Englannin kielisiä "mietelauseita/ajatuksia" tatuoitavaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TattooWeekend
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TattooWeekend

Vieras
Eli tarkoitus olisi tatuoida ihoon jonkinlainen englanninkielinen teksti, rakkaudesta, selviytymisestä, perheestä, ystävistä, tai muusta tärkeästä asiasta.

Ajattelin kysästä, josko täällä jollain olisi hyviä ideoita? :)

Do-Be-Do-Posters.jpg

"your home is were your heart is"
"love is like song"
"if kiss never piss"
"sex on the beech" (tää on jo vähän vitsikäs;D)
"piece and love and understanding"
"made in heven"

yms.yms.

itelleni on tatuointi aika kans parin viikon päästä (kaverille) ja tarkotuksena ottaa luultavasti joku noista ja joku köynnös tms :)

[QUOTE="vieras";28246675]"your home is were your heart is"
"love is like song"
"if kiss never piss"
"made in heven"

yms.yms.

itelleni on tatuointi aika kans parin viikon päästä (kaverille) ja tarkotuksena ottaa luultavasti joku noista ja joku köynnös tms :)[/QUOTE]

hups nopeesti kirjotettuna tuli virhe. siis "made in heAven" tietysti:D

"love is like song"
"if kiss never piss"
"made in heven"

yms.yms.

itelleni on tatuointi aika kans parin viikon päästä (kaverille) ja tarkotuksena ottaa luultavasti joku noista ja joku köynnös tms :)[/QUOTE]Pelottavaa, kun tää vois olla provo tai aivan tosissaankin, niin karmeita tatuointeja on nakutettu ihoon... En osaa kyllä sanoa varmaksi. :D

[QUOTE="vieras";28246683]Miksei suomeksi?[/QUOTE]

Niimmuute:
-Itku pitkästä ilosta...
-Ei järvi soutamalla kulu
-Konstit on monet sano mummo ku kissalla pöytää pyyhki
-Velka veli otettaessa...
-Kun on lusikalla saanut ei voi kauhalla ammentaa
-Ei kysyvä tieltä eksy
-Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
-Ei kannettu vesi kaivossa pysy

[QUOTE="vieras";28246713]Pelottavaa, kun tää vois olla provo tai aivan tosissaankin, niin karmeita tatuointeja on nakutettu ihoon... En osaa kyllä sanoa varmaksi. :D[/QUOTE]

no mitä karmeeta noissa on ? tavallisia enkun kielisiä lainauksia. tai osan oon kyllä keksinyt ite. mun ystävällä on yksi noista niskassa ja se on kaunis tatuointi. ei mun mielestä mitään karmeaa yhdessäkään noista

"love is like song"
"if kiss never piss"
"made in heven"

yms.yms.

itelleni on tatuointi aika kans parin viikon päästä (kaverille) ja tarkotuksena ottaa luultavasti joku noista ja joku köynnös tms :)[/QUOTE]

Kannatan tätä!

[QUOTE="vieras";28246724]no mitä karmeeta noissa on ? tavallisia enkun kielisiä lainauksia. tai osan oon kyllä keksinyt ite. mun ystävällä on yksi noista niskassa ja se on kaunis tatuointi. ei mun mielestä mitään karmeaa yhdessäkään noista[/QUOTE]

Mikä noista on sun ystäväsi niskassa? Toivottavasti just tuo pala, rakkaus ja ymmärrys, se on tosi kaunis ajatus.

[QUOTE="vieras";28246732]Mikä noista on sun ystäväsi niskassa? Toivottavasti just tuo pala, rakkaus ja ymmärrys, se on tosi kaunis ajatus.[/QUOTE]
love is like song ja ala puolella siinä on sydän ja kirsikka :) en osaa selittää kunnolla

[QUOTE="vieras";28246745]love is like song ja ala puolella siinä on sydän ja kirsikka :) en osaa selittää kunnolla[/QUOTE]

Kerrotko vielä mistä palasta tuossa yhdessä on kyse. Sokeripalasta? Pizzapalasta? No silloin se tietty pitäisi olla slice.

[QUOTE="vieras";28246740]kiitos mielipiteestä:) mä mietin onks se liian pitkä.. ku ei viittis rivittää sitä kahelle riville. muutenki kaverin toinen tatuointi vasta tuo nii vaikka uskonkin hänen kykyyn(tiedän,että taiteellisesti lahjakas:) ) niin teknisesti ehkä hankala tuo mutta saapi nähä:) hih[/QUOTE]

Noi muutkin oli kyllä hyviä, mun apea mieleni ainakin parani noita mietelauseita lukiessa :) Toivotan onnea sulle ja tulevalle tatuoinnillesi!

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="vieras";28246740]kiitos mielipiteestä:) mä mietin onks se liian pitkä.. ku ei viittis rivittää sitä kahelle riville. muutenki kaverin toinen tatuointi vasta tuo nii vaikka uskonkin hänen kykyyn(tiedän,että taiteellisesti lahjakas:) ) niin teknisesti ehkä hankala tuo mutta saapi nähä:) hih[/QUOTE]

omg, jotain vielä karmeempaa tiedossa kuin se eternal inkin orvokki. :D

[QUOTE="vieras";28246732]Mikä noista on sun ystäväsi niskassa? Toivottavasti just tuo pala, rakkaus ja ymmärrys, se on tosi kaunis ajatus.[/QUOTE]

Ei saa naurattaa, lens melkein jugurtit näytölle :D

Yhteistyössä