en ymmärrä ihmisiä, jotka miettivät ruokaa tai syövät koko ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27344753]Ja tämä on sitten vissiin mielestäsi hyvä homma? No joo, iltaprovohan tämä.[/QUOTE]

jos nämä ruokaihmiset tietäisivät syömishäiriöistä enemmän niin muuttuisi ääni kellossa. molempien pitää muuttua niin se vaan menee.

[QUOTE="vieras";27344776]No kumpi on ensin, muna vai kana?[/QUOTE]

Ap:sta ällöjä asioita molemmat, munat ja kanat. Tuskin syö kumpaakaan. Jos syö munaa, niin ehkä neljänneksen lounaalla.

Ruoka on ihanaa. Rakastan ruokalehtiä, keittokirjoja, toreja ja ruokakauppoja. Puhuisin ruuasta mieluummin kuin muusta, onneksi on pari kaveria joilla on samansuuntaiset intressit :) Ostin valurautapadan ja nyt olen mehustellut paria tosi hyvää pataruokaa joita tein.

Just äsken hipelöin lehtikaalia ja olin ihan ekstaasissa kun se on niin hyvää, kaunista ja siinä on ihan täydellinen rakenne :D

Ravintolassa syöminen on ihanaa, käydään yleensä aina kun tavataan kavereita. Koska... no, ruoka nyt vaan on niin hyvää ja syöminen on niin kivaa :D Enkä tosiaankaan ole mikään erityisen taitava kokki, ja meillä syödään kyllä kotipizzaa ja eineksiä silloin kun kukaan ei ehdi eikä jaksa laittaa ruokaa. Sielu itkee mutta nälkä niilläkin lähtee :)

Muoks. Ja kun toi syömishäiriökortti tuolta taas heitettiin, niin joo, tiedän kyllä syömishäiriöistä paljonkin. Laitetaan myös terveellistä ruokaa laihduttajien kanssa. Mutta eivät hekään odota mun muuttuvan, en minä sairasta, he sairastavat. Ihan ystäviä ollaan edelleen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
:popcorn:

niinhyvaapuuta.gif

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mehukatti
en juuri koskaan syö ravintoloissa, koska siellä on niin kallista. lisäksi valitsen aina halvimman vaihtoehdon kaupassa käydessä ja syön mahdollisimman terveellisesti ja vähän. en myöskään ymmärrä miten jotkut ihmiset käyttävät niin huikeita summia rahaa ruokaan.

Suonet anteeksi epäilyni, mutta jos syöt mahdollisimman vähän mahdollisimman halpaa, niin tuskinpa syöt kovin terveellisesti.

Minä käytän omiin ruokiinin noin 300 euroa kuussa, koska haluan syödä hyvin ja terveellisesti, mutta myös herkutella joskus. :) Halvinta en osta oikeastaan koskaan, koska se on yleensä huonolaatuista.

Hyvä ystäväni ihmetteli kerran, että syönkö vain silloin kun on nälkä. Se oli hänen mielestään omituista. Minusta taas tuntuu oudolta, että miksi ihmeessä minun pitäisi syödä silloin kun ei ole nälkä... :)

[QUOTE="herkkusuu";27345041]Suonet anteeksi epäilyni, mutta jos syöt mahdollisimman vähän mahdollisimman halpaa, niin tuskinpa syöt kovin terveellisesti.

Minä käytän omiin ruokiinin noin 300 euroa kuussa, koska haluan syödä hyvin ja terveellisesti, mutta myös herkutella joskus. :) Halvinta en osta oikeastaan koskaan, koska se on yleensä huonolaatuista.[/QUOTE]

syön terveellisesti ja halvasti. ruokavalio koostuu etupäässä kasviksista, hedelmistä ja vihanneksista.

Yhteistyössä