Eniten *tuttaa kuka?

• Viestiketjun aloittaja ärsyyntyjä
  • Ensimmäinen viesti
ärsyyntyjä
- Olga Temonen (ihan kaikki hänessä)
- Teemu Selänne (se hehkutus)
- Vappu Pimiä (ääni)
- Renne Korppila (tyhmyys)
- Kummelin jätkät (niiiin wanhaa läppää)

Mä kerron tänään näköjään täällä kaikki ärsytykseni joten vastaan tähänkin ketjuun.
Haukun nyt ulkomaisia ihmisiä koska ne ei palstalle.

Kerronko yhden maailman tylsimmistä ihmisistä, jonka joka tempaus on luokkaa "hohhoijaa", eli keksitään koko ajan paniikissa joku tapa millä räväyttää=pysyä pinnalla=tehdä rahaa.

Lady Gaga. Musiikillisista ansioista en tiedä, mutta mä veikkaan että ko. naisen seuraava lavashow-tempaus on uida omassa p..jaskassaan.

Toinen on Miley Cyrus, kolmas Rihanna ja neljäs on Madonna.

Pelastakaa mut noiden naisten tylsyydeltä. Tai, voisivat perustaa yhteisen bändin jossa räkä ja sperma lentäis ja "rohkeasti" vilauteltaisiin.

Temonen
jaksa lukea samoja läpinöitä ym.

No jostain hänenkin pitää sitä rahaa tietysti saada, mutta valitettavasti jatkuja esilläolo (samasta hehkutuksesta) saattaa kolahtaa kohta omaan nilkkaan.

Tuo on ihan totta että kun joku on ollut pitempään esillä niin häneen kyllästytään. Liika on liikaa, paitsi suklaansyönnissä.

Siksi minunkin pitäisi vakavasti harkita häippäisemistä täältä palstalta (kaikki lukijat nyökyttelevät myöntävästi nyt). :D

Viimeksi muokattu:
Eer,Kenen profiilikuvaa tarkoitat, munko? :LOL:

Kun kerran tälle linjalle lähdettiin niin: tässä ketjussa on eräs jonka avasta tulee taas jo valmis tuotos mieleen. :D (sori V-R)

Viimeksi muokattu:
Ken guru
Mun mielestä Echon profiilikuva on tosi seesteinen ja kaunis. Siitä tulee AINA hyvä fiilis.

Mutta asiaan. Mua ärsyttää tällä hetkellä Anna Perhon vinkuva, venyttävä puhetyyli.

Voisinkin sanoa kuten vr, ettei mikään ärsytä, mutta nyt mulla on menossa joku keskiraskauden vitutus, joten ei onnistu täällä. Tuttu tunne tuo kyllä on, että että kaikki Jarkko Valteenit ja Vappu Pimiätkin menee kun oma olotila on kokonaisvaltaisesti hyvä ja iloinen. Sitä odotellessa..:D.

Yhteistyössä