T
tchaina
Vieras
Minulla on aina ollut erittäin runsaat ja kipeät kuukautisvuodot ja tässä kahden vuoden aikana minulta löytyi ulosteesta verta. Minulle tehtiin paksusuolentähystys, josta ei löytynyt mitään ja lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä on luultavasti endometrioosi. Tämän jälkeen minulla alkoivat hirveät alaselkäkivut, joiden vuoksi kävin myös lääkärissä, mutta syytä kivuille lääkäri ei löytänyt. Noin puolen vuoden päästä tästä menin gynegologille jatkuvien alavatsakipujen takia ja hän määräsi minulle Gestinyl 30mikrog/75mikrog tabletit, koska hän oli sitä mieltä, että minulla on endometrioosi. Oireet helpottivat pitkäksi aikaa ja kuukautisetkin tulivat suht normaaleiksi, mutta nyt kun olen syönyt pillereitä n.vuoden minulla alkoi taas se sama hirveä alaselkäkipu,kuukautiskivut ilman kuukautisia ja tiputteluvuotoa on tullut noin puolitoista viikkoa juuri ennen kuukautisia.
Pitäisikö mennä taas tutkimuksiin? Voiko olla, että nykyisten pillereiden hormonimäärä ei enää riitä?
Minulle ei myöskään tehty vatsan tähystystä taudin toteamiseksi, olisiko aiheellista pyytää sitä?
Pitäisikö mennä taas tutkimuksiin? Voiko olla, että nykyisten pillereiden hormonimäärä ei enää riitä?
Minulle ei myöskään tehty vatsan tähystystä taudin toteamiseksi, olisiko aiheellista pyytää sitä?