[QUOTE="vieras";27344753]Ja tämä on sitten vissiin mielestäsi hyvä homma? No joo, iltaprovohan tämä.[/QUOTE]
Syömishäiriöt eivät ole provoa vaan vakavia sairauksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kyllä, sillä en ymmärrä heidän ihmetystään minun vähäisestä ruokavaliostani ja syömisestä.
Tarkoitushan on vain provosoida porukkaa.![]()
Harvemmin se ei ole ajatuksena.
jos nämä ruokaihmiset tietäisivät syömishäiriöistä enemmän niin muuttuisi ääni kellossa. molempien pitää muuttua niin se vaan menee.
Harvemmin se ei ole ajatuksena.
munakas![]()
jos nämä ruokaihmiset tietäisivät syömishäiriöistä enemmän niin muuttuisi ääni kellossa. molempien pitää muuttua niin se vaan menee.
et taida tietää syömishäiriöistä yhtään mitään...
en juuri koskaan syö ravintoloissa, koska siellä on niin kallista. lisäksi valitsen aina halvimman vaihtoehdon kaupassa käydessä ja syön mahdollisimman terveellisesti ja vähän. en myöskään ymmärrä miten jotkut ihmiset käyttävät niin huikeita summia rahaa ruokaan.
mites se liittyi minun kirjoituksiini?
Meilläkin syödään vain silloin, kun on nälkä.Hyvä ystäväni ihmetteli kerran, että syönkö vain silloin kun on nälkä. Se oli hänen mielestään omituista. Minusta taas tuntuu oudolta, että miksi ihmeessä minun pitäisi syödä silloin kun ei ole nälkä...![]()