Enkeleistä... Lapset näkee?

Ei vitsti, mä olen ollut ihan varma että olen lapsena nähnyt enkelin. En kyllä ikinä ole kellekään myöntänyt, kun ajattelin että pöpinä pitävät. Mä olin höpötellytkin siitä myöhemmin äitille ja mummulle, se oli siis sellainen onnettomuustilanne: mummu teki äkkijarrutuksen kun sorsaperhe ilmestyi auton eteen, ja mä etupenkiltä missä olin ilman vöitä tipuin jalkatilaan, loukkaamatta itseäni ihme kyllä. Ja olin ihan varma, että enkeli oli siinä. Olin siis ehkä joku 5 vuotias. :ashamed: Voi olla että ei, ehkä mielikuvituksen tuotetta. Tai sitten ei.
 
Itse olin 1v2kk kun olimme mummulassa ja pappa oli sairaalassa toipumassa sydänkohtauksesta. Olin ihan 100% papan tyttö :heart: Potkittiin äitin kanssa palloo siinä mummun pihalla kun mä olin kuulemma ykskaks osoittanut sormella taivaalle ja sanonut" Äiti, pappa entää" Ja siitä meni 2 min niin mummulaan soitettiin, että pappa oli saanut uuden kohtauksen ja kuollut :( Eli minä näin papan enkelinä :saint:

Itse olen aina uskonut, että lapsilla voi olla yliluonnollisia kykyjä
 
Tyttö näki alle 3 vuotiaana kirkon edustalla penkillä "valkoisen pojan", oltiin menossa tuttavan hautajaisiin. Selitti vielä kirkossakin sukulaisille siitä.
Hassuinta ehkä että miullakin tuli semmoinen tunne että siinä on joku, ennenkuin tyttö edes sanoi mitään, mutten nähnyt mitään sillä tavalla.
 
täysikuu
Alkuperäinen kirjoittaja shewolf:
Alkuperäinen kirjoittaja Saana:
Tuohon updownin sanontaan on kans kokemus.. Imetin tyttöä ihan rauhassa, kaksin oltiin kotona. Tytöllä ikää oli n 2 kk. Yhtäkkiä, kuin iskusta vauva napsautti tissin pois suustaan, käänsi päänsä, suu levisi isoon hymyyn ja alkoi jokellella. Eikä se ollut mikään pieni hetki. Noin pari minuuttia tyttö sen kuin hymyili ja höpötteli. Minä tunsin itseni jotenkin ulkopuoliseksi. Sitten pää kääntyi takaisin tissille ja tyttö jatkoi syömistä.. Kävi kyllä mielessä että joku siinä kävi..

Meillä tyttö teki tuota useinkin ollessaan muutaman kk:n ikäinen mutta ei mulla kyllä käynyt mielessäkään että siellä olisi joku ulkopuolinen jota minä en näe :)
Tyttö on nyt alle 2v ja joskus katsoo seinään ja sanoo enkeli,mutta en usko hänen siellä mitään näkevän. Mutta mä olenkin kauheen skeptinen näissä asioissa. En siis itse usko.
Minun ainut tyttäreni sirkutteli kuin lintunen iltaisin ihan pienenä, ihan jollekin muulle puhui kun minulle!
Pari kertaa jouduin ravistelemaan vaunuista kun näytti yhtä kalpealta ja elottomalta kuin kuollut esikoiseni. Siitä virkosi ja tuli punqa poskille.
Aikoinaan tutki joku lääkäri, oliko Rintahaka kätkytkuolemaa ja kirjoitin hänelle asiasta kun olin jo pojaltani lähettänyt neuvolakortit. Ja tytär oli vasta neljäs lapsi jälkeensä, etten enää ollut mikään höyrypää tapauksesta!

 
Siis jotkuthan uskoo (esim. oma anoppi, ja ehkä mä itsekkin vähän), että lapsi muistaa asioita "edellisestä elämästään" n. 2-vuotiaaksi saakka, sitten muistot pikkuhiljaa haihtuu.
Siitä johtuu että lapset puhuu joskus ihan ufo-juttuja. Miehenikin oli kuulemma 1,5 vuotiaana selittänyt joistain ihan kummista asioista ja kun ajattelee tota meidän reilu 2 veetä, niin kyllä sekin hassuja välillä puhelee =)
Joten kyllä niitä enkeleitäkin täällä välillä käy!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tääl meidän pikku kaupungissa sattui vuosia takaperin näin: (en muista ikää ihan varmasti) tyttö 4v kertoi äidilleen eräänä aamuna nähneensä enkelin ja että enkeli oli kertonut tytölle, että tulee noutamaan tätä vuoden päästä läheisen lammen jäältä. äiti ajatteli uneksi. vuosi eteenpäin, tyttö kertoi äidilleen, että enkeli tulee hakemaan minua huomenna. vanhemmat olivat lähdössä juhlimaan ja tyttö 5v sekä hänen pikkuveljensä 4v jäivät siis lapsenvanhdin kanssa kotiin. vanhemmat lähtivät ja lapset olivat päässeet livahtamaan jäälle, kumpikin olivat pudonneet jäihin, mutta poika saatiin pelastettua. se tapaus on saanut minut uskomaan enkeleihin ihan todella. ja lapset olivat ystäväni serkkuja, joten juttua ei ole keksitty.
jos mun lapseni ois minulle sanonut että vuoden päästä enkeli hakee nin olisin ollut ihan paniikissa ja vaan rukoillut ja anonut etti vie mun lasta. jajos olis vie uudestaan vuoden päästä sanonut että huomenna enkeli vie mut en varmasti olis mihinkään juhliin lähtenyt
 
miero
itse uskon enkeleihin ja johonkin korkeampaan voimaan vaikka en umalaan uskokaan. uskon myös siihen, että lapset näkee asioita joita me ei enää nähdä vaikka omat lapset eivät ole minulle ikinä puhuneet. pitääkin kysellä lapsilta jossain välissä tosiaan näkevätkö he jotain mitä me emme näe. enkeleitä, henkiä tms.

itsellä oli tuttava joka uskoi uudelleensyntymiseen ja sielunvaellukseen. hän puhui monesti, että ihmisen silmistä näkee onko sielu vanha vai nuori. minulla on kuulemma vanha sielu. itseä vuosia piinasi häivähdykset jostain intiaanista joka ratsasti ja hänen perässään ratsasti pari valkoista miestä. ne välähdykset oli erittäin selkeitä ja siihen liittyi aina se tietty tunne jota on mahdoton pukea sanoiksi. hän sanoikin monesti niiden olevan välähdyksiä entisestä elämästä.
 
Minä uskoin nähneeni Jeesuksen lapsena.. Olin todella vakavasti sairas, ja pitkiä aikoja sairaalassakin, ja minulle tehtiin kaksi suurta leikkausta.. Olin silloin 9-11 vuotias. Eräänä aamuna, kun olin kotilomalla, se tapahtui.. Hän tuli sänkyni viereen. En muista puhuimmeko mitään, mutta muistan, että minulla oli todella ihana olo, ja se oli todella harvinaista tuona aikana! Voihan olla, että tuo oli vain unta, mutta kuulin kuitenkin koko ajan perheeni aamuäänet ympäriltä.. Ja tuon tapahtuman jälkeen aloin parantua.
 
Täällä kanssa eräs äiti joka on kaukana uskonnollisuudesta. Enkelit kyllä kuuluvat elämääni ja niihin uskon.

Lapset ovat viattomia ja näkevät enkeleitä. Voi kun itsekin olisin vielä viin viaton että näkisin heidät jotka kanssamme liikkuvat.
 
täysikuu
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
itse uskon enkeleihin ja johonkin korkeampaan voimaan vaikka en umalaan uskokaan. uskon myös siihen, että lapset näkee asioita joita me ei enää nähdä vaikka omat lapset eivät ole minulle ikinä puhuneet. pitääkin kysellä lapsilta jossain välissä tosiaan näkevätkö he jotain mitä me emme näe. enkeleitä, henkiä tms.

itsellä oli tuttava joka uskoi uudelleensyntymiseen ja sielunvaellukseen. hän puhui monesti, että ihmisen silmistä näkee onko sielu vanha vai nuori. minulla on kuulemma vanha sielu. itseä vuosia piinasi häivähdykset jostain intiaanista joka ratsasti ja hänen perässään ratsasti pari valkoista miestä. ne välähdykset oli erittäin selkeitä ja siihen liittyi aina se tietty tunne jota on mahdoton pukea sanoiksi. hän sanoikin monesti niiden olevan välähdyksiä entisestä elämästä.
Minä ja kuopukseni olemme kuulemma vanhat sielut! Ja poika ainakin niin viisas, ihan minua viisaampi. Aina myös "helppoa" elämä, ihan kuin tietäisi mitä täytyy tehdä, ei tarvitse hirveäasti pohtia.
minut on elvytetty 15min ROC-ajalla ja uskon saaneeni uuden alun, se ei tietenkään ole jälleensyntymistä!
Olen ikäni ollut vieraaaalta planeetalta ja vasta nyt 52v alan tänne kotiutua ja osata olla omien lasteni kanssa!
 
miero
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja72:
Täällä kanssa eräs äiti joka on kaukana uskonnollisuudesta. Enkelit kyllä kuuluvat elämääni ja niihin uskon.

Lapset ovat viattomia ja näkevät enkeleitä. Voi kun itsekin olisin vielä viin viaton että näkisin heidät jotka kanssamme liikkuvat.
tää on se munkin suuri toive. kun vielä kerran näkisi sen vierellä kulkevan enkelin. tosin muutenkin toivoisin kovasti tuntevani/kokevani muutakin yliluonnollista. olen se tyyppi jolle ei koskaan tapahdu mitään.
 
täysikuu
Alkuperäinen kirjoittaja täysikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
itse uskon enkeleihin ja johonkin korkeampaan voimaan vaikka en umalaan uskokaan. uskon myös siihen, että lapset näkee asioita joita me ei enää nähdä vaikka omat lapset eivät ole minulle ikinä puhuneet. pitääkin kysellä lapsilta jossain välissä tosiaan näkevätkö he jotain mitä me emme näe. enkeleitä, henkiä tms.

itsellä oli tuttava joka uskoi uudelleensyntymiseen ja sielunvaellukseen. hän puhui monesti, että ihmisen silmistä näkee onko sielu vanha vai nuori. minulla on kuulemma vanha sielu. itseä vuosia piinasi häivähdykset jostain intiaanista joka ratsasti ja hänen perässään ratsasti pari valkoista miestä. ne välähdykset oli erittäin selkeitä ja siihen liittyi aina se tietty tunne jota on mahdoton pukea sanoiksi. hän sanoikin monesti niiden olevan välähdyksiä entisestä elämästä.
Minä ja kuopukseni olemme kuulemma vanhat sielut! Ja poika ainakin niin viisas, ihan minua viisaampi. Aina myös "helppoa" elämä, ihan kuin tietäisi mitä täytyy tehdä, ei tarvitse hirveäasti pohtia.
minut on elvytetty 15min ROC-ajalla ja uskon saaneeni uuden alun, se ei tietenkään ole jälleensyntymistä!
Olen ikäni ollut vieraaaalta planeetalta ja vasta nyt 52v alan tänne kotiutua ja osata olla omien lasteni kanssa!
Tarkoitan että nämä ovat ensimmäisiä ihmisiä keiden kanssa tunnen olevani "kotona!"
 
miero
Alkuperäinen kirjoittaja täysikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja täysikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
itse uskon enkeleihin ja johonkin korkeampaan voimaan vaikka en umalaan uskokaan. uskon myös siihen, että lapset näkee asioita joita me ei enää nähdä vaikka omat lapset eivät ole minulle ikinä puhuneet. pitääkin kysellä lapsilta jossain välissä tosiaan näkevätkö he jotain mitä me emme näe. enkeleitä, henkiä tms.

itsellä oli tuttava joka uskoi uudelleensyntymiseen ja sielunvaellukseen. hän puhui monesti, että ihmisen silmistä näkee onko sielu vanha vai nuori. minulla on kuulemma vanha sielu. itseä vuosia piinasi häivähdykset jostain intiaanista joka ratsasti ja hänen perässään ratsasti pari valkoista miestä. ne välähdykset oli erittäin selkeitä ja siihen liittyi aina se tietty tunne jota on mahdoton pukea sanoiksi. hän sanoikin monesti niiden olevan välähdyksiä entisestä elämästä.
Minä ja kuopukseni olemme kuulemma vanhat sielut! Ja poika ainakin niin viisas, ihan minua viisaampi. Aina myös "helppoa" elämä, ihan kuin tietäisi mitä täytyy tehdä, ei tarvitse hirveäasti pohtia.
minut on elvytetty 15min ROC-ajalla ja uskon saaneeni uuden alun, se ei tietenkään ole jälleensyntymistä!
Olen ikäni ollut vieraaaalta planeetalta ja vasta nyt 52v alan tänne kotiutua ja osata olla omien lasteni kanssa!
Tarkoitan että nämä ovat ensimmäisiä ihmisiä keiden kanssa tunnen olevani "kotona!"
tuttu tunne. itsellä pari alle kouluikäistä ja vasta nyt tuntee olevansa kotona heidän kanssaan. ei ole kiire minnekään heidän rinnalta. vastaavaa tunnetta ei ole ollut kenenkään muun kanssa.

mikä muuten on ROC-aika? ei jaksa googlata
 
täysikuu
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
Alkuperäinen kirjoittaja täysikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja täysikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
itse uskon enkeleihin ja johonkin korkeampaan voimaan vaikka en umalaan uskokaan. uskon myös siihen, että lapset näkee asioita joita me ei enää nähdä vaikka omat lapset eivät ole minulle ikinä puhuneet. pitääkin kysellä lapsilta jossain välissä tosiaan näkevätkö he jotain mitä me emme näe. enkeleitä, henkiä tms.

itsellä oli tuttava joka uskoi uudelleensyntymiseen ja sielunvaellukseen. hän puhui monesti, että ihmisen silmistä näkee onko sielu vanha vai nuori. minulla on kuulemma vanha sielu. itseä vuosia piinasi häivähdykset jostain intiaanista joka ratsasti ja hänen perässään ratsasti pari valkoista miestä. ne välähdykset oli erittäin selkeitä ja siihen liittyi aina se tietty tunne jota on mahdoton pukea sanoiksi. hän sanoikin monesti niiden olevan välähdyksiä entisestä elämästä.
Minä ja kuopukseni olemme kuulemma vanhat sielut! Ja poika ainakin niin viisas, ihan minua viisaampi. Aina myös "helppoa" elämä, ihan kuin tietäisi mitä täytyy tehdä, ei tarvitse hirveäasti pohtia.
minut on elvytetty 15min ROC-ajalla ja uskon saaneeni uuden alun, se ei tietenkään ole jälleensyntymistä!
Olen ikäni ollut vieraaaalta planeetalta ja vasta nyt 52v alan tänne kotiutua ja osata olla omien lasteni kanssa!
Tarkoitan että nämä ovat ensimmäisiä ihmisiä keiden kanssa tunnen olevani "kotona!"
tuttu tunne. itsellä pari alle kouluikäistä ja vasta nyt tuntee olevansa kotona heidän kanssaan. ei ole kiire minnekään heidän rinnalta. vastaavaa tunnetta ei ole ollut kenenkään muun kanssa.

mikä muuten on ROC-aika? ei jaksa googlata
Hengittämättä ollut aika!
 
enkelin tunne
enkeleitä on olemassa ja kulkevat teidän vieressä joka päivä. iltaisin ne istuu teidän vieressä ja siltittää teitä. itse olen käynny enkeli hoidossa ja niille voi myös jutella. http://www.reikisivut.com/ tuolla on paljon tietoo enkeleistä... ja googlella saa lisää...
 
täysikuu
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
minen muista et olisin enkeleitä nähnyt, eikä lapsetkaan ole toistaiseksi sellaisia puhuneet, mut kuolleet ilmestyy mun uniin lohduttamaan.
Minun isä ja äiti tulevat aina uniin kun jotain ongelmia ja ihan selvästi minua ohjaavat. Molemmat kuolleet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mam84:
Siis jotkuthan uskoo (esim. oma anoppi, ja ehkä mä itsekkin vähän), että lapsi muistaa asioita "edellisestä elämästään" n. 2-vuotiaaksi saakka, sitten muistot pikkuhiljaa haihtuu.
Siitä johtuu että lapset puhuu joskus ihan ufo-juttuja. Miehenikin oli kuulemma 1,5 vuotiaana selittänyt joistain ihan kummista asioista ja kun ajattelee tota meidän reilu 2 veetä, niin kyllä sekin hassuja välillä puhelee =)
Joten kyllä niitä enkeleitäkin täällä välillä käy!
Esikoinen väitti kivenkovaan vähän reilu 2-vuotiaaksi asti olevansa poika. kaikki vaatteet piti olla poikamaisaia jne. Ei plajon ollut silloin tuttuja tms. että olisi saanut vaikutteita...puistossa käytiin ja siellä toki leikki muiden kanssa. Sitten kolmen vuoden iässä vähän yli alkoi tyttömäisyys saada valtaa.

Vieläkin (nuorempana huomattavasti useammin) tekke sitä että ollaan kaksin, niin saatan ajatella jotain asioita, ihan mitkä ei tilanteeseen liity, mistä ei ole puhuttu koskaan. Tyttö yhtäkkiä sanoo että niin äiti miksi se asia on noin tms. juuri ajattelemastani asiasta. tai jatkaa lausetta jonka just ajattelin. kerran olin ajatellut jos mentäisiin kaverille vieraululle, en ollut sanonut vielä ääneen mitään. Neiti kohta tuli kyselemään no että joko lähdetään sinne H:lle, kuin olisi jo asiasta sovittu...
 
Me ajettiin kerran kolari. Tyttö 2 vee istui etupenkillä turvavyöistuimessa ja oli metristä kiinni, ettei käyny koko perheelle hullusti. Jälkeenpäin kolarista puhuttaessa tyttö sanoi, että ei mulle tullu pipi ku enkeli piti minusta kiinni :saint:
 
miero
Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
Me ajettiin kerran kolari. Tyttö 2 vee istui etupenkillä turvavyöistuimessa ja oli metristä kiinni, ettei käyny koko perheelle hullusti. Jälkeenpäin kolarista puhuttaessa tyttö sanoi, että ei mulle tullu pipi ku enkeli piti minusta kiinni :saint:
ihana. tytöllä oli kirjaimellisesti suojelusenkeli matkassa
 

Yhteistyössä