En ymmärrä mistä kaasoni on suuttunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pistää vihaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pistää vihaksi

Vieras
Häistä siis vuosi eikä aavistustakaan mistä olisi voinut suuttua. Ei vastaa puheluihin, Ei tullut synttäreille, vaikka kutsuttiin. Maksoin kaikki hänen hääkustannukset (vaattteet, kampaus, meikki) vein syömään jne. ja nyt ei sitten enää ota mitään yhteyttä. Ihan hirveää, kun en todellakaan tiedä mitä olen tehnyt. Tyttäreni synnyttyä lähetin tekstiviestin, että kumpi tuli ja mitat jne. niin tuli takaisin tosi tökerö tekstiviesti. En ymmärrä. Haluaisin keskustella, mutta kun ei vastaa minulle. Ottaa päähän kun tuollaiseenkin ihmiseen tuli luotettua!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
otappas ja mene sinne paikan päälle ja sano kasvoltusten, että nyt keskustellaan että mistä mättää.

näin tekisinkin, mutta aja nyt sitten 500km ja sitten ei päästä sisälle! Muuten hyvä idea!

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Oletko varma, että ei ole masentunut tai muuten sairastunut?

en tiedä....todellakaan ja se tässä mättääkin. sen tiedän, että saattaa kärsiä lapsettomuudesta, mutta sekään ei ihan varmaa ole.

Mitäpä jos kirjoittaisit ihan oikean kirjeen? Oikein kunnollisen, miltä tuntuu ja että sulla on ikävä. Sellaista tuskin jättää lukematta.

Ja jos kärsii lapsettomuudesta, voi olla kova pala, jos teille tuli helposti vauva häitten jälkeen. (Ei tosin oikeuta tuollaista käytöstä yksinään). Tai sitten on masentunut?

lähetä kirje, siis oikein paperikirje, jossa lopuksi pyydät edes pientä vinkkiä siitä kannattaako sinun enää pitää lainkaan yhteyttä.

jos ei sitä kirjettä heti revi kappaleiksi, saattaapa lukaista muutamankin kerran.

minun 'kadonneelle' ystävälleni tepsi tuo konsti kolmisen vuotta sitten.

tekstiviestejä olen lähettänyt useita, muta vain yksi tökerö tuli takaisin. tuo kirje on toki hyvä juttu, mutta olen ajatellut sitäkin, että jos ei halua olla ystäväni niin onko törkeää tuppautua. Olisi kyllä tosi kiva tietää syy tälle. Ollaan kuitenkin oltu kuin paita ja peppu ylä-aste ja lukio aika sekä opiskelu aikakin pidettiin yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pistää vihaksi:
Häistä siis vuosi eikä aavistustakaan mistä olisi voinut suuttua. Ei vastaa puheluihin, Ei tullut synttäreille, vaikka kutsuttiin. Maksoin kaikki hänen hääkustannukset (vaattteet, kampaus, meikki) vein syömään jne. ja nyt ei sitten enää ota mitään yhteyttä. Ihan hirveää, kun en todellakaan tiedä mitä olen tehnyt. Tyttäreni synnyttyä lähetin tekstiviestin, että kumpi tuli ja mitat jne. niin tuli takaisin tosi tökerö tekstiviesti. En ymmärrä. Haluaisin keskustella, mutta kun ei vastaa minulle. Ottaa päähän kun tuollaiseenkin ihmiseen tuli luotettua!!!

Miten tuo "Maksoin kaikki hänen hääkust..." jne kuuluu tähän? Kokeeko hän olevansa liikaa kiitollisuuden velassa tms. Ethän vain ole rahoilla prassailija? Millä tavoin olet kohdellut häntä? Siis puheissasi?

Mulla on ystävä, joka jaksaa aina mainostaa saavutuksiaan ja mollaa samalla muita. Olenkin ottanut häneen etäisyyttä sen vuoksi. En jaksa kuunnella enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Miten tuo "Maksoin kaikki hänen hääkust..." jne kuuluu tähän? Kokeeko hän olevansa liikaa kiitollisuuden velassa tms. Ethän vain ole rahoilla prassailija? Millä tavoin olet kohdellut häntä? Siis puheissasi?

Mulla on ystävä, joka jaksaa aina mainostaa saavutuksiaan ja mollaa samalla muita. Olenkin ottanut häneen etäisyyttä sen vuoksi. En jaksa kuunnella enää.

En todellakaan ole mainostanut mitään. Laitoin sen vaan huomioksi, koska joku olisi kuitenkin kysynyt, että olenko ollut kiitollinen avusta ja maksanut "takaisin" häistä kertyneet kustannukset. En ole rahoilla brassailevaa tyyppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

En todellakaan ole mainostanut mitään. Laitoin sen vaan huomioksi, koska joku olisi kuitenkin kysynyt, että olenko ollut kiitollinen avusta ja maksanut "takaisin" häistä kertyneet kustannukset. En ole rahoilla brassailevaa tyyppiä.

Siis maksoitko hänen hääkustannuksensa vai hän sinun??

:o tylsää tuollaset...

mulla ja mun kaverilla kerran oli suuntaan ja toiseen just tollasta ja sit puhuttiin asiat läpi.sovittiin että jos vaan ei jaksa toisen seuraa niin on ok.soittaa sit ku jaksaa.. ja tää systeemi on meillä toiminu jo vuosikaudet..

Yhteistyössä