Alkuperäinen kirjoittaja miero:
itse uskon enkeleihin ja johonkin korkeampaan voimaan vaikka en umalaan uskokaan. uskon myös siihen, että lapset näkee asioita joita me ei enää nähdä vaikka omat lapset eivät ole minulle ikinä puhuneet. pitääkin kysellä lapsilta jossain välissä tosiaan näkevätkö he jotain mitä me emme näe. enkeleitä, henkiä tms.
itsellä oli tuttava joka uskoi uudelleensyntymiseen ja sielunvaellukseen. hän puhui monesti, että ihmisen silmistä näkee onko sielu vanha vai nuori. minulla on kuulemma vanha sielu. itseä vuosia piinasi häivähdykset jostain intiaanista joka ratsasti ja hänen perässään ratsasti pari valkoista miestä. ne välähdykset oli erittäin selkeitä ja siihen liittyi aina se tietty tunne jota on mahdoton pukea sanoiksi. hän sanoikin monesti niiden olevan välähdyksiä entisestä elämästä.
Minä ja kuopukseni olemme kuulemma vanhat sielut! Ja poika ainakin niin viisas, ihan minua viisaampi. Aina myös "helppoa" elämä, ihan kuin tietäisi mitä täytyy tehdä, ei tarvitse hirveäasti pohtia.
minut on elvytetty 15min ROC-ajalla ja uskon saaneeni uuden alun, se ei tietenkään ole jälleensyntymistä!
Olen ikäni ollut vieraaaalta planeetalta ja vasta nyt 52v alan tänne kotiutua ja osata olla omien lasteni kanssa!