Enää en selitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piika-äiti

Vieras
Uskon nyt, että olen keski-ikäinen. En ole nuori keski-ikäinen, varhaiskeski-ikäinen, keski-ikäistymässä oleva, semikeski-ikäinen tai jotain light-keski-ikää elämä nainen, vaan tylsistä tylsin ja keski-ikäisin.

Kynttilämansetit ovat siis alkaneet tuntua minusta kauniilta ja tarpeellisilta. Olen jopa laittanut neljään kynttilänjalkaan hiurdonitseista itse tuunamani mansetit. Vihreää lankaa ja pieniä lasisisia sydämiä, kappalehinta 50 snt Tokmannilta.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Hei naiset!!! Mikä teitä vaivaa, mä täytän vasta 41-v... eikä mitkään mansetit ole viel alkanu hyvältä näyttää :D

No sehän tässä huolestuttaakin kun ei ymmärrä tätä mansetti-oiretta. Tähän asti olen laittanut mahdolliset mansetit askartelutarpeiksi tai heittänyt niillä harakkaa ja nyt hankin niitä itse, pidän niitä kauniina ja tarpeellisena.

Diagnosoin tämän keski-ikä oireeksi. Seuraavaksi varmaan haluan seinälle ripustettavat peililampetit ~pyörittelee silmiään~

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Hei naiset!!! Mikä teitä vaivaa, mä täytän vasta 41-v... eikä mitkään mansetit ole viel alkanu hyvältä näyttää :D

No sehän tässä huolestuttaakin kun ei ymmärrä tätä mansetti-oiretta. Tähän asti olen laittanut mahdolliset mansetit askartelutarpeiksi tai heittänyt niillä harakkaa ja nyt hankin niitä itse, pidän niitä kauniina ja tarpeellisena.

Diagnosoin tämän keski-ikä oireeksi. Seuraavaksi varmaan haluan seinälle ripustettavat peililampetit ~pyörittelee silmiään~

Sulla on vaan jokin vitamiinin puutos tai jotain kevätmasennusta ehkä... luulen :/

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
:D Ja höpönpöpön vielä perään.

Tule vaikka kahtomaan. Ne mansetit ovat tuossa ikkunassa kynttilänjaloissa vihreitä antiikkikynttilöitä mansetoimassa.

p.s Onko sun elämä hyvin? Mulla on keski-ikää häivyttämässä tuo vauvaneiti rinnalla syömässä...

No mut se on vain kevään tuomaa somistusintoa. :D

Ja mulla on elämä aikas hienosti. Rahaa kohta niin paljon säästötiliää et voin lopettaa tän ärsyduunin ja laittaa vaikka oman yrityksen pystyyn. JLapsilla menee hyvin, eksällä kans. Ja on joku jonka kainaloon väilillä käpertyä katselemaan töllöä. Kyllä kelpaa. =)

Ja vauvat... Ihania. :heart: (onneksi tuttavapiirissä riittää mullekin syliteltäviä)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Kuin vanha sä sit olet?

37 ~huokaa~

Voin lohduttaa että sulla on vain hemmetin huono maku ja olet tyylitajuton mansetteinesi. Tyylitajuinen ihminen ei muutu keski-iässäkään tyylittömäksi. :D

Kiitos! Kyllä mää nyt tulin lohdutetuksi. Kyse ei ole keski-iästä ollenkaan vaan tyylitajun lopullisesta katoamisesta, kyllä helpotti.

(juuri noilla sinun saatesanoilla tai ainakin ajatuksella olen tähänastiset vuodet niitä mansetteja nakellut menemään...)

Seuraavaksi varmaan haluan seinälle ripustettavat peililampetit ~pyörittelee silmiään~
Se on sitten jo vanhuuden oire :D

Vielä ei ole nuo mansetti keski-iän oireet iskeneet, lukulasit huomasin tarvitsevani. Ja ikää on --ööh-- 47, jos oikein laskin. Täytyykin käydä jostain kaivelemassa esikoisen ristiäismansetit korttien koristeiksi.

Yhteistyössä