim. saattaa päättää kannattaako vanheneva Echo leikata vai ei.
Digiraha juu, mahdollisesti sirutuskin, ja, kyllä sukupuoli-identiteetti (woketus) humppaa vielä edistetään (esim. opetusmateriaalit) ja käytössähän ovat jo sairaat WHO:n uudet humpat, missä vanhemmilta käytännössä viedään oikeus kasvattaa lapsistaan normaaleja, eli vanhempien päätös vaikuttaa lapsen terveeseen kasvuun kehitykseen ikätasoisesti.
 
vierailija
Digiraha juu, mahdollisesti sirutuskin, ja, kyllä sukupuoli-identiteetti (woketus) humppaa vielä edistetään (esim. opetusmateriaalit) ja käytössähän ovat jo sairaat WHO:n uudet humpat, missä vanhemmilta käytännössä viedään oikeus kasvattaa lapsistaan normaaleja, eli vanhempien päätös vaikuttaa lapsen terveeseen kasvuun kehitykseen ikätasoisesti.

Semmosta settiä sieltä taas.. 🙄
 

Yhteistyössä